Eroaisitko kumppanistasi jos voittaisit lotossa tai eurojackpotista täysosuman?
Siinäpä se kysymys olikin. Itse varmaan jättäisin ja olisin vapa tekemään mitä vaan. Ostaisin ison matkailuauton ja asuisin siinä reissaten.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En eroaisi. Ehkä saattaisimme viettää enemmän aikaa erillämme, reissattaisiin myös omien kaverien kanssa. Mutta tämä mies on myös ystäväni, joka tekee elämästä parempaa yhdessä.
Näin myös vaimoni kanssa.
Samassa paketissa matkakaveri, juttukaveri, taideharrastajakaveri, seksikaveri, aasialaisenruoanharrastajakaveri jne. Näin on parempaa. Yhdessä.
En eroaisi.
En. Miksi ihmeessä olisin nytkään jos moisia ajatuksia olisi.
En tarvitse lottovoittoa siihen, että voin erota. Se onnistuu minulta, hyvin, jos suhde ei toimi. Ja minua ei kohdella hyvin 👍
Miksi nyt tuon takia pitäis erota? En ymmärrä. Eli en eroaisi. Raha ei määrittele parisuhdettani.
En eroaisi. Miksi ihmeessä eroaisin? Sittenhän meillä olisi vihdoinkin mahdollisuus toteuttaa niitä unelmia, mitä nyt emme voi. Yksi niistä mm. uuden matkailuauton hankinta.
Jos haaveilisin elämästä ilman puolisoani, en olisi hänen kanssaan.
Olin sen verran fiksu, että erosin ihan ilman lottovoittoakin. Oma terveys ja hyvinvointi oli pikkasen tärkeämpää.
No en. Olen jo nyt se paremmin tienaava ja taloudellisesti pärjäisin yksinkin. En ole rahan takia puolisoni kanssa joten mitkään miljoonat eivät muuttaisi tilannetta.
Puolisostanen tiedä miten tekisi.
Tuttavalla päättyi 25 vuoden avoliitto kun mies dumppasi sen nuoren naisen takia. Sai eron melskeissä tietää, että mies oli voittanut jonkun Pohjoismaiden suurimman totovoiton tyyliin ja siihen päälle vielä pari vuotta myöhemmin lotossa. Sanallakaan ei ollut mies sanonut. Kitissyt vaan kotona rahan menoa ja vähyyttä. Ei ollu lapsille kustantanu mitään, ei harrastuksia eikä mitään eikä ollut asuntolainaakaan maksanut omalta osaltaan yhtään enempää kuin ennen. Tuttava painoi pitkää päivää että sais oman osuutensa lainasta maksettua ja ylipäätään elämä niillä semmoista tavanomasta kituuttamista. Sit tuli se päivä kun mies ilmotti että se on muuten moron, oon tavannut uuden naisen, ostanu talon, nyt muutan sinne ja meille tulee muuten vauva ja tästä meidän omaisuudenjaosta voit ottaa asianajajaan yhteyttä. Oli kuulemma asianajotoimiston käyntikortin lyöny tulevalle eksälleen käteen ja lähteny saman tien. Uus puoliso oli hakenut upouudella maastobemarilla portinpielestä.
Mies luuli kerran voittaneensa pääpotin lotossa (väärinkäsitys). Ensimmäiseksi totesi että muutetaan tämä heti kimppalotoksi meidän aikuisten ja kahden lapsemme kanssa. Kaikille yhtäpaljon. Mies oli siis yksin lotonnut.
Minun kommentti taisi olla et ok tosissasi tuollainen määrä rahaa pilaa kaiken kun meillä on nyt kaikki niin hyvin. Mutta tulipa nähtyä miten kauniisti mies suhtautui ajatukseen ja oli heti jakamassa voiton tasan kaikkien perheen jäsenten kanssa.
Itse en lottoa juuri koskaan. Jos voitaisin Ison summan niin tekisin kimppasopimuksen koko perheen kesken niin että rahat jakaantuisivat kaikille ilman että verottaja pääsee väliin.
Minä en ole kiinnostunut rahasta. Tykkään nuukailla ja tulen hyvin vähällä toimeen. Oikeastaan pelottaisi ajatus miljoonista euroista. Elämä muuttuisi niin paljon mutta en tiedä parempaanko vai huonompaan suuntaan. En aio erota miehestäni missään tilanteessa. Olen löytänyt helmen josta aion pitää kiinni loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin. Ei ollut avioehtoa joten jouduin odottamaan reilun 8 kuukautta ennenkuin lunastin voittoni. Jouduin hankkimaan kuponkia varten tallelokeron, koska hermot ei kestänyt miljoonien arvoisen kupongin säilytystä kirjan välissä.
Nice story, bro. Paljonko oli voittosumma tässä tarinassasi?
No, vähän liioittelin. Ei se ollut kuin 1,8 miljoonaa.
En eroaisi. Miesystäväni saisi osansa.
Ei ole ketään, ketä jättää. Onneksi. Ei kyllä koskaan tule olemaan täysosumaakaan, joten ihan turhaa mielikuvittelua. Lol. On mulla silti tietenkin suunnitelmat ison voiton varalle. Eiköhän jokaisella ole, jos edes joskus pelaa rahapelejä.
Muistaakseni oli kerran joku Veikkauksen omilla sivuilla voittajan haastattelu (näitä on siellä, pienempien muutaman tonnin voittojen, joskus jättivoittojen, voittajilta). Siinä nuori parisuhteessa oleva nainen oli voittanut jonkun parikymmentä tuhatta euroa. Suunnitteli autokoulun käymistä, ja auton hankkimista.
Poikaystävä oli melkolailla tulossa kukkona tunkiolle määräilemään minkälainen auto pitää ostaa. Ei nainen sitä ihan noin ilmaissut, mutta olisi pitänyt olla kalliimpi ja sporttisempi kuin mitä nainen itse suunnitteli, kun ei halunnut kaikkea rahaa laittaa autoon, ja halusi jonkun luotettavan merkin.
Toivottavasti ei ostanut autoa poikakaverinsa pilin jatke -kiiman mukaisesti...
En tosiaan jättäisi. Maksaisin kaikki velat pois ja uusisin autot. Ja mitä näitä nyt on... Mutta ehdottomasti haluan viettää elämäni mieheni kanssa yhdessä.
Älytön ajatus mennä eroamaan tuossa tilanteessa. Ensinnäkin jättäisit kumppanin joka on kelpuuttanut sinut köyhänä, siksi toisekseen uusista kumppanikandidaateista et koskaan voisi tietää ovatko he jotain goldendiggereitä. Ja kolmanneksi, ainakin ilman todella kattavaa avioehtoa tuosta voitosta menisi puolet tulevalle exälle.
Mieluummin kannattaisi maksaa lainat pois, sijoittaa pääosa voitosta mahdollisimman turvallisesti ja pikkuisen nautistellakin. Ja tietysti elää siitä eteenpäin paremman taloudellisen turvallisuuden varassa.
Emme eroaisi. On puhutti, että voitot puoliksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Älytön ajatus mennä eroamaan tuossa tilanteessa. Ensinnäkin jättäisit kumppanin joka on kelpuuttanut sinut köyhänä, siksi toisekseen uusista kumppanikandidaateista et koskaan voisi tietää ovatko he jotain goldendiggereitä. Ja kolmanneksi, ainakin ilman todella kattavaa avioehtoa tuosta voitosta menisi puolet tulevalle exälle.
Mieluummin kannattaisi maksaa lainat pois, sijoittaa pääosa voitosta mahdollisimman turvallisesti ja pikkuisen nautistellakin. Ja tietysti elää siitä eteenpäin paremman taloudellisen turvallisuuden varassa.
Juurihan täällä joku kertoi eronneensa, jotta ei joutuisi maksamaan puolia voitosta. Taitaa olla hieman eri juttu osuuko voitto miehelle vai naiselle.
Mulle riitti eroon Vakioveikkauksen täysosuma ja 43 kiloeuroa. Suhde oli muutenkin jo valmis lopetettavaksi mutta tuo raha riitti laadukkaaseen bilettämiseen ja hyvän uuden naisen löytämiseen. Palkkatuloilla jatketaan. Ehkä saan taitopeleissä vielä uudestaan isomman voiton mutta tätä naista en jätä. On se niin hyvä.
No enpä ole rahan takia suhteessa, joten en todellakaan eroaisi.