Puoliso katselee nuoria kauniita naisia
Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Kommentit (778)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita on ne "bro code" -hetket kun on vaikka kassajonossa ja myyjänä on upea beibe. Sitten takana jonossa on joku toinen äijä joka on tietysti huomannut saman asian. Pikku vilkaisu tämän jannun suuntaan ja väkisin tulee molemmille pieni hymy huulille. Molemmat tietävät mistä on kyse ja mitä yytsittiin. M50v
Meille tuli töissä tuollainen hetki erään 50v työkaverin kanssa kun nuori ja kaunis kesäpomo valvomossa kumartui perse pystyssä katsomaan tietokoneen näyttöä ja me istuimme siinä takana. Kyl se nuori nainen nähdään ennen kaikkea seksiobjektina.
Keski-ikäinen nainen taas on jo miehille ilmaa.
Niin ällöttäviä iljetyksiä olette, tiedetään. Jokos on tupeet hankittu ja mahavyö, ettei maha roiku niin alhaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni mies hakeutuisi parisuhteeseen jos roolit olisivat toisinpäin, eli mies voisi olla naisensa silmissä ”tarpeeksi” vain noin kymmenen vuotta elämästään?
Sen jälkeen eli kaikki ne kymmenet loppuelämän vuodet nainen haikailisi ”parempien” miesten perään ja miehen tehtävänä olisi mahdollistaa naiselle käytännön puolesta helpompi elämä samalla tiedostaen, ettei hän voi enää koskaan riittää naiselle jonka kanssa elää.Kuinka moni mies alkaisi vuosikymmenien ajaksi hyysäämään jotain naista (pesemään tämän pyykit, tekemään ruokaa naiselle, miellyttämään naista seksissä jne.) vaikka tietäisi, että nainen vain tyytyy ja oikeasti haikailee ”parempien” miesten perään ja unelmoi jostain naapurin 25-vuotiaasta hunksista?
Ei kukaan järkevä mies eikä nainen ryhdy tuollaiseen parisuhteeseen. Eivätkä parisuhteet ole tuollaisia muualla kuin tällä anonyymillä roskapalstalla.
Biologiallahan tuota selitetään, eli ei ole kyse vain roskapalstan roskajutuista.
Markus Rantaloiden ja muiden vastaavien jutut saavat nuoren naisen vain tajuamaan, että yksin on parempi.
Koko miehen biologia on sellainen, etten ymmärrä miksi kukaan hakeutuu miehen kanssa parisuhteeseen?Ystäviltä saa sosiaalisten tarpeiden tyydytyksen, ja nykyäänhän seksuaaliset tarpeet on sosiaalisesti sallittua täyttää masturboiden, satunnaisten partnereiden kanssa tai ns. seksisuhteessa.
Matkaseuraa, asuinkulujen jakajaa ym. saa myös ystävistä.No älä hakeudu.
Rantala on pelle, ja sen tietää myös jokainen mies.
Oikeasti ei ehkä kannattaisi muodostaa käsitystään puolesta ihmiskunnasta yhden anonyymin roskapalstan parin aktiivisimman trollin perusteella, mutta oma valintasihan se toki on. Ja sinulta pois, ei minulta. Minä puolestani en esimerkiksi kuvittele, että merkittävä osa naisista olisi esimerkiksi sinun kaltaisiasi miesten vihaajia.
En ole miesten vihaaja, päinvastoin arvostan miehiä monissa asioissa ja pidän heistä ihmisinä siinä missä naisistakin.
Ainoastaan pariutumista miehen kanssa en ymmärrä enkä pidä järkevänä.Käsitykseni ei perustu vain tähän palstaan, vaan lähinnä tämä palsta vain vahvistaa niitä käsityksiäni.
Ei tarvitse kuin tutustua miehen biologiaan, lukea jotain Iltalehden kommenttiosiota (täynnä näitä nuorempaan vaihtamis-juttuja), nettipalstoja ja katsella oikeassa elämässä ympärilleen niin tajuaa, ettei kannata tuhlata ainutlaatuista elämäänsä sen testailemiseen, että sattuisiko toi ihastus olemaan se poikkeuksellinen mies johon voisi oikeasti sitoutua vai onko sekin lopulta sitä biologiansa armoilla olevaa massaa johon naisen EI kannata sitoutua eikä sijoittaa yhtään resursseja.
Itse olen aivan liian herkkä ja romanttinen pariutumiseen. Myös ihan jo miesten treffailu on liian kova maailma minunlaiselleni.
Herkän romantikon kannattaa elää yksin.Kyllä vihaat. Nuo biologiahöpinät ovat sellaisia, että jos ne kohdistuisivat mihin tahansa muuhun ihmisryhmään kuin "miehiin", niin jokainen pitäisi niitä vihapuheena. Kokeile vaikka itse vaihtaa siihen tilalle vaikka "naiset" tai jokin etninen ryhmä ja makustele, miltä kuulostaa. Lisäksi nuo jutut eivät tietenkään pidä lainkaan paikkaansa. Miehet ovat yksilöllisiä ihmisiä ihan siinä missä muutkin ihmiset.
Enkä vihaa, älä jaksa jankuttaa valheita.
Toki tiedän ettei kaikki miehet ole sellaisia, mutta en voi sitä tutustuessa nähdä joten parempi pysytellä kaukana miehistä kokonaan.
Siis romanttisessa mielessä, muutoin ei toki mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. yksi 21v kaveri tykkäsi tutustuessamme vanhemmista miehistä - nyt oltuaan pari vuotta minun kaverini ei halua enää vanhempia miehiä, ja viimeksi toi luokseni mukanaan jonkun 17-vuotiaan rakastajan. :D
Minun vaikuttimenani on juuri nää netin vanhemmat miehet jotka vihaaavst naisia ja haukkuvat etenkin vanhempia naisia, esineellistävät ym.
Tajuan millaisia vanhemmat miehet ovat ja levitän tietoa eteenpäin muillekin nuorille naisille ;)Että siitä vaan setämiehet; kommentoikaa lisää niitä naisen vanhenemista halveksuvia juttuja, kaikki se lisää nuorten naisten ällöksyntää teitä kohtaan.
Nyt taas alkaa keulia nämä sinun fantasiat aika kovilla kierroksilla. Olisikohan se lääkkeiden aika?
Harmi sulle, mutta ei ole kyse fantasiasta :D
Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää tuollaisen kontrollifriikin.
Huom. raju sarkasmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni viiskymppisillä on eropiikki kun lapset aikuistuu, juurikin naisen aloitteesta.
Ikävä kyllä eroa haluavat tuossa iässä myös miehet, vähintään yhtä paljon kuin naiset. Ja onnistuvat yllättävän nopeasti myös unohtamaan pitkän parisuhteensa, ja avaavat Tinderin jo samana iltana, kun eropaperit ovat pöydällä.
Näennäinen naisten aloitteellisuus eroon johtuu siitä, että eropaperien jättäminen - kuten niin monet muutkin asioiden hoitamiset kotitöistä veroilmoitusten täyttöön - vaan yksinkertaisesti jäävät naisten vastuulle, kun miehet jo huitelevat menemään.
Nyt et usko itsekään omia juttujasi. Miksi sitten yksi palstan yleisimmistä ulinoista on se, että nainen jättää viisikymppisenä itkemään jäävän miehen.
Vanhalla haaskalla ei ole varaa jättää mitään, mutta mies vaihtaa mieluusti nuorempaan.
Juuri tällaiset kommentit saavat minut oikein ällöämään vanhempia miehiä :D
Levitän tätä asennetta myös kavereille, ja olen onneksi saanut käännytettyä nuoria naisia ihan vaan näyttämällä tällaisia kommentteja ja kertomalla millaisia naisvihaaajia ne setämiehet ovat jotka yrittävät tulla meidän nuorempien naisten juttusille.Joo, varmaan kannattaa yleistää jonkun anonyymin palstan huutelijoiden perusteella ja tehdä sen perusteella mitään tosielämää koskevia ratkaisuja.
Ei minun asenteeni perustu näihin kommentteihin, mutta ne kyllä vahvistavat niitä.
Tietysti ihmiset tykkäävät katsella kauniita ihmisiä. Miksi muuten vaikkapa televisiosarjoissa ja elokuvissa olisi niin paljon kauniita ihmisiä - sekä miehiä että naisia?
On aivan eri asia saada iloa kauniiden ihmisten näkemisestä, kuin tuijottaa, kuolata ja ahdistella toisia. Jälkimmäinen on moukkamaista ja riittävän pitkälle mennessään rikollista ihan siitä riippumatta, onko sinkku vai varattu.
Mitäs sitten vaikka katseleekin ? Mihin hän silmänsä pistäisi ? Olisit valinnut sokean kumppanin , niin ei tarvitsisi pikkumaisuuttasi toisille kailottaa.Kyllä on ahdasmielistä porukkaa , kun ei edes katsella saa !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. yksi 21v kaveri tykkäsi tutustuessamme vanhemmista miehistä - nyt oltuaan pari vuotta minun kaverini ei halua enää vanhempia miehiä, ja viimeksi toi luokseni mukanaan jonkun 17-vuotiaan rakastajan. :D
Minun vaikuttimenani on juuri nää netin vanhemmat miehet jotka vihaaavst naisia ja haukkuvat etenkin vanhempia naisia, esineellistävät ym.
Tajuan millaisia vanhemmat miehet ovat ja levitän tietoa eteenpäin muillekin nuorille naisille ;)Että siitä vaan setämiehet; kommentoikaa lisää niitä naisen vanhenemista halveksuvia juttuja, kaikki se lisää nuorten naisten ällöksyntää teitä kohtaan.
Kaverisi on siis pedofiili kun haluaa, että pikkupoika käy nylkyttämässä. Rakastaja:D:D
21v ja 17v on ihan sopivaa seuraa toisilleen, älä viitsi olla naurettava pedofiili-läppinesi.
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet katselevat itseään visuaalisesti ilahduttavia naisia. Ja fantasioivat heistä. Aivan jokainen mies. Kyllä, myös juuri sinun miehesi.
Sen sijaan vain fiksut miehet katselevat niin, että muut eivät huomaa heidän vilkuiluaan.
Ääliöt tuijottavat.
Monille miehille pitäisi näköjään opettaa vaivihkaista vilkuilua.
Olen eri mieltä toisesta lauseestasi. Huomaan kyllä kauniit naiset esim. kadulla, mutta tämä ei - toisin kuin oletat - automaattisesti tarkoita heistä fantasiointia. En halua seksiä muiden kuin oman vaimoni kanssa. On nimittäin myös miehiä, joille rakkaus on tärkeää, ja rakastan omaa vaimoani, en niitä muita naisia, ja liitto on elinikäinen. Jos jotakin niiltä huomaamiltani muilta naisilta katson, niin esim. tyyliä tms. mikä voisi sopia omalle vaimolleni. Ja toki toivon hänen pitävän huolta itsestään, minkä hän tekeekin, ja hyvässä kuosissa pysyminen tarkoittaa hyvää terveyden lisäksi myös ulkonäölle. Eli myönnän, että ulkonäölläkin on merkitystä, mutta katson tämän niin, että me olemme yhdessä ja pidämme huolta terveydestämme ja ulkonäöstä siinä samalla kohtuullisessa määrin. Haluan vanheta vaimoni kanssa ja eräänä päivänä ehkä tulla isovanhemmiksikin yhdessä.
Katsot muiden naisten tyyliä saadaksesi ideoita vaimollesi? Hmm, sinäkö päätät mnkä tyylinen vaimosi pitää olla? Hiukset, vaatteet? Jotenkin sairasta...
Väärinkäsitys? Vaimoni kyllä päättää itse tyylistään, mutta hän on kiinnostunut vaatteista ja kommenteistani niihin liittyen, ja haluaa - silloin kun on vaatteita ostamassa - usein minut mukaan vaatekauppaan kertomaan mielipiteeni siitä, mikä hänelle sopisi ja mikä ei, vaikka hän itse toki sen päätöksen tekeekin. Ja kadulla saatan myös huomata jollakin naisella esim. kivan takin, ja kertoa vaimolleni sen perusteella, millainen voisi mielestäni sopia hänellekin. Eikö tämä ole aika tavallista, että on tiettyjä muotitrendejä, ja ihmiset katsovat ideoita katuvilinässä? Jos ihmiset eivät katsoisi mitä muut pitävät päällään tai miten leikkauttavat hiuksensa ym., olisi katukuva paljon "monimuotoisempi", mutta ihmiset katsovat, ja sen näkee kaduillakin. Esim. 1970-luvulla ihmisten pukeutuminen ja hiustyylit olivat yleisesti erilaisia kuin nyt.
Aika noloa antaa muiden vaikuttaa omaan tyyliinsä. Pitäähän sitä nyt sen verran itsevarma olla että pukeutuu niin kuin haluaa, eikä niin kuin muut katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet katselevat itseään visuaalisesti ilahduttavia naisia. Ja fantasioivat heistä. Aivan jokainen mies. Kyllä, myös juuri sinun miehesi.
Sen sijaan vain fiksut miehet katselevat niin, että muut eivät huomaa heidän vilkuiluaan.
Ääliöt tuijottavat.
Olen eri mieltä toisesta lauseestasi. Huomaan kyllä kauniit naiset esim. kadulla, mutta tämä ei - toisin kuin oletat - automaattisesti tarkoita heistä fantasiointia. En halua seksiä muiden kuin oman vaimoni kanssa. On nimittäin myös miehiä, joille rakkaus on tärkeää, ja rakastan omaa vaimoani, en niitä muita naisia, ja liitto on elinikäinen. Jos jotakin niiltä huomaamiltani muilta naisilta katson, niin esim. tyyliä tms. mikä voisi sopia omalle vaimolleni. Ja toki toivon hänen pitävän huolta itsestään, minkä hän tekeekin, ja hyvässä kuosissa pysyminen tarkoittaa hyvää terveyden lisäksi myös ulkonäölle. Eli myönnän, että ulkonäölläkin on merkitystä, mutta katson tämän niin, että me olemme yhdessä ja pidämme huolta terveydestämme ja ulkonäöstä siinä samalla kohtuullisessa määrin. Haluan vanheta vaimoni kanssa ja eräänä päivänä ehkä tulla isovanhemmiksikin yhdessä.
Katsot muiden naisten tyyliä saadaksesi ideoita vaimollesi? Hmm, sinäkö päätät mnkä tyylinen vaimosi pitää olla? Hiukset, vaatteet? Jotenkin sairasta...
Väärinkäsitys? Vaimoni kyllä päättää itse tyylistään, mutta hän on kiinnostunut vaatteista ja kommenteistani niihin liittyen, ja haluaa - silloin kun on vaatteita ostamassa - usein minut mukaan vaatekauppaan kertomaan mielipiteeni siitä, mikä hänelle sopisi ja mikä ei, vaikka hän itse toki sen päätöksen tekeekin. Ja kadulla saatan myös huomata jollakin naisella esim. kivan takin, ja kertoa vaimolleni sen perusteella, millainen voisi mielestäni sopia hänellekin. Eikö tämä ole aika tavallista, että on tiettyjä muotitrendejä, ja ihmiset katsovat ideoita katuvilinässä? Jos ihmiset eivät katsoisi mitä muut pitävät päällään tai miten leikkauttavat hiuksensa ym., olisi katukuva paljon "monimuotoisempi", mutta ihmiset katsovat, ja sen näkee kaduillakin. Esim. 1970-luvulla ihmisten pukeutuminen ja hiustyylit olivat yleisesti erilaisia kuin nyt.
Aika noloa antaa muiden vaikuttaa omaan tyyliinsä. Pitäähän sitä nyt sen verran itsevarma olla että pukeutuu niin kuin haluaa, eikä niin kuin muut katukuvassa.
Eli sinä pukeudut kuten 1920- tai 1960-luvulla tms., ja olet kuin jostakin vanhasta elokuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pursuaa tämä valtava sukupuolten välinen viha? Vai onko tässä keskustelussa taas vain vakiotrollit, joista toisen ainakin tunnistan (nainen, joka kuvittelee tätä chatiksi, jossa on tarkoitus sylkeä koko ajan vihaa miesten kommentteihin)? Miksi te vihaatte vastakkaista sukupuolta niin paljon, että pitää ihan koko ajan nimitellä ja halventaa ja loukata?
Se, että kertoo muutaman faktan miehistä on vihaa? Faktat on faktoja. Sinänsä en kyllä ymmärrä minkä takia naiset ylipäätään sietää huonoja kumppaneita. Jättäkää siat, niin ei tarvitse jatkuvasti valittaa.
Älä jaksa. Sinun faktasi miehistä ovat vain omia kokemuksiasi ja katkeruuttasi. En minäkään ymmärrä, miksi jotkut naiset sietävät puolisoiltaan huonoa käytöstä, en silti vihaa miehiä yleisesti. Minulla oli ihana, rakastava isä; minulla on upea, älykäs, komea, fiksu, puolisoaan selvästi rakastava poika; minulla on veli, jolle perhe on aina ollut tärkein asia elämässä ja minulla on upea, komea, älykäs, fiksu, huolehtivainen ja rakastava puoliso. En näe mitään syytä vihata miehiä tai olla heille katkera. Olen toisenkinlaisiin miehiin elämässäni törmännyt mutta poistanut heidät elämästäni nopeasti ja ottanut opiksi.
Sinä räkytät 1-2 lauseen vihachat-kommenttejasi kuin joku keskenkasvuinen teini.
Kannattaa huomata ,että tässäkin ketjussa on useita eri kirjoittajia. Aika ylimielistä olettaa anonyymeistä kirjoittajista yhtään mitään. Viesti ,johon vastasit oli ensimmäinen viestini koko ketjuun, että puhu vaan omasta rätkyttämisestäsi. Sinä et tiedä mitä sikoja miehesi, poikasi ja isäsi ovat kun et ole itse näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.
Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen.
Kerran olin autossani punaisissa valoissa, samoissa valoissa oli myös monta muuta autoa joissa kuskina oli mies, yksinään olivat autoissaan. Jalkakäytävällä käveli eksoottinen nainen vesirajaminihameessa ja korkkareissa tällättynä. Viereisessä autossa oleva mies innostui niin että alkoi hakkaamaan päätään nyrkeillä suu auki. Muiden autojen miehet eivät noteeraaneet naista. Eli eroa miehissä tosiaan on.
Kyllä noteerasivat, eivät vain näyttäneet sitä yhtä avoimesti. Jokainen heteromies noteeraa nuoren ja kauniin naisen ja itse asiassa myös umpihomomiehet ihailevat kauniin naisen ulkonäköä. Nuori nainen on ainut hyväksyttävät seksuaalisen halun kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on siis pedofiili kun haluaa, että pikkupoika käy nylkyttämässä. Rakastaja:D:D
21v ja 17v on ihan sopivaa seuraa toisilleen, älä viitsi olla naurettava pedofiili-läppinesi.
Vain jos poika on 21v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliöt tuijottavat.
Eli sinä pukeudut kuten 1920- tai 1960-luvulla tms., ja olet kuin jostakin vanhasta elokuvasta?
Monet itseasiassa hakee vaikutteita pukeutumiseensa menneiltä vuosikymmeniltä. Kaikki eivät halua olla muodinorjia tai miehensä barbinukkeja vaan pukeutuvat tyylikkäämmin ja persoonallisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.
Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen.
Kerran olin autossani punaisissa valoissa, samoissa valoissa oli myös monta muuta autoa joissa kuskina oli mies, yksinään olivat autoissaan. Jalkakäytävällä käveli eksoottinen nainen vesirajaminihameessa ja korkkareissa tällättynä. Viereisessä autossa oleva mies innostui niin että alkoi hakkaamaan päätään nyrkeillä suu auki. Muiden autojen miehet eivät noteeraaneet naista. Eli eroa miehissä tosiaan on.
Kyllä noteerasivat, eivät vain näyttäneet sitä yhtä avoimesti. Jokainen heteromies noteeraa nuoren ja kauniin naisen ja itse asiassa myös umpihomomiehet ihailevat kauniin naisen ulkonäköä. Nuori nainen on ainut hyväksyttävät seksuaalisen halun kohde.
Siitähän tässä keskustellaankin, että onko sopivaa näyttää ihailuaan. Sivistynyt mies ei näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos poika on 21v
Sillonkin, ihan yhtälailla molemminpäin ok.
Tuo pari harrastaa seksiä vieläpä usein ;)
Tajuat varmaan itsekin, miten typeriä juttusi ovat, mutta mm. sinunlaistesi inspiroimana en harrasta ikinä seksiä yli 25-vuotiaiden miesten kanssa, sen sijaan esim. 18v käy hyvin ;)
Parhaita on noin 20-22-vuotiaat.
Kaunis ihmisvartalo on kuin taideteos; sitä saa ihailla, muttei koskea, ja sen synnyttämiä ajatuksia voi sitten rikastuttaa kotona keskustelun tai muun toiminnan kautta. Kyllä vaimo on monesti päässyt nauttimaan niistä hyvistä viboista, joita lämpimien säiden mukanaan tuoma naisten vaatetus on aiheuttanut minussa. Enkä minä siinä jälkipelissä ole niitä naisia ajatellut vaan vaimoani.
Se on sama missä nälkä tulee, kunhan syömään tullaan kotiin.
Kyllä minäkin katson, jos näköpiiriin sattuu omaa silmää miellyttävä naisvartalo. En katso siinä tarkoituksessa että "olisipa ihana päästä sänkyyn tuon kanssa" vaan ihan vaan ihaillakseni, mutta jokainen kokee toki näkemänsä eri tavoin ja käsittelee sitä omin keinoin ja omista lähtökohdista; joku varmasti miettiikin että "tuommoista kun kerran saisi niin voisi kuolla onnellisena."
Osta sille miehelle kokovartalopeili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vanhemman miehen kanssa alkava nainen on luopio, joka osallistuu misogynististen rakenteiden ylläpitoon.
Minä saan suurta nautintoa siitä, kun pidän itseni kauniina, pukeudun naisellisesti ja seksikkäästi ja tykkään kaikista ”pornojutuista” - enkä mene ikinä parisuhteeseen ja harrastan seksiä vain nuorempien miesten kanssa ;)
Vanha huorahan sinä olet, eivät ne nuoret miehet halua vanhaa kurttua, mutta kun parikymppinen kiimakolli ei saa ikäistään kaunotarta koska tämä tykkää vanhemmista miehistä niin sitten kiimoissaan panevat jotain vanhaa pervotätiä.
Ei ne tykkää vanhemmista miehistä, ja minä pidän huolen että nekin vähät jotka saattaisivat tykätä hylkäävät aikeensa ;)
Kyllä tykkäävät, mutta miehet eivät tykkää vanhoista naisista, ei nuoret eikä vanhemmat.
Hmmm miksihän esim. Jason Momoalla ja Zlatanilla on itseään yli kymmenen vuotta vanhemmat vaimot?
Ovat kuitenkin kiistatta alfoja, outo juttu.
Vain rumat ja typerät beta-miehet tarvitsevat nuoremman naisen pönkittämään olematonta egoaan.
Nyt taas alkaa keulia nämä sinun fantasiat aika kovilla kierroksilla. Olisikohan se lääkkeiden aika?