Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen laukku lenkeille?

Vierailija
11.05.2021 |

Olen aloittanut sauvakävelyn ja talvitakin vaihduttua keväisempään ja ilmojen lämpimämpiin, havaitsin että tarvitsisin jonkun kassin johon laittaa kännykkä ja vesipullo. Millaisia laukkuja teillä on lenkkejä varten?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku, tietysti 🙄

Vierailija
2/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämäntapainen. Mahtuu juuri puhelin ja avaimet.

https://www.digishop.fi/basic-vyolaukku-puhelimelle-musta-pinkki.html

Vesipulloa en kanna mukana lenkillä. Juon kun tulen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaiset menee kyllä ihan takin taskuun. Tai puhelimen voi laittaa sellaiseen olkavarsikoteloonkin.

Hankkisin sellaisen pienen vesipullon, joka vetää noin 2 dl. Sellainen mahtuu kivasti takintaskuun. Yleensä ihminen pärjää kyllä tunnin lenkillä juomatta, ellei nyt ole sitten ihan 30 astetta ulkona.

Vierailija
4/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni reppu.

Vierailija
5/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kassi kuin muulloinkin. Miksi lenkille pitäisi olla erikseen joku oma pieni kassi? Tyhjä tila ei paina.

6/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena kevyt, kahisevaa tuulipukukangasta oleva reppu, jonka sai halutessaan taitella rahapussiksi. Äitini oli saanut sen tilaajalahjana Yves Rocherilta. Se oli täydellinen lenkille. En ole löytänyt samanlaista. Täytyykin taas ruveta katselemaan. 

Kannan yleensä puhelinta ja avaimia kädessä lenkillä.

Vierailija
7/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku. Kesäksi on nyt housut, joissa on ihan pieni tasku avaimille selkäpuolella ja lisäksi aion ostaa tuon olkavarsikotelon kännykälle. Suunnittelen kyllä myös älykellon ostoa, jossa on puhelin, niin sitten ei tarvitse raahata puhelinta lainkaan mukana. Lenkkeilen metsässä, joten pakko olla joku yhteydenottoväline mukana, jos sattuu jotain. 

Vierailija
8/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kassi kuin muulloinkin. Miksi lenkille pitäisi olla erikseen joku oma pieni kassi? Tyhjä tila ei paina.

No minulla on aika iso käsilaukku, eikä sitä viitsisi rueta heiluttelemaan sauvakävelyllä mukana.

Tarvitsen kohtauslääkitykseni takia aina juotavaa mukana. Talvitakissa oli isot taskut jonne trippi mahtui mukaan, mutta nytpäs tulikin ongelma kevättakin kanssa.

Vyölaukku ei ehkä imartelisi tätä keski-ikäisen keskivartalolihavuutta, joten se ei ole ihan ykkösvaihtoehtona.

Vierailija
9/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean iso sininen kassi

Vierailija
10/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämmöistä alapeukuttaa? 😂

Oon itse pohtinut samaa.

Vierailija
11/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös olemassa tällaisia keveitä pieniä reppuja, jotka on tarkoitettu juoksemiseen

https://www.kuntokauppa.fi/sveltus-juoksureppu?utm_source=vertaa.fi&utm…]

Googlaamalla juoksureppu löytyy erilaisia. Niissä on sellainen napakka kiinnitys että sopii juoksemiseen ettei hölsky.

Vierailija
12/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös olemassa tällaisia keveitä pieniä reppuja, jotka on tarkoitettu juoksemiseen

https://www.kuntokauppa.fi/sveltus-juoksureppu?utm_source=vertaa.fi&utm…]

Googlaamalla juoksureppu löytyy erilaisia. Niissä on sellainen napakka kiinnitys että sopii juoksemiseen ettei hölsky.

Tämmöinen tai vyölaukku voi olla ihan hyvä ajatellen sitä, että kesäkuumalla et kuitenkaan takkia tarvi.

Vierailija
13/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukku johon mahtuu 0,5 l pullo voit tarjota soinillekkin jos vastaan tulee. mutta varo syytettä petturi voi juoda kaiken

Vierailija
15/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ehdotettu vyölaukku on varmaan paras vaihtoehto. Toinen on käsivarteen kiinnitettävä pussukka/kotelo puhelimelle ja vesipullo käteen.

Vierailija
16/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että pari hk-sinistä mahtuu nii ei nälkä yllätä.

Vierailija
17/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkakärryt

Vierailija
18/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen vedettävä kova matkalaukku, kannattaa ottaa vähän laadukkaampi ni pyörät kestää rytyytystä kauemmin.

Vierailija
19/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kottikärryt niitä kun veivaa mäkeen niin kunto kasvaa,Kännykkä ja avaimet pysyy kyydissä.

Vierailija
20/30 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuitton tai Chanel tietenkin sopii tuulipuvun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä