Puoliso katselee nuoria kauniita naisia
Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Kommentit (778)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......
Naisena minulla on aina satapäinen jono miehiä pippelit ojossa, jotka tekisi mitä vaan että pääsisi panemaan. Miksi hukkaisin siis aikaani mieheen, joka käyttäytyy kuin juntti? ....
Haters gonna hate!
Joku tässä lauseessa ei pelitä.
Eli ne miehet jotka jonottaa sua pippeli ojossa ei oo juntteja ?
Samaa ihmettelen. Vielä juntimpaahan se on. Oli varmaan miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokainen mies haluaisi kauniin ja nuoren naisen omasta iästä riippumatta, ei niitä mitkään perus 50 vee penat tietty saa mutta haaveilevat senkin edestä
Eivät kaikki.
Lopeta mariseminen ja tee jotain, viduttaa tuollainen kyseleminen, katso peiliin, sieltä ehkä löytynee syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni mies hakeutuisi parisuhteeseen jos roolit olisivat toisinpäin, eli mies voisi olla naisensa silmissä ”tarpeeksi” vain noin kymmenen vuotta elämästään?
Sen jälkeen eli kaikki ne kymmenet loppuelämän vuodet nainen haikailisi ”parempien” miesten perään ja miehen tehtävänä olisi mahdollistaa naiselle käytännön puolesta helpompi elämä samalla tiedostaen, ettei hän voi enää koskaan riittää naiselle jonka kanssa elää.Kuinka moni mies alkaisi vuosikymmenien ajaksi hyysäämään jotain naista (pesemään tämän pyykit, tekemään ruokaa naiselle, miellyttämään naista seksissä jne.) vaikka tietäisi, että nainen vain tyytyy ja oikeasti haikailee ”parempien” miesten perään ja unelmoi jostain naapurin 25-vuotiaasta hunksista?
Ei kukaan järkevä mies eikä nainen ryhdy tuollaiseen parisuhteeseen. Eivätkä parisuhteet ole tuollaisia muualla kuin tällä anonyymillä roskapalstalla.
Biologiallahan tuota selitetään, eli ei ole kyse vain roskapalstan roskajutuista.
Markus Rantaloiden ja muiden vastaavien jutut saavat nuoren naisen vain tajuamaan, että yksin on parempi.
Koko miehen biologia on sellainen, etten ymmärrä miksi kukaan hakeutuu miehen kanssa parisuhteeseen?Ystäviltä saa sosiaalisten tarpeiden tyydytyksen, ja nykyäänhän seksuaaliset tarpeet on sosiaalisesti sallittua täyttää masturboiden, satunnaisten partnereiden kanssa tai ns. seksisuhteessa.
Matkaseuraa, asuinkulujen jakajaa ym. saa myös ystävistä.
No älä hakeudu.
Rantala on pelle, ja sen tietää myös jokainen mies.
Oikeasti ei ehkä kannattaisi muodostaa käsitystään puolesta ihmiskunnasta yhden anonyymin roskapalstan parin aktiivisimman trollin perusteella, mutta oma valintasihan se toki on. Ja sinulta pois, ei minulta. Minä puolestani en esimerkiksi kuvittele, että merkittävä osa naisista olisi esimerkiksi sinun kaltaisiasi miesten vihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.
Katkeran vanhan naisen rutinaa:D Sittenhän se nainen jäisi ilman mitään miestä. Kaikenikäiset miehet katselevat nuoria ja kauniita naisia. Olen itse 38v ja edelleen vaikka tulee ikää niin se 20v nainen näyttää kauneimmalta, aloittajan mies on vain normaali mies.
Jos heti alussa huomaa, että mies vilkuilee, ei hänen kanssaan kannata suhteeseen alkaa.
Puolisoa tulisi kunnioittaa, eikä pahoittaa hänen mieltään vilkuilemalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni mies hakeutuisi parisuhteeseen jos roolit olisivat toisinpäin, eli mies voisi olla naisensa silmissä ”tarpeeksi” vain noin kymmenen vuotta elämästään?
Sen jälkeen eli kaikki ne kymmenet loppuelämän vuodet nainen haikailisi ”parempien” miesten perään ja miehen tehtävänä olisi mahdollistaa naiselle käytännön puolesta helpompi elämä samalla tiedostaen, ettei hän voi enää koskaan riittää naiselle jonka kanssa elää.Kuinka moni mies alkaisi vuosikymmenien ajaksi hyysäämään jotain naista (pesemään tämän pyykit, tekemään ruokaa naiselle, miellyttämään naista seksissä jne.) vaikka tietäisi, että nainen vain tyytyy ja oikeasti haikailee ”parempien” miesten perään ja unelmoi jostain naapurin 25-vuotiaasta hunksista?
Ei kukaan järkevä mies eikä nainen ryhdy tuollaiseen parisuhteeseen. Eivätkä parisuhteet ole tuollaisia muualla kuin tällä anonyymillä roskapalstalla.
Biologiallahan tuota selitetään, eli ei ole kyse vain roskapalstan roskajutuista.
Markus Rantaloiden ja muiden vastaavien jutut saavat nuoren naisen vain tajuamaan, että yksin on parempi.
Koko miehen biologia on sellainen, etten ymmärrä miksi kukaan hakeutuu miehen kanssa parisuhteeseen?Ystäviltä saa sosiaalisten tarpeiden tyydytyksen, ja nykyäänhän seksuaaliset tarpeet on sosiaalisesti sallittua täyttää masturboiden, satunnaisten partnereiden kanssa tai ns. seksisuhteessa.
Matkaseuraa, asuinkulujen jakajaa ym. saa myös ystävistä.No älä hakeudu.
Oikeasti ei ehkä kannattaisi muodostaa käsitystään puolesta ihmiskunnasta yhden anonyymin roskapalstan parin aktiivisimman trollin perusteella, mutta oma valintasihan se toki on. Ja sinulta pois, ei minulta. Minä puolestani en esimerkiksi kuvittele, että merkittävä osa naisista olisi esimerkiksi sinun kaltaisiasi miesten vihaajia.
En ole miesten vihaaja, päinvastoin arvostan miehiä monissa asioissa ja pidän heistä ihmisinä siinä missä naisistakin.
Ainoastaan pariutumista miehen kanssa en ymmärrä enkä pidä järkevänä.
Käsitykseni ei perustu vain tähän palstaan, vaan lähinnä tämä palsta vain vahvistaa niitä käsityksiäni.
Ei tarvitse kuin tutustua miehen biologiaan, lukea jotain Iltalehden kommenttiosiota (täynnä näitä nuorempaan vaihtamis-juttuja), nettipalstoja ja katsella oikeassa elämässä ympärilleen niin tajuaa, ettei kannata tuhlata ainutlaatuista elämäänsä sen testailemiseen, että sattuisiko toi ihastus olemaan se poikkeuksellinen mies johon voisi oikeasti sitoutua vai onko sekin lopulta sitä biologiansa armoilla olevaa massaa johon naisen EI kannata sitoutua eikä sijoittaa yhtään resursseja.
Itse olen aivan liian herkkä ja romanttinen pariutumiseen. Myös ihan jo miesten treffailu on liian kova maailma minunlaiselleni.
Herkän romantikon kannattaa elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Epäkunnioittavaa. Mutta antaisin samalla mitalla takaisin, tuijottaisin kaikkia nuoria miehiä, kehuisin timmejä takamuksia ja kiinteitä kroppia sekä isoja hauiksia. Ja jos ei se valopää vieläkään tajua, niin sitten on parempi katsoa fiksumpi mies. Elämä on liian lyhyt, että sitä tuhlaa sekuntiakaan k-päihin.
Älä valehtele itsellesi, naista ei voisi vähempää kiinnostaa 20v finninaamat. Nainen tykkää vanhemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita on ne "bro code" -hetket kun on vaikka kassajonossa ja myyjänä on upea beibe. Sitten takana jonossa on joku toinen äijä joka on tietysti huomannut saman asian. Pikku vilkaisu tämän jannun suuntaan ja väkisin tulee molemmille pieni hymy huulille. Molemmat tietävät mistä on kyse ja mitä yytsittiin. M50v
Sama. Me naistuttavan kanssa valitaan kassajono sen perusteella, missä ei todellakaan ole 50 lahomuna!
Miksi nimittelet täällä ihmisiä? Kasvotusten siellä jonossa et kuitenkaan uskalla sanoa mitään. Opettele käytöstapoja. M50v
Samoin, opettele kassajonossa käyttäytymistä! Inhottavinta mitä tiedän, on juuri nämä seniili-ikäiset äijät 🤮virnuilemassa mulle kun teen työtäni.
T. Kassatyöntekijä
Eli jos naiskassalla on asiakkaana mies, on miehen oltava naama peruslukemilla, ei saa puhua kassalle, katsottava mieluiten kengänkärkiinsä, maksettava ostoksensa kortilla ettei naiskassan tarvitse vastata rahasta, pakattava kiireesti pikkuisen kyyryssä ja selin kassaan ja poistuttava kiireellä kaupasta sanomatta mitään. Asia kunnossa, näin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkunnioittavaa. Mutta antaisin samalla mitalla takaisin, tuijottaisin kaikkia nuoria miehiä, kehuisin timmejä takamuksia ja kiinteitä kroppia sekä isoja hauiksia. Ja jos ei se valopää vieläkään tajua, niin sitten on parempi katsoa fiksumpi mies. Elämä on liian lyhyt, että sitä tuhlaa sekuntiakaan k-päihin.
Älä valehtele itsellesi, naista ei voisi vähempää kiinnostaa 20v finninaamat. Nainen tykkää vanhemmasta.
Ei tykkää. Minä en tahalleenkaan edes puhu vanhemmille miehille, ihan sinunlaistesi takia ;)
Ja levitän tätä asennetta onnistuneesti myös muihin nuoriin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miten suhde kehittyisi enemmän toistaan arvostavaan suuntaan tuollaisilla menetelmillä. Mutta jos välttämättä joku haluaa kokeilla niin ihan vinkiksi, että miesten ja naisten katse on erilainen. Kun mies katsoo esimerkiksi toimintaelokuvaa, hän samaistuu komeaan sankariin. Kun nainen katsoo samaista elokuvaa, hän vertaa itseään elokuvan kauniiseen naistähteen. En jaksa etsiä linkkiä, mutta asiaa on tutkittu.
Vastaavasti miestä ei paljon liikuta, jos nainen katselee muita miehiä. Sen sijaan miesten haavoittuva kohta on menestys, mikä näkyy esimerkiksi auton tasona. Eli jos haluat tuhota suhteesi kostamalla tuijottelun, niin ei kannata katsella nuoria miehiä, he ovat sen oman miehen silmissä poikasia, vaan kannattaa alkaa kääntää päänsä aina, kun näkee hienon auton ja miehen sen ratissa.
Rakentavinta on tietysti keskustella asioista ja unohtaa kostamiset ja "opettamiset".
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaiset kommentit saavat minut oikein ällöämään vanhempia miehiä :D
Levitän tätä asennetta myös kavereille, ja olen onneksi saanut käännytettyä nuoria naisia ihan vaan näyttämällä tällaisia kommentteja ja kertomalla millaisia naisvihaaajia ne setämiehet ovat jotka yrittävät tulla meidän nuorempien naisten juttusille.
Sinä todellakin levität tuota viestiä. Ilmeisesti nautit siitä, että naisviha leviää palstalla. Minä olisin mieluummin ilmoittanut asiattomaksi asiattoman nimittelyn perusteella, mutta sinä huolehdit, että nyt kaikki palstan naiset joutuvat lukemaan tuonkin saastan.
En ymmärrä, mikä sinua vaivaa. Mene kasvamaan aikuiseksi tai jotain. Tuonkin kirjoittaja on nyt aivan riemuissaan ja hakkaa näppistään entistä suuremmalla innolla, kun hänellä on pieni juoksutyttö, joka levittää hänen naisvihasanomaansa pitkin keskustelua.
Typykkä kirjoitti:
Lopeta mariseminen ja tee jotain, viduttaa tuollainen kyseleminen, katso peiliin, sieltä ehkä löytynee syy.
Oletko transstypykkä?Koska nainen ei ole tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Parhaita on ne "bro code" -hetket kun on vaikka kassajonossa ja myyjänä on upea beibe. Sitten takana jonossa on joku toinen äijä joka on tietysti huomannut saman asian. Pikku vilkaisu tämän jannun suuntaan ja väkisin tulee molemmille pieni hymy huulille. Molemmat tietävät mistä on kyse ja mitä yytsittiin. M50v
Meille tuli töissä tuollainen hetki erään 50v työkaverin kanssa kun nuori ja kaunis kesäpomo valvomossa kumartui perse pystyssä katsomaan tietokoneen näyttöä ja me istuimme siinä takana. Kyl se nuori nainen nähdään ennen kaikkea seksiobjektina.
Keski-ikäinen nainen taas on jo miehille ilmaa.
En lukenut kuin ekan sivun, niin en tiedä mihin suuntaan keskustelu on rönsyillyt. Kuitenkin sen halusin kommentoida, että itse naisena olen ollut molemmissa rooleissa: minua on katsottu, minun kumppanini on katsellut muita minun nähden. Tiedän, miltä se naisesta tuntuu molemmissa tapauksissa. Omalle kumppanille sanoinkin suhteen alussa, kun tätä pään kääntyilyä oli, että katsele rauhassa silloin, kun et ole minun kanssani liikkeellä. Silloin nolaat vain itsesi. Mutta kun olet minun kanssani liikkeellä, sinä katsot vain minua. Jos katselet muita, sinä nolaat itsesi lisäksi minut.
Ei ole sen koommin minun seurassani muita katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkaseuraa, asuinkulujen jakajaa ym. saa myös ystävistä.No älä hakeudu.
En ole miesten vihaaja, päinvastoin arvostan miehiä monissa asioissa ja pidän heistä ihmisinä siinä missä naisistakin.
Ainoastaan pariutumista miehen kanssa en ymmärrä enkä pidä järkevänä.Käsitykseni ei perustu vain tähän palstaan, vaan lähinnä tämä palsta vain vahvistaa niitä käsityksiäni.
Ei tarvitse kuin tutustua miehen biologiaan, lukea jotain Iltalehden kommenttiosiota (täynnä näitä nuorempaan vaihtamis-juttuja), nettipalstoja ja katsella oikeassa elämässä ympärilleen niin tajuaa, ettei kannata tuhlata ainutlaatuista elämäänsä sen testailemiseen, että sattuisiko toi ihastus olemaan se poikkeuksellinen mies johon voisi oikeasti sitoutua vai onko sekin lopulta sitä biologiansa armoilla olevaa massaa johon naisen EI kannata sitoutua eikä sijoittaa yhtään resursseja.
Itse olen aivan liian herkkä ja romanttinen pariutumiseen. Myös ihan jo miesten treffailu on liian kova maailma minunlaiselleni.
Herkän romantikon kannattaa elää yksin.
Kyllä vihaat. Nuo biologiahöpinät ovat sellaisia, että jos ne kohdistuisivat mihin tahansa muuhun ihmisryhmään kuin "miehiin", niin jokainen pitäisi niitä vihapuheena. Kokeile vaikka itse vaihtaa siihen tilalle vaikka "naiset" tai jokin etninen ryhmä ja makustele, miltä kuulostaa. Lisäksi nuo jutut eivät tietenkään pidä lainkaan paikkaansa. Miehet ovat yksilöllisiä ihmisiä ihan siinä missä muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levitän tätä asennetta myös kavereille, ja olen onneksi saanut käännytettyä nuoria naisia ihan vaan näyttämällä tällaisia kommentteja ja kertomalla millaisia naisvihaaajia ne setämiehet ovat jotka yrittävät tulla meidän nuorempien naisten juttusille.Sinä todellakin levität tuota viestiä. Ilmeisesti nautit siitä, että naisviha leviää palstalla. Minä olisin mieluummin ilmoittanut asiattomaksi asiattoman nimittelyn perusteella, mutta sinä huolehdit, että nyt kaikki palstan naiset joutuvat lukemaan tuonkin saastan.
En ymmärrä, mikä sinua vaivaa. Mene kasvamaan aikuiseksi tai jotain. Tuonkin kirjoittaja on nyt aivan riemuissaan ja hakkaa näppistään entistä suuremmalla innolla, kun hänellä on pieni juoksutyttö, joka levittää hänen naisvihasanomaansa pitkin keskustelua.
Ei se naisvihana leviä, vaan kääntyy itseään vastaan eli mieswihaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni viiskymppisillä on eropiikki kun lapset aikuistuu, juurikin naisen aloitteesta.
Ikävä kyllä eroa haluavat tuossa iässä myös miehet, vähintään yhtä paljon kuin naiset. Ja onnistuvat yllättävän nopeasti myös unohtamaan pitkän parisuhteensa, ja avaavat Tinderin jo samana iltana, kun eropaperit ovat pöydällä.
Näennäinen naisten aloitteellisuus eroon johtuu siitä, että eropaperien jättäminen - kuten niin monet muutkin asioiden hoitamiset kotitöistä veroilmoitusten täyttöön - vaan yksinkertaisesti jäävät naisten vastuulle, kun miehet jo huitelevat menemään.
Nyt et usko itsekään omia juttujasi. Miksi sitten yksi palstan yleisimmistä ulinoista on se, että nainen jättää viisikymppisenä itkemään jäävän miehen.
Vanhalla haaskalla ei ole varaa jättää mitään, mutta mies vaihtaa mieluusti nuorempaan.
Levitän tätä asennetta myös kavereille, ja olen onneksi saanut käännytettyä nuoria naisia ihan vaan näyttämällä tällaisia kommentteja ja kertomalla millaisia naisvihaaajia ne setämiehet ovat jotka yrittävät tulla meidän nuorempien naisten juttusille.
Joo, varmaan kannattaa yleistää jonkun anonyymin palstan huutelijoiden perusteella ja tehdä sen perusteella mitään tosielämää koskevia ratkaisuja.
Koko miehen biologia on sellainen, etten ymmärrä miksi kukaan hakeutuu miehen kanssa parisuhteeseen?
Ystäviltä saa sosiaalisten tarpeiden tyydytyksen, ja nykyäänhän seksuaaliset tarpeet on sosiaalisesti sallittua täyttää masturboiden, satunnaisten partnereiden kanssa tai ns. seksisuhteessa.
Matkaseuraa, asuinkulujen jakajaa ym. saa myös ystävistä.