Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?

Vierailija
12.05.2021 |

Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.

Kommentit (815)

Vierailija
181/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarviset mitään kumppania? Yksin parempi olla kuitekinl 

Mielikuvat ratkaisee. Mediassa näytetään paljon unelmahäitä ja muutenkin onnellisia perheitä. Tästä muodostuu ajatus: minäkin haluan.

Ööööö tai sitten se vaan on täysin luonnollista??? Varmaan suurin osa ihmisistä haluaa elämänkumppanin, vaikkei töllöstä tulisikaan unelmahäitä... nykyään siitä on vaan tullut vaikeaa tavallisille ihmisille, kun ulkonäkövaatimukset on täysin epärealistisia kiitos somen ja ihmissuhteet usein kertakäyttökamaa kiitos tinderin...

Mä oon ihan tylsän näköinen eikä seurasta ole ikinä ollut puutetta. Melkeinpä toivoisin voivani lahjoittaa meteni jollekin toiselle joka haluaa seuraa.

Mede = kukkamede millä houkutellaan pölyttäjiä

No, kivat sinulle. Yksilöllisiä juttujahan nämä on. Ilmeisesti sinusta sitten säteilee jotain ulospäin; olet ehkä sosiaalinen, helposti lähestyttävä, iloinen... tai sitten vähättelet itseäsi. Joka tapauksessa, et voi väittää etteikö some ja tinder olisi mitenkään vaikuttanut nykyajan parisuhdemarkkinoihin.

Vierailija
182/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarviset mitään kumppania? Yksin parempi olla kuitekinl 

Mielikuvat ratkaisee. Mediassa näytetään paljon unelmahäitä ja muutenkin onnellisia perheitä. Tästä muodostuu ajatus: minäkin haluan.

Ööööö tai sitten se vaan on täysin luonnollista??? Varmaan suurin osa ihmisistä haluaa elämänkumppanin, vaikkei töllöstä tulisikaan unelmahäitä... nykyään siitä on vaan tullut vaikeaa tavallisille ihmisille, kun ulkonäkövaatimukset on täysin epärealistisia kiitos somen ja ihmissuhteet usein kertakäyttökamaa kiitos tinderin...

Mä oon ihan tylsän näköinen eikä seurasta ole ikinä ollut puutetta. Melkeinpä toivoisin voivani lahjoittaa meteni jollekin toiselle joka haluaa seuraa.

Mede = kukkamede millä houkutellaan pölyttäjiä

No, kivat sinulle. Yksilöllisiä juttujahan nämä on. Ilmeisesti sinusta sitten säteilee jotain ulospäin; olet ehkä sosiaalinen, helposti lähestyttävä, iloinen... tai sitten vähättelet itseäsi. Joka tapauksessa, et voi väittää etteikö some ja tinder olisi mitenkään vaikuttanut nykyajan parisuhdemarkkinoihin.

Toi on muuten rasittavaa. Heti jos satut olemaan ystävällisellä päällä niin kuvitellaan treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä riittää jonoksi asti kunhan vain ei ole liian kranttu. Jos on kranttu ja pysyy mielummin sinkkuna niin sekin on tietysti ok. Pitää vain valita kumpiko vaihtoehto miellyttää itseään enemmän.

Vierailija
184/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Eihän se ole edes vanha.

Vierailija
185/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas kyselemässä tollasta! Kas kun et oo sitten aiemmin nuorempana ruvennut parisuhteeseen?

Vierailija
186/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin +40 v naisena helposti miehen OKCupidin kautta. Laitoin pelkät kuvat ja maininnan, että etsin parisuhdetta.  Viestejä olin saanut ensimmäiseen tuntiin yli 30 kpl. Meni pari tuntia ja ensimmäiset treffitkin oli sovittu.  Ekoista treffeistä ei vielä syntynyt mitään, mutta jo alle viikon sisällä tästä löysin miehen, jonka kanssa olen edelleen.

Rohkeasti vaan. Kyllä sieltä miehen löytää, kunhan ei aseta rimaa liian korkealle.

Vierailija
187/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä riittää jonoksi asti kunhan vain ei ole liian kranttu. Jos on kranttu ja pysyy mielummin sinkkuna niin sekin on tietysti ok. Pitää vain valita kumpiko vaihtoehto miellyttää itseään enemmän.

Helppo vastaus, jos ei vaan tajua joidenkin ihmisten tilannetta/on vastakkaista sukupuolta, jolloin ei ainakaan voi tajuta. Kaikilla se ei nyt vaan mene noin....

Vierailija
188/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on sua vanhempi, pieni hoikka kikattava blondi, jolla 3 lasta. Oli miehiä jonoksi asti josta nappasi fiksun ja filmaattisen.

Kyllä niitä löytyy kun on määrätynlainen.

Itse rauhallisempi 170/90 romuluinen pullero. Ei ole ollut tunkua.

Vierailija
189/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen valittaa, kun mies ei tule ja vie.

Vierailija
190/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin +40 v naisena helposti miehen OKCupidin kautta. Laitoin pelkät kuvat ja maininnan, että etsin parisuhdetta.  Viestejä olin saanut ensimmäiseen tuntiin yli 30 kpl. Meni pari tuntia ja ensimmäiset treffitkin oli sovittu.  Ekoista treffeistä ei vielä syntynyt mitään, mutta jo alle viikon sisällä tästä löysin miehen, jonka kanssa olen edelleen.

Rohkeasti vaan. Kyllä sieltä miehen löytää, kunhan ei aseta rimaa liian korkealle.

Olen mennyt ekan kerran nettitreffeille v. 2003 (chatissa sovittiin). Viimeisimmän kerran maaliskuussa (Tinder). Yhtään miesystävää ei ole löytynyt. Eli koska voi todeta ettei kaikille ole jotakuta, että rohkeus ei riitä? (Ei, rima ei ole liian vaan ihan sopivan korkealla. Eli ei hulluja tai päihdeongelmaisia jne. Tavallinen, niin kuin minäkin, olisi paras. Kiinnostuneita ei vain ole.)

Vierailija
191/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on enemmän sinkkumiehiä, kuin sinkkunaisia ja suurempi osuus sinkkumiehistä haluaa parisuhteen kuin sinkkunaisista. Ts. miehelle on rutkasti vaikeampaa löytää parisuhde.

Tutkimusten mukaan vastentahtoisesti sinkkuja on kyllä naisissa enemmän.

Sinkkumiehille riitti yleensä kevyt tapailukin ilman sitoutumista.

Oletko noin kujalla vai trolli? Sinkkumies saa kevyttä tapailua (=seksiä ilman sitoutumista) vain olemalla alfa. Näitä alfoja on ehkä korkeintaan 10% sinkkumiehistä.

Sen sijaan tyypillinen sinkkumies ei saa seksiä keneltäkään missään muodossa.

Minkälainen on tyypillinen sinkkumies?

Vierailija
192/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän pitää tulla hakemaan nainen kotoa?

Vierailija
193/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä minä odotan, koska sinkkumies tulee ja hakee minut.

Vierailija
194/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt ekan kerran nettitreffeille v. 2003 (chatissa sovittiin). Viimeisimmän kerran maaliskuussa (Tinder). Yhtään miesystävää ei ole löytynyt. Eli koska voi todeta ettei kaikille ole jotakuta, että rohkeus ei riitä? (Ei, rima ei ole liian vaan ihan sopivan korkealla. Eli ei hulluja tai päihdeongelmaisia jne. Tavallinen, niin kuin minäkin, olisi paras. Kiinnostuneita ei vain ole.)

Tässäkin ketjussa useampi mies on pyytänyt AP:ta treffeille, mutta häntä ei kiinnosta...

Vierailija
195/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lasketaan häirinnäksi. Ei miehet uskalla kotoa tulla hakemaan. Mutta tämä taisikin olla vaan kepeä heitto.

Jospa mies löytyisi lavatansseista, kunhan rajoituksia vaan ensin lievennetään.

Vierailija
196/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa useampi mies on pyytänyt AP:ta treffeille, mutta häntä ei kiinnosta...

Täällä ei pyydetä ketään treffeille. Kirjoittelijat asuvat eri kaupungeissa eivätkä ikinä näe toisiaan.

Vierailija
197/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lasketaan häirinnäksi. Ei miehet uskalla kotoa tulla hakemaan. Mutta tämä taisikin olla vaan kepeä heitto.

Jospa mies löytyisi lavatansseista, kunhan rajoituksia vaan ensin lievennetään.

Minä haluaisin, että mies tulisi kotoa hakemaan. Miksi menisin johinkin pubiin, kun miehet ovat kännissä, ei sellaisen kanssa voi mitään sopia, ei ne miehet välttämättä ole edes tosissaan, kun ovat ottaneet.

Vierailija
198/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden takia jos liikkuu miesten seassa niin väkisin tulee ehdotuksia, mutta oman mieheni löysin netistä. Huomasin, että yli kolmikymppinen lapseton, koulutettu, työssäkäyvä nainen oli ihan haluttua seuraa. Ikävä kyllä kaikki miehet ei olleet ihan sitä mitä kertoivat. Ja yllättävän moni 40-vuotias mies ei tiennyt haluaako tulevaisuudessa lapsia. Kaikki heidät jätin hyvin pian pohtimaan sitä yksin.

Vierailija
199/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ollut vuosia nettideittihommissa ja kiinnostuneita miehiä ei ole ollut yhtään, niin naisen ulkonäössä on pakko olla jotain aivan kaamealla tavalla pielessä. Tai sitten jotain todella vakavia henkisiä ongelmia jotka ovat ilmiselviä.

Muutama fakta: miehiä on noissa palveluissa 2 - 4 kertaa enemmän kuin naisia, riippuen vähän mistä saitista puhutaan. Eli naisia on paljon niukemmin kuin miehiä, mikä lisää naisten kysyntää. Lisäksi miehet ovat paljon "janoisempia" kuin naiset näissä asioissa, eli melkein mikä vaan kelpaa miehille kun tarpeeksi kauan ovat olleet puutteessa.

Yllä mainitut asiat kun huomioidaan, niin vaatii jo aivan poikkeusellista lahjattomuutta tai täysin ala-arvoista ulkonäköä naiselta jos ei hänellä yhtään kiinnostunutta miestä tule vuosien aikana deittisaiteilla vastaan.

Vierailija
200/815 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden takia jos liikkuu miesten seassa niin väkisin tulee ehdotuksia

Ei tule. Olen tavannut miehiä työpaikoillani jo yli vuosikymmenen, yksikään ei ole ehdottanut yhtään mitään. Omat ehdotukseni on torjuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan