Aseksuaalisuus ja yksinäisyys
Kun ei ymmärrä tätä seksin tuputusta ja tärkeyttä.
Ja joutuu sinkkuna olemaan, vaikka haluaisi prisuhteen.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Ette kyllä vaikuta kovin hyviltä tai fiksuilta ihmisiltä. Onneksi ei tarvitse jatkaa tätä "keskustelua" mitään vastauksia en saanut kysymyksiini. Haukutte vain seksuaalisia ihmisiä. Huhhu. Ei tosiaan jääny hyvä kuva aseksuaaleista.
Haukkumiseen kun tulee vastahaukkumista, niin kovin tyrmistytään, oijoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen aseksuaali, mutta esitän että pidän seksistä jotta miehet eivät jättäisi minua.
Niin, eihän tuossa mitään, jos jaksat kuitenkin harrastaa seksiä silloin tällöin. Eihän tavallinenkaan parisuhteessa elävä aina halua, mutta miellyttääkseen kumppania kuitenkin menee touhuun mukaan.
Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen. On niin paljon kiinnostavaa tekemistä. Ennen ei oikein ollut ja varmaan siksi seksi kiinnosti enemmän.
Käytiin vaan pellolla vähänaikaa lapioimassa ja navetassa lehmät lypsämässä ja loppuaika sitten paneskeltiin.
80% aseksuaaleista naisista saisi heti parisuhteen, jos huolisivat jonkun yksinäisen, ei-komean sinkkumiehen, joka ei ole mikään yliseksuaalinen tyyppi itsekään. Tuollaiselle kevytlibidoiselle miehelle kun nainen suostuisi antamaan 5-10 kertaa vuodessa seksiä, niin homma olisi sovittu ja naisella olisi parisuhde, ja mies hoitaisi sen "parisuhdeosuutensa" oikein hyvin.
Virtuaalihalaus. Ap, et ole yksin sillä täällä on toinen samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
80% aseksuaaleista naisista saisi heti parisuhteen, jos huolisivat jonkun yksinäisen, ei-komean sinkkumiehen, joka ei ole mikään yliseksuaalinen tyyppi itsekään. Tuollaiselle kevytlibidoiselle miehelle kun nainen suostuisi antamaan 5-10 kertaa vuodessa seksiä, niin homma olisi sovittu ja naisella olisi parisuhde, ja mies hoitaisi sen "parisuhdeosuutensa" oikein hyvin.
Samoin saisivat heti parisuhteen, jos ottaisivat jonkun miehen sieltä aseksuaaliporukoistaan. Vaan kun ne rimat ja komeimmathan on tietenkin siellä seksipuolella....
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalihalaus. Ap, et ole yksin sillä täällä on toinen samanlainen.
🤗
panhuilu kirjoitti:
Aseseksuaalit vai miksä lie ittene kutsuttekaan, sanoisin että hakekaa apua itsellenne, menkää terapiaan tai jotain?
Miksi?
Eivät kaikki aseksuaalit ole yksinäisiä, eikä terapeutti anna ystävää tai puolisoa kotiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein höpötät? Miksi kaunis ja upea aseksuaali suostuisi seksiin kun seksi ei häntä kiinnosta? Miksi kaunis ja upea aseksuaali haluaisi olla ei komean kanssa? Parisuhde kun yleensä muodostetaan KIINNOSTAVAN ihmisen kanssa.
Miehissä ei taida olla aseksuaaleja ollenkaan. Oletko Ap miettinyt kokeilla seurustelua toisen aseksuaalisen naisen kanssa?
Ei kaikki taida niin mustavalkoista olla. Aika monelta seksistä kiinnostuneelta olen kuullut, että voisivat luopua koko jutusta. Rakastuneena etenkin. Harva puutteeseen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein höpötät? Miksi kaunis ja upea aseksuaali suostuisi seksiin kun seksi ei häntä kiinnosta? Miksi kaunis ja upea aseksuaali haluaisi olla ei komean kanssa? Parisuhde kun yleensä muodostetaan KIINNOSTAVAN ihmisen kanssa.
Jos ei kiinosta eikä haluta niin sitten hankitaan hoitoa ja selvitetään mistä se mahdollisesti johtuu. Itsellä oma haluttomuus paljasti kilpirauhasen vajaatoiminnan joka voi hoitamattomana tappaa ja lääkärin mukaan syy olisi yhtä hyvin voinut olla myös aivokasvain.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä ei taida olla aseksuaaleja ollenkaan. Oletko Ap miettinyt kokeilla seurustelua toisen aseksuaalisen naisen kanssa?
Mies tai nainen, ei haittaa minua. Olen bi-romanttinen.
Mutta kyllä aseksuaali miehiäkin on, vähemmän vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinosta eikä haluta niin sitten hankitaan hoitoa ja selvitetään mistä se mahdollisesti johtuu. Itsellä oma haluttomuus paljasti kilpirauhasen vajaatoiminnan joka voi hoitamattomana tappaa ja lääkärin mukaan syy olisi yhtä hyvin voinut olla myös aivokasvain.
No minulla on nyt sitten 50 v. ollut tappava tauti... Kuolemaa ilmeisesti tiset 50 v. odotellessa...
Itse en välttämättä ole aseksuaali, mutta muuten todella ujo ja ajatus alastomuudesta ja seksistä ahdistaa. Olen neitsyt tästäkin johtuen. En tiedä pääsenkö koskaan sinuiksi tämän asian kanssa ja löydänkö sellaista ihmistä jonka kanssa voisin edetä todella hitaasti. Minua on myös kiusattu paljon ja itsetunto huono. Senkin takia kaikki ulkonäköön liittyvät jutut vaikeita. Toisaalta en tiedä olisiko seksi mikään "ikävä" asia, mutta en haluaisi ainakaan saada mitään ikävää kokemusta vielä tämän kaiken lisäksi. Kun ikää tulee enemmän niin jotenkin on ehkä typerää olla ihan kokematon. Siinä ei sitten enää hyvä mielikuvitus pelasta kaikkea. Tosin jos nyt pitäisi tällä hetkellä seksiä harrastaa niin pakenisin varmaan. Itse olen 27 v nainen.
Minusta on jotenkin kummallista, että jos aseksuaaleilla ei ole seksihaluja niin miksi sen kumppanin pitäisi olla kuitenkin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus ja libido on kaksi eri asiaa.
Aseksuaalilla voi olla korkea libido.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät muutu lesboiksi tuosta vain. Romanttinen kiinnostus voi olla vain miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en välttämättä ole aseksuaali, mutta muuten todella ujo ja ajatus alastomuudesta ja seksistä ahdistaa. Olen neitsyt tästäkin johtuen. En tiedä pääsenkö koskaan sinuiksi tämän asian kanssa ja löydänkö sellaista ihmistä jonka kanssa voisin edetä todella hitaasti. Minua on myös kiusattu paljon ja itsetunto huono. Senkin takia kaikki ulkonäköön liittyvät jutut vaikeita. Toisaalta en tiedä olisiko seksi mikään "ikävä" asia, mutta en haluaisi ainakaan saada mitään ikävää kokemusta vielä tämän kaiken lisäksi. Kun ikää tulee enemmän niin jotenkin on ehkä typerää olla ihan kokematon. Siinä ei sitten enää hyvä mielikuvitus pelasta kaikkea. Tosin jos nyt pitäisi tällä hetkellä seksiä harrastaa niin pakenisin varmaan. Itse olen 27 v nainen.
Siinä ei auttanut ainakaan omalla kohdalla yhtään mitään, vaikka pääsinkin neitsyydestäni parikymppisenä. Se oli sellaista säheltämistä josta ei jäänyt käteen oikein mitään. Nyt nelikymppisenä kokisin, että se olisi ihan se ja sama vaikka olisin neitsyt edelleen, mitään tuo yksi kokemus ei muuttanut. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sen korkeammaksi kynnys toki nousee tuollaisille kokeiluille jos on elänyt muuten seksittä. Sen sain karvaasti kokea, kun tapasin ihmisen jolla ei ollut kärsivällisyyttä lainkaan ja seksin olisi pitänyt tapahtua heti. Se painostaminen ei ainakaan nostattanut minulla niitä haluja. Joten mysteeriksi jäi edelleen, miten se seksipuoli lähtisi minulla vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehissä on aseksuaalisia ihmisiä, mutta eivät he ole aloitteellisia naisten suhteen, joten eivät naiset heitä huomaa. Itse olen huomannut että ei minulla riitä motivaatio aseksuaalisen naisen ja parisuhteen etsimiseen. En koe että parisuhde oleellisesti parantaisi mun elämänlaatua.
Niin, eihän tuossa mitään, jos jaksat kuitenkin harrastaa seksiä silloin tällöin. Eihän tavallinenkaan parisuhteessa elävä aina halua, mutta miellyttääkseen kumppania kuitenkin menee touhuun mukaan.
Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen. On niin paljon kiinnostavaa tekemistä. Ennen ei oikein ollut ja varmaan siksi seksi kiinnosti enemmän.