Millainen laukku lenkeille?
Olen aloittanut sauvakävelyn ja talvitakin vaihduttua keväisempään ja ilmojen lämpimämpiin, havaitsin että tarvitsisin jonkun kassin johon laittaa kännykkä ja vesipullo. Millaisia laukkuja teillä on lenkkejä varten?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kassi kuin muulloinkin. Miksi lenkille pitäisi olla erikseen joku oma pieni kassi? Tyhjä tila ei paina.
No minulla on aika iso käsilaukku, eikä sitä viitsisi rueta heiluttelemaan sauvakävelyllä mukana.
Tarvitsen kohtauslääkitykseni takia aina juotavaa mukana. Talvitakissa oli isot taskut jonne trippi mahtui mukaan, mutta nytpäs tulikin ongelma kevättakin kanssa.
Vyölaukku ei ehkä imartelisi tätä keski-ikäisen keskivartalolihavuutta, joten se ei ole ihan ykkösvaihtoehtona.
Vyölaukkua ei nykyään käytetä vyötäröllä, vaan ristiin olkapään yli. Tilasin just Zalandolta uuden. Jos käyt sieltä niitä katsomassa, ymmärrät mitä tarkoitan. Suosittelen 👍
Vierailija kirjoitti:
Vuitton tai Chanel tietenkin sopii tuulipuvun kanssa.
t. Sofia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kassi kuin muulloinkin. Miksi lenkille pitäisi olla erikseen joku oma pieni kassi? Tyhjä tila ei paina.
No minulla on aika iso käsilaukku, eikä sitä viitsisi rueta heiluttelemaan sauvakävelyllä mukana.
Tarvitsen kohtauslääkitykseni takia aina juotavaa mukana. Talvitakissa oli isot taskut jonne trippi mahtui mukaan, mutta nytpäs tulikin ongelma kevättakin kanssa.
Vyölaukku ei ehkä imartelisi tätä keski-ikäisen keskivartalolihavuutta, joten se ei ole ihan ykkösvaihtoehtona.
Vinkki tulevaa talvea varten, trip ja vastaavat on hankala tunkea pienempään taskuun kun on kartonkia ja kantikas. Meillä siirryttiin jo aikaa sitten pussimehuihin, kun niitä alkoi Suomesta saada (sitä ennen kannettiin jo laivalta, Ruotsista ja Ahvenanmaalta), CapriSun merkkisiä, foliopussissa ja pilli niinkuin tripeissäkin.
Mulla oli joskus sellainen vyö, johon saa kiinnitettyä useampia ihan pieniä (1dl?) vesipulloja. Avaimet ja puhelin mulla taas mahtuu juoksutrikoiden vetoketjulliseen taskuun.
MIKSI pitää olla vesipullo? Juoksen (huom juoksen, rankempaa kuin kävely) 10-15km lenkin ja sen lenkin jälkeen sitten juodaan. Ei ihminen tarvitse alle 1,5h kestävällä suoritteella vettä. Vettä juodaan etukäteen ja jälkikäteen.
https://www.fjallraven.com/fi/fi-fi/laukut-ja-varusteet/uutuudet/high-c…
Mulla tämän tyylinen. Mahtuu just puhelin ja avaimet.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI pitää olla vesipullo? Juoksen (huom juoksen, rankempaa kuin kävely) 10-15km lenkin ja sen lenkin jälkeen sitten juodaan. Ei ihminen tarvitse alle 1,5h kestävällä suoritteella vettä. Vettä juodaan etukäteen ja jälkikäteen.
Ihmiset on yksilöllisiä sen suhteen miten kroppa toimii, jotakuta janottaa 2 km kävely ja toinen juoksee maratonin juomatta.
Ap, jos enemmän juot niin olisko juomareppu mitään? Sinne juomapussiin sitten vesi. Jos tuntuu liian hifistelyltä niin entä sellainen naruilla suljettava pussukkareppu, sinne mahtuu just jotain kevyttä mukaan. Tai sellainen Retki-merkin kaupunkireppu minkä saa pieneksi pussukaksi ja taas tilavaksi repuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastasi jo edellä että sairauden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.fjallraven.com/fi/fi-fi/laukut-ja-varusteet/uutuudet/high-c…
Mulla tämän tyylinen. Mahtuu just puhelin ja avaimet.
Tämähän on ihan mahtava!
Ap
Tuo vesipullo kädessä toimisi varmaan hyvin, mutta kävelysauvojen kanssa on ihan mahdotonta pitää mitään avaimia isompaa kädessä. Katselin sellaisia “vyölaukkuja” jotka menisivät napakasti olan yli, mutta pilaakohan se vaatteet nopeasti nypyttämällä materiaalin?
AP