Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?
Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.
Kommentit (815)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ei löydy?
Tuota ikäluokkaa edustavia sinkkumiehiä on Suomessa varmaan keskisuuren kaupungin verran.
Iso osa heistä haluaisi parisuhteeseen. Valinnanvaraakin pitäisi olla, jopa runsaasti.
Heille ei vaan kelpaa kuin 20-25-v. nainen. Ovat nirsouttaan yksin.
38-44 vuotiaana miehenä sinkkuillut pk-seudulla ja eipä ole kertaakana ollut hakusessa noin suurella ikäerolla ketään. Toisaalta omaan hakuikkunaan ei esimerkkitapauksen 35v ap:kaan mahdu, koska itsellä hakuikkuna +-4 vuotta.
Hauskoja nämä yleistykset 95% sinkkumiehistä mt-ongelmaisia jne. Voiko omat ennakkoasenteet hiukkasen vaikuttaa treffien tulokseen?
Eivät raukat ymmärrä että sama 95% koskee myös naisia ja he ovat laskuissa mukana.
Itse en ainakaan etsi mitään 23 vuotiasta. Ovat ihan liian lapsia vielä, etsin ihmistä joka on kokenut ja nähnyt maailmaa sekä tietää mitä haluaa. 20-25v "naisia" on tullut tässä elämässä on nähtyä ihan tarpeeksi.
M34
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjeet 35+v naiselle:
1. Pysy hoikkana, et tarvi tehdä tätä varten mitään eli on helppoa, olet vain syömättä liikaa
2. Mieti edes vähän ulkonäköä, esim kampaus, vaatteet jne. ei todellakaan tarvi mallilta näyttää
3. Katsele 40+ miehiä, nuoremmat miehet voit unohtaa tuonikäisenä.
(4. (bonus) myy se koira pois, turn-off monelle miehelle)
1. Toimiiko tämä vain yli 35 vuotiailla, itse kun olin parikymppiseksi asti todella laiha ja ei sillä painolla ollut mitään väliä kun olin ruma ja luonnekin perseestä.
2. Tässä olisi parannettavaa, en tosin osaa tehdä tukalleni mitään. Vaatteita on helppo ostaa.
3. Ei ongelmaa
4. Älä lokeroi kaikkia miehiä samaan boksiin, jotkut ovat eläinrakkaita, jotkut ei - ihan niinkuin naisissakin. Ja onko se sitten todellista sinua, jos luovut koirasta, alat vegaaniksi, hankit silikonit ja pari pistosta naamaan vain siksi, että saisit miehen. Näin naisena täytyy sanoa että on ihan hiton iso turn off, jos mies muuttaa itseään ollakseen minulle mieliksi. Haluan miehen joka on oma itsensä eikä mikään miellyttämishaluinen sätkynukke. Oli jo tarpeeksi creepyä kun yksi tuli saman bändin keikalle vain tehdäkseen vaikutuksen minuun.
En siis myy koiriani, autoani enkä asuntoani, enkä mitään mikä on minulle tärkeää miellyttääkseni miestä joka ei halua minua intohimoineni ja mielenkiinnonkohteineni päivineen. Hän ei ole silloin minun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on enemmän sinkkumiehiä, kuin sinkkunaisia ja suurempi osuus sinkkumiehistä haluaa parisuhteen kuin sinkkunaisista. Ts. miehelle on rutkasti vaikeampaa löytää parisuhde.
Tutkimusten mukaan vastentahtoisesti sinkkuja on kyllä naisissa enemmän.
Sinkkumiehille riitti yleensä kevyt tapailukin ilman sitoutumista.
Oletko noin kujalla vai trolli? Sinkkumies saa kevyttä tapailua (=seksiä ilman sitoutumista) vain olemalla alfa. Näitä alfoja on ehkä korkeintaan 10% sinkkumiehistä.
Sen sijaan tyypillinen sinkkumies ei saa seksiä keneltäkään missään muodossa.
Käy huorissa. Siinä kevyttä tapailua eikä nainen ala ehdottelemaan edes mitään ahistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät raukat ymmärrä että sama 95% koskee myös naisia ja he ovat laskuissa mukana.
Liekö mitään tekijää sinkkuuden lisäksi, että 95% sinkuista osuisi ryhmään?
Ap, HELPOSTI. Itse valitsin itselleni sopivan miehen Tinderistä 35-vuotiaana. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi.
Siellä Tinderissä oli ihan samanlaista kuin reaalimaailmassakin: osa on ääliöitä ja osa mukavia. Rohkeasti nyt vain jonkun kanavan kautta treffailemaan. Parisuhteen haluavia kelpo miehiä on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt on saanut kuulla jo lähes korvamadoksi asti, on, että nainen kelpaa miehelle vain 25- vuotiaaksi asti. Sen jälkeen nainen on "ruma, käyttämätön, hankala, harppu, turhake, ei haluttava" jne.
Ole siinä/tässä sitten naisena.
Kait sitä sitten pitää omaa hautapaikkaa katsella, koska mitä tässä muutakaan odotella. Harmi vaan, että itse en pidä itseäni yli-ikäisenä rakkauden rintamalle mutta mitä ilmeisimminhän on opittava niin ajattelemaan, että prinssin tekeleet olivat ja menivät aika päivää sitten.
Ihan oikeesti.. Eletään 2020-luvulla ja mietitään fiftarien tavoin mistä saisi miehen. Ihminen pärjää ilmankin. Onneton liitto ei ole mikään 1. prioriteetti.
Tavoitteletko sinä onnetonta liittoa vai onko vain kaikki parisuhteet pettämistä ja väkivaltaa? Kerro mulle koska en tiedä, olen ikisinkkuna haaveillut sen vakaan ja uskollisen parisuhteen perään, onko se vaan normiksi iskostettu valheellinen fantasia?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on enemmän sinkkumiehiä, kuin sinkkunaisia ja suurempi osuus sinkkumiehistä haluaa parisuhteen kuin sinkkunaisista. Ts. miehelle on rutkasti vaikeampaa löytää parisuhde.
Prosentuaalisesti vai määrällisesti enemmän?
Sekä että.
Sinkuista naisista vastentahtoisesti sinkkuja on yli 90%
Ikisinkkuja on kummassakin sukupuolessa yhtä paljon, n. 5% väestöstä.
Ja sinkkumiehistä vapaaehtoisesti sinkkuja on yli 20%, siihen kuuluu siis "alfat" mistä joku höpisi tarpeettomasti tässäkin ketjussa, siis ne jotka saa naisen yöksi kotiin ja se riittää niille, ja sitten siihen kuuluu ne miehet jotka ovat todenneet "juu kiitos nyt riitti" eli ovat saaneet tarpeekseen naisten paskasta.
Vierailija kirjoitti:
1. Pysy hoikkana, et tarvi tehdä tätä varten mitään eli on helppoa, olet vain syömättä liikaa
2. Mieti edes vähän ulkonäköä, esim kampaus, vaatteet jne. ei todellakaan tarvi mallilta näyttää
1. Olen hoikka, syön terveellisesti, harrastan päivittäin liikuntaa.
2. Mietin. Pukeudun aina siististi, käytän mekkoja, hillitysti koruja jne. Hiukset on pitkät ja vaaleat, pesen ja laitan aina jos lähden ihmisten ilmoille. Kynnet lakattu, kevyt meikki.
3. En katsele reilusti 40+ miehiä, 36-40 olisi sopiva. 5 vuotta vanhempi on jo liikaa.
4. Ei ole koiraa, mutta mulle on turn off jos eläimet on miehelle turn off.
Olen ikisinkku neitsyt, täysin näkymätön miehille. Mutta se ei haittaa, jos ei löydy sopivaa, olen mielelläni ilman. Elämäni on kivaa sinkkunakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, HELPOSTI. Itse valitsin itselleni sopivan miehen Tinderistä 35-vuotiaana. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi.
Siellä Tinderissä oli ihan samanlaista kuin reaalimaailmassakin: osa on ääliöitä ja osa mukavia. Rohkeasti nyt vain jonkun kanavan kautta treffailemaan. Parisuhteen haluavia kelpo miehiä on vaikka kuinka paljon.
Kuvittelet jostain syystä että ap olisi kelpo nainen.
Vai eikö nainen voi olla ääliö? Onko se vain miehille varattu rooli?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjeet 35-vuotiaalle naiselle:
1. Kroppasi on juuri niin hyvä sellaisena kun se on. Jos mies etsii mallikroppaista naista niin etsikööt rauhassa. Tuskin haluat pinnallista miestä.
2. Pukeudu ja laittaudu juuri niin kuin itse haluat. Itsevarma olemus on kaikista seksikkäin näky.
3. Myös sinua nuoremmista löytyy aarteita eli kannattaa hakea noin 25-45-vuotiaista kumppania.
4. Älä myy koiraasi pois - mies ei ole hyvä jos lemmikkisi on ongelma hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama sana, valita. Et voi valita ihmistä joka ei halua juuri sinua. Ja mikään ei takaa että Tinderissä olisi yhtäkään tyyppiä joka haluaisi. "Valitsin itselleni sopivan". Ei voi kuin silmiä pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt on saanut kuulla jo lähes korvamadoksi asti, on, että nainen kelpaa miehelle vain 25- vuotiaaksi asti. Sen jälkeen nainen on "ruma, käyttämätön, hankala, harppu, turhake, ei haluttava" jne.
Kait sitä sitten pitää omaa hautapaikkaa katsella, koska mitä tässä muutakaan odotella. Harmi vaan, että itse en pidä itseäni yli-ikäisenä rakkauden rintamalle mutta mitä ilmeisimminhän on opittava niin ajattelemaan, että prinssin tekeleet olivat ja menivät aika päivää sitten.
Just joo. Kun 99% naisista haluaa pitkän, harteikkaan, komean ja isom*naisen miehen, niin ei tarvitse olla ydinfyysikko päätelläkseen, ettei tuollaisia miehiä riitä kaikille.
Totta kai 'haluaisi'. Ja 100% miehistä 'haluaisi' kauniin ja seksikkään naisen. Kaikkihan nyt 'haluaisi' hyvännäköisen puolison. Turha alkaa tässä hurskahtelemaan kenenkään mitään muuta. Ei se vaan ole niin yksinkertaista. Monilla oma ulkonäkö taas ei kelpaa heille ja/tai arvomaailma on liian erilainen, ihmisissä on nääs muutakin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö---Oletko jotekin pahasti rupshtanut(lihonut) siis? Katso esim Sanna Marinia, hän on 35, vai 36 vuotias? Luuletko jos hän olisi sinkku, ei olisi vientiÄ?
Ehkä hän ei ole tarpeeksi naisellinen, jotta vientiä olisi.
Mitä iloa on mistään naisellisuudesta, kerta täällä pääset treffailemaan vain jotain nuukia naisvihaajia?
Kaltaisensa yleensä löytävät toisensa.
katkerat miesvihaajat näkevät vain nuukia naisvihaajoa, naiselliset naiset tapaavat hyväkäytöksisiä maskuliinisia (ei huonolla tavalla) miehiä.
Toki ympäristölläkin on väliä mutta sehän on oma valinta onko pellolla levittämässä lantaa vai yöelämässä pankkiirien seurassa.
LOL, kunpa olisikin noin.
Muualla päin maailmaa valtaosa miehekkäistä miehistä tajuaa mikä heidän roolinsa on. Suomessa joutuu erikseen avaamaan auki sanan miehinen mies.No on se rotunainenkin saanut täällä ihan oman merkityksensä jos tavallista rahvasta katselee.
Kuten sanottu, liikut omissa piireissäsi ja sinun kokemuksesi on tuo.
Ai? Nämä valittavat jo siitä jos rotunainen vie heidät Ikeaan ja pyytää pitämään laukkua.
Samaan hengenvetoon maristiin kuinka väsyttävää on antaa mielipide rouvan haluamasta kattilasta. Sekään ei tienkään olisi käynyt että nainen ois ite menny ostamaan kattiloita.
En minäkään oikein ikean laadusta ja hintatasosta piittaa joten varmasti ihmettelisin jos joku oikeasti tasokas nainen haluaisi sinne.
Jos vaimoni haluaa kattiloita niin hän voi ottaa rahat käyttötililtämme ja ostaa just mitä haluaa. Ilmoittaa sitten jos siellä ei ole tarpeeksi rahaa jostain syystä.
Oletko ajatellut ettet ole ehkä niin tasokas kuin kuvittelet, ja sen vuoksi et ole löytänyt tasokasta miestä joka ei valittaisi huonekalujen ostamisesta (pidetään erillään se Ikea, jookos)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Olen hoikka, syön terveellisesti, harrastan päivittäin liikuntaa.
2. Mietin. Pukeudun aina siististi, käytän mekkoja, hillitysti koruja jne. Hiukset on pitkät ja vaaleat, pesen ja laitan aina jos lähden ihmisten ilmoille. Kynnet lakattu, kevyt meikki.
3. En katsele reilusti 40+ miehiä, 36-40 olisi sopiva. 5 vuotta vanhempi on jo liikaa.
4. Ei ole koiraa, mutta mulle on turn off jos eläimet on miehelle turn off.
Olen ikisinkku neitsyt, täysin näkymätön miehille. Mutta se ei haittaa, jos ei löydy sopivaa, olen mielelläni ilman. Elämäni on kivaa sinkkunakin.
Voisi syyttää provoksi.
Mutta ihan oikeasti, itsellä on takana useampi suhde, lasten äidin kanssa 15 vuotta.
Jos pitäisi lähteä neitsyttä kouluttamaan, niin enpä tiedä. Mulle esim seksi on niin oleellisessa osassa parisuhteita, että pelkäisin ehkä ettei sitä sitten olisi suhteessa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti.. Eletään 2020-luvulla ja mietitään fiftarien tavoin mistä saisi miehen. Ihminen pärjää ilmankin. Onneton liitto ei ole mikään 1. prioriteetti.
Niinkö minä kirjoitin? Käsittääkseni en.
Pärjään oikein hyvin itseksenikin, kiitos kysymästä, eli en suinkaan ole epätoivoisena heittäytymässä kaiteelta tai rynnistelemässä tissit heiluen ensimmäisen miehen syliin, joka erehtyy katsomaankaan.
Mutta tiedätkö, ihminen kuitenkin kaipaa sitä toista ihmistä. Eikä sitä kaipausta ikä hävitä minnekään. Se, että olisi joku jonka kanssa jakaa edes murusia elämästä, arjen iloja molemminpuolisesti ja puolittaa niitä surujakin tarvittaessa. Huomata, että olisi jollekin joku, jota ottaa kädestä kiinni, jonka kanssa nauraa, velmuilla ja ihan vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ei löydy?
Tuota ikäluokkaa edustavia sinkkumiehiä on Suomessa varmaan keskisuuren kaupungin verran.
Iso osa heistä haluaisi parisuhteeseen. Valinnanvaraakin pitäisi olla, jopa runsaasti.
Heille ei vaan kelpaa kuin 20-25-v. nainen. Ovat nirsouttaan yksin.
38-44 vuotiaana miehenä sinkkuillut pk-seudulla ja eipä ole kertaakana ollut hakusessa noin suurella ikäerolla ketään. Toisaalta omaan hakuikkunaan ei esimerkkitapauksen 35v ap:kaan mahdu, koska itsellä hakuikkuna +-4 vuotta.
Hauskoja nämä yleistykset 95% sinkkumiehistä mt-ongelmaisia jne. Voiko omat ennakkoasenteet hiukkasen vaikuttaa treffien tulokseen?
Oho! Onko noin tarkkaa. Mitä jos tapaisit jonkun joka on täydellinen kaikin puolin, mutta 'liian vanha'?
Mulla olisi tunkemassa elämään jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosentuaalisesti vai määrällisesti enemmän?
Sekä että.
Sinkuista naisista vastentahtoisesti sinkkuja on yli 90%
Ikisinkkuja on kummassakin sukupuolessa yhtä paljon, n. 5% väestöstä.
Ja sinkkumiehistä vapaaehtoisesti sinkkuja on yli 20%, siihen kuuluu siis "alfat" mistä joku höpisi tarpeettomasti tässäkin ketjussa, siis ne jotka saa naisen yöksi kotiin ja se riittää niille, ja sitten siihen kuuluu ne miehet jotka ovat todenneet "juu kiitos nyt riitti" eli ovat saaneet tarpeekseen naisten paskasta.
Laitatko linkin suomalaiseen aineistoon, josta olet luvut bongannut? Riitelevät nimittäin kovin paljon sen aiemman tiedon kanssa, että sinkkumiehistä vapaaehtoisesti ilman parisuhdetta eläviä on selvästi vähemmän kuin sinkkunaisissa.
Ei saa mutta haluaisi. Kannattaa muutenkin erotella vapaaehtoisesti sinkut ja vastentahtoisesti. Se että on vapaaehtoisesti sinkku tarkoittaa usein sitä, että saa haluamansa muutenkin.