Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso katselee nuoria kauniita naisia

Vaimo 51 v
12.05.2021 |

Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?

Kommentit (778)

Vierailija
161/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pursuaa tämä valtava sukupuolten välinen viha? Vai onko tässä keskustelussa taas vain vakiotrollit, joista toisen ainakin tunnistan (nainen, joka kuvittelee tätä chatiksi, jossa on tarkoitus sylkeä koko ajan vihaa miesten kommentteihin)? Miksi te vihaatte vastakkaista sukupuolta niin paljon, että pitää ihan koko ajan nimitellä ja halventaa ja loukata?

Se, että kertoo muutaman faktan miehistä on vihaa? Faktat on faktoja. Sinänsä en kyllä ymmärrä minkä takia naiset ylipäätään sietää huonoja kumppaneita. Jättäkää siat, niin ei tarvitse jatkuvasti valittaa.

Vierailija
162/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä pursuaa tämä valtava sukupuolten välinen viha? Vai onko tässä keskustelussa taas vain vakiotrollit, joista toisen ainakin tunnistan (nainen, joka kuvittelee tätä chatiksi, jossa on tarkoitus sylkeä koko ajan vihaa miesten kommentteihin)? Miksi te vihaatte vastakkaista sukupuolta niin paljon, että pitää ihan koko ajan nimitellä ja halventaa ja loukata?

Se, että kertoo muutaman faktan miehistä on vihaa? Faktat on faktoja. Sinänsä en kyllä ymmärrä minkä takia naiset ylipäätään sietää huonoja kumppaneita. Jättäkää siat, niin ei tarvitse jatkuvasti valittaa.

Älä jaksa. Sinun faktasi miehistä ovat vain omia kokemuksiasi ja katkeruuttasi. En minäkään ymmärrä, miksi jotkut naiset sietävät puolisoiltaan huonoa käytöstä, en silti vihaa miehiä yleisesti. Minulla oli ihana, rakastava isä; minulla on upea, älykäs, komea, fiksu, puolisoaan selvästi rakastava poika; minulla on veli, jolle perhe on aina ollut tärkein asia elämässä ja minulla on upea, komea, älykäs, fiksu, huolehtivainen ja rakastava puoliso. En näe mitään syytä vihata miehiä tai olla heille katkera. Olen toisenkinlaisiin miehiin elämässäni törmännyt mutta poistanut heidät elämästäni nopeasti ja ottanut opiksi.

Sinä räkytät 1-2 lauseen vihachat-kommenttejasi kuin joku keskenkasvuinen teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten miehet eivät ymmärrä, miten nainen pidetään tyytyväisenä ja seksielämä aktiivisena. Minun mieheni on aina näyttänyt, miten paljon haluaa minua ja kertoo, että pitää minua seksikkäänä. Olen tyytyväinen ja pidän itsestäni huolta. Seksielämä on aktiivista ja tyydyttävää.

Vierailija
164/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten miehet eivät ymmärrä, miten nainen pidetään tyytyväisenä ja seksielämä aktiivisena. Minun mieheni on aina näyttänyt, miten paljon haluaa minua ja kertoo, että pitää minua seksikkäänä. Olen tyytyväinen ja pidän itsestäni huolta. Seksielämä on aktiivista ja tyydyttävää.

Täh? Eikö se sinun miehesi ole mies?

Vierailija
165/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia alfa miehillä on aina nuori kaunis nainen/ naisia ja beta-miehet ottavan sen mitä saavat ja tyytyvät kuolaamaan vaan.

Riippuu niin piireistä. Akateemisissa piireissä 20-30 vuoden ikäero on lähinnä kiusallinen ja sitä koitetaan usein peitellä vieraammilta, joku 5-10 vuotta nuorempi nainen viisikymppisellä miehellä on vielä ihan jees.

Vierailija
166/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.

Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen. 

Kerran olin autossani punaisissa valoissa, samoissa valoissa oli myös monta muuta autoa joissa kuskina oli mies, yksinään olivat autoissaan. Jalkakäytävällä käveli eksoottinen nainen vesirajaminihameessa ja korkkareissa tällättynä. Viereisessä autossa oleva mies innostui niin että alkoi hakkaamaan päätään nyrkeillä suu auki. Muiden autojen miehet eivät noteeraaneet naista.  Eli eroa miehissä tosiaan on.

167/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele puolestasi nuoria miehiä niin että miehesi huomaa ja EHKÄ ymmärtää

..

Vierailija
168/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen + 50 v ja mieheni ei sen enempää katsele toisia kuin mies yleensä. Normaalia miehiä. Katsoo myös minua ja koskettelee ja on minun, joten hyvä niin.

Oletko huomannut mieheltäsi mitään rajattoman tai muuten sopimattoman käytöksen lisääntymistä? Kysyy aiemmin kirjoittanut joka miettii voisiko oman 50+ miehen tempaukset olla alkavan muistisairauden oire.

Tämä totta. Tutun mies alkoi oireilemaan näin, on nyt dementikko.

Vierailija
169/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.

Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen. 

Kerran olin autossani punaisissa valoissa, samoissa valoissa oli myös monta muuta autoa joissa kuskina oli mies, yksinään olivat autoissaan. Jalkakäytävällä käveli eksoottinen nainen vesirajaminihameessa ja korkkareissa tällättynä. Viereisessä autossa oleva mies innostui niin että alkoi hakkaamaan päätään nyrkeillä suu auki. Muiden autojen miehet eivät noteeraaneet naista.  Eli eroa miehissä tosiaan on.

No kusipäät on just näitä nyrkkiäijiä - myös munansa kanssa.

Vierailija
170/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla sellaisen ällötyksen kanssa joka muita naisia katselee. Sehän on todella loukkaavaa omaa vaimoaan kohtaan. Joka kunnioittaa vaimoaan, ei katsele muita. En yhtään ihmettele, että tuollainen käytös etäännyttää sinut miehestäsi. Kerro hänelle suoraan, että se loukkaa sinua ja et voi antaa hänelle rakkauttasi tuollaisen käytöksen vuoksi. Jos ei pyydä anteeksi ja muuta tapaansa, niin ukko pellolle.

Vierailija
171/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko miesten kanssa jos ei kelpaa. Tätä asiaa ette pysty muuttamaan vaikka kuinka tunnekuohuissanne kiukuttelette. Mies itsekään ei pysty tätä muuttamaan.

Jep. Itseäni on alkanut ahdistamaan parisuhde todella paljon. Tuntuu että kadotan itseni. Haaveilen yksin elämisestä. Seksuaaliset tarpeet voisi tyydyttää yhdenillan suhteilla tai jollain vakipanoilla kun siltä tuntuu. Yksin olisi helpompi olla.

Jos satut olemaan vaimoni, tiedät kyllä, missä ulko-ovi on.

Joo, etuovi.com, siellä se uusi asunto on.

Vierailija
172/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet katselevat itseään visuaalisesti ilahduttavia naisia. Ja fantasioivat heistä. Aivan jokainen mies. Kyllä, myös juuri sinun miehesi.

Sen sijaan vain fiksut miehet katselevat niin, että muut eivät huomaa heidän vilkuiluaan.

Ääliöt tuijottavat.

Monille miehille pitäisi näköjään opettaa vaivihkaista vilkuilua.

Olen eri mieltä toisesta lauseestasi. Huomaan kyllä kauniit naiset esim. kadulla, mutta tämä ei - toisin kuin oletat - automaattisesti tarkoita heistä fantasiointia. En halua seksiä muiden kuin oman vaimoni kanssa. On nimittäin myös miehiä, joille rakkaus on tärkeää, ja rakastan omaa vaimoani, en niitä muita naisia, ja liitto on elinikäinen. Jos jotakin niiltä huomaamiltani muilta naisilta katson, niin esim. tyyliä tms. mikä voisi sopia omalle vaimolleni. Ja toki toivon hänen pitävän huolta itsestään, minkä hän tekeekin, ja hyvässä kuosissa pysyminen tarkoittaa hyvää terveyden lisäksi myös ulkonäölle. Eli myönnän, että ulkonäölläkin on merkitystä, mutta katson tämän niin, että me olemme yhdessä ja pidämme huolta terveydestämme ja ulkonäöstä siinä samalla kohtuullisessa määrin. Haluan vanheta vaimoni kanssa ja eräänä päivänä ehkä tulla isovanhemmiksikin yhdessä.

Katsot muiden naisten tyyliä saadaksesi ideoita vaimollesi? Hmm, sinäkö päätät mnkä tyylinen vaimosi pitää olla? Hiukset, vaatteet? Jotenkin sairasta...

Vierailija
173/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla enemmän huolissaan jos ei katso. Merkki elämänhalun hiipumisesta.

Vierailija
174/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin katselee minunkin ukkoni, ei pelkästään nuoria vaan ihan kaikkia naisia, siis ihan koko ajan kaikki täytyy kyylätä, yhtäkään naista ei voi ohittaa tuijottamatta. Eikä siinä muuten mitään, sehän on ihan normaalia katsoa/vilkaista ympärillä olevia ihmisiä, mutta se mikä siitä tekee ällöttävää ja vaivaannuttavaa, on sellainen estoton toljotus ja perseiden kuolaaminen. Hyi, miten epäkunnioittavaa niin minua, kuin niitä naisiakin kohtaan. Äijä ei vaan ite tajua, miten noloa.

Masentavaa. Tämä ei todellakaan ole vain tietyn käisten murhe, vaan nuoretkin kärsivät asiasta. Riippuen tetenkin siitä, sattuuko se puoliso olemaan se miehekäs fiksú vai ei. Ja on miehiäkin, jotka kärsivtä naisensa vastaavasta käytöksestä. Kyse on ihan siitä, onko sitoutunut toiseen, arvostaako toista, vai onko parisuhteeseen lepöaamaton tyhmelys.

Vierailija
175/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa olis jos katselis vanhoja ja raihnaisia naisia.

Miksi se olisi oudompaa?

Ai koska naisten kuuluu muuttua näkymättömiksi kun nuoruus on ohi?

(Ja tämä kommentti nuorelta naiselta, joka ei aio ikinä pariutua ja tämä ketju taas hyvä esimerkki siitä miksi ei)

Vierailija
176/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WGTOW

Ja onneksi naiset on alkanut tämän tajuamaan; nuorissa naisissa yhä enemmän sinkkuja jotka eivät edes halua miestä.

Vierailija
177/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katselee minunkin ukkoni, ei pelkästään nuoria vaan ihan kaikkia naisia, siis ihan koko ajan kaikki täytyy kyylätä, yhtäkään naista ei voi ohittaa tuijottamatta. Eikä siinä muuten mitään, sehän on ihan normaalia katsoa/vilkaista ympärillä olevia ihmisiä, mutta se mikä siitä tekee ällöttävää ja vaivaannuttavaa, on sellainen estoton toljotus ja perseiden kuolaaminen. Hyi, miten epäkunnioittavaa niin minua, kuin niitä naisiakin kohtaan. Äijä ei vaan ite tajua, miten noloa.

Masentavaa. Tämä ei todellakaan ole vain tietyn käisten murhe, vaan nuoretkin kärsivät asiasta. Riippuen tetenkin siitä, sattuuko se puoliso olemaan se miehekäs fiksú vai ei. Ja on miehiäkin, jotka kärsivtä naisensa vastaavasta käytöksestä. Kyse on ihan siitä, onko sitoutunut toiseen, arvostaako toista, vai onko parisuhteeseen lepöaamaton tyhmelys.

Onhan nuita tosiaan kaiken ikäisissä.

Alle kolmikymppinen kaverini jätti miehensä tuollaisen käytöksen vuoksi.

Mies oli niin epäkunnioittava eikä nainen halunnut olla jatkuvasti nöyryytettävänä noin.

Vierailija
178/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.

Itsehän nuo naiset eivät viitsi lähteä, kun miehen rahoilla on kiva lokkeilla.

Vierailija
179/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, jos olet moukan kanssa yhdessä etkä ole trolli. Moukat käsittääkseni kyllä tekevät tuollaista jo nuorena, eivätkä aloita vasta vanhana. Siksi epäilen tätä trolliksi.

Omasta kokemuksesta epäilen että voi hyvinkin aloittaa vasta vanhana. T. Tuo jonka mies oli ennen normaali mutta nyt viisikymppisenä on ruvennut ilmenemään kaikenlaista. Ei ole kiva seurata kun mies muuttuu limaiseksi setämieheksi omien silmien edessä. Siinä tosiaan tuntee itsensäkin naurunalaiseksi.

Tämä! Mies tiirailee mustien aurinolasien takaa autolla ajaessakin, silmät pyörii päässä kuin sammakolla. Tsiisus mikä urpo! Oli kerran ajaa toisen auton perää toljottaessaan. Oliskin ajanut, olis tullut seuraamuksia urpoilusta.

Käsittämättömän tyhmää, jotenki niin junttia!

Ei voi uskoa että tuollaisen einoanselmi urposen kanssa on edes koskaan mennyt naimisiin.

No, eroa jo mietin. Hakekoon jonku instabeiben what ever, vieköön muija 50 visgraäijän lahoamasta!

Kieltämättä, jos mies katselee muita herättää se halveksuntaa ja inhoa sekä epätoivoa. Epätoivoa siksi, että tajuaa, ettei meidän suhteella taida olla hääppöistä pohjaa. Tai että on tullut valittua limanuljaska huono tyhmä epäluotettava mies. Ei mitään mieltä sellaisessa.

Vierailija
180/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehet voi toljottaa mutta itselläni ei ole mitään kiinnostusta viettää aikaa toljottajien ja läähättäjien kanssa, ei vaikka kyseessä olisi yhden illan juttu/kahvittelu tai avioliitto.

Naisena minulla on aina satapäinen jono miehiä pippelit ojossa, jotka tekisi mitä vaan että pääsisi panemaan. Miksi hukkaisin siis aikaani mieheen, joka käyttäytyy kuin juntti? Minulla on muuten ollut poikaystäviä, joiden katse ei harhaile minun seurassani. Ihan sama mitä katsovat kun en ole paikalla. Vaadin vaan tietyn määrän kunnioitusta että edes seuraa irtoaa. Muuten ei ginosta.

Haters gonna hate!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi