Aseksuaalisuus ja yksinäisyys
Kun ei ymmärrä tätä seksin tuputusta ja tärkeyttä.
Ja joutuu sinkkuna olemaan, vaikka haluaisi prisuhteen.
Kommentit (115)
Seksi olisi minulle edelleen yhtä tärkeätä, vaikka sitä ei millään tavalla tuputettaisi. Seksuaalinen halukkuus lähtee omista tuntemuksista, ei niihin mainostaminen vaikuta.
Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa, myös niille, jotka ymmärtävät seksin tärkeyden. Et ole Suomen ainoa aseksuaali, kyllä kaltaisiasi on muitakin. Kai teillekin on jokin forumi tai alusta, jolla tavata ja etsiä toisia. Aseksuaalina et tietenkään voi alkaa parisuhteeseen seksuaalisilla haluilla varustetun kanssa. Siitä ei seuraa muuta kuin itkua ja loputonta pahaa mieltä ja ahdistusta. Pää pystyyn, kyllä se jostain sinullekin sopiva kumppani putkahtaa.
Ikävän köyhät deittisaitit on aseksuaaleilla, kyllä tässä taitaa olla yksinäinen loppuelämä tiedossa.
Onko se lyhennys anaaliseksuaalista eli..?
Vierailija kirjoitti:
Ikävän köyhät deittisaitit on aseksuaaleilla, kyllä tässä taitaa olla yksinäinen loppuelämä tiedossa.
Samaan tulokseen tullut.
Tajuaakohan seksuaalit kuinka onnekkaita ovat?
Eipä siinä muu auta, kuin löytää samankaltaista seuraa.
Olen aseseksuaali.Rakasta haulikkoani.Asutaan yhdessä.
Vanha ukko kirjoitti:
Seksi olisi minulle edelleen yhtä tärkeätä, vaikka sitä ei millään tavalla tuputettaisi. Seksuaalinen halukkuus lähtee omista tuntemuksista, ei niihin mainostaminen vaikuta.
Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa, myös niille, jotka ymmärtävät seksin tärkeyden. Et ole Suomen ainoa aseksuaali, kyllä kaltaisiasi on muitakin. Kai teillekin on jokin forumi tai alusta, jolla tavata ja etsiä toisia. Aseksuaalina et tietenkään voi alkaa parisuhteeseen seksuaalisilla haluilla varustetun kanssa. Siitä ei seuraa muuta kuin itkua ja loputonta pahaa mieltä ja ahdistusta. Pää pystyyn, kyllä se jostain sinullekin sopiva kumppani putkahtaa.
Se on kyllä totta että seksuaalisen kanssa ei kannata mennä yhteen.
Eivät edes yritä ymmärtää ja painostavat seksiin.
Nm. Kamala kokemus, ei enää koskaan
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei vaan löydä ketään.
Koomista tässä seksin tuputuksessa on, että tilastojen mukaan esimerkiksi parisuhteissa on paljon vähemmän seksiä kuin esimerkiksi 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä kaikille nymfoillekaan partneria löydy.
Hei muuten sellainen kysymys, että missä vaiheessa kannattaa kumppani-ehdokkaalle kertoa?
Joskus kun kysytään treffeille, en oikein tiedä mitä sanoa.
Heti kättelyssä en uskalla kertoa aseksuaalisuudesta ( huonoja kokemuksia).
Itsekin olen aseksuaali, mutta esitän että pidän seksistä jotta miehet eivät jättäisi minua.
Facebookissa on ryhmä nimeltä Aseksuaalit ja myös Aseksuaalien treffiryhmä. En itse ole a, ei omaa kokemusta.
Aseksuaali-keskusteluissa en ikinä tule ymmärtämään miksi jotkut ottavat niin nokkiinsa ja tuntuvat vihamielisiltä.
Itse olen aromanttinen aseksuaali eli en halua parisuhdetta, mutta tiedän että aseksuaaleille on Facebookissa ja netissä omia deittailuryhmiä. Nykyään sentään on helpompaa kuin ennen, kun on tosiaan netti ja kansainväliset deittipalvelut, niin että aseksuaalit voi löytää toisensa jopa eri maissa asuen, kun vanhaan aikaan se oli lähinnä kotikaupunki käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei ole helppoo kun on ne samat vaatimukset ja rimat kuin seksuaaleillakin, mutta ryhmä josta hakea kutistuu murto-osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten sellainen kysymys, että missä vaiheessa kannattaa kumppani-ehdokkaalle kertoa?
Joskus kun kysytään treffeille, en oikein tiedä mitä sanoa.
Heti kättelyssä en uskalla kertoa aseksuaalisuudesta ( huonoja kokemuksia).Kyllähän se nyt heti pitäisi kertoa, mielellään jo vaikka deittiprofiilissa. Luonnollisestikin tavallisilla seksuaali-ihmisillä on se oletus, että parisuhteessa harrastetaan seksiä. Murheeksi muuttuu vaan kaikki myöhemmin, kun hupsistakeikkaa toinen onkin aseksuaali eikä halua seksiä ollenkaan.
On aiempaa huonoa kokemusta, kun olen kertonut, niin mies sitten suuttunut ja haukkunut (siis kerroin jo ennen treffejä- jotka sitten peruuntui).
Ai niin, ja tämä tapahtui kun olin vielä suht kokematon ja en oikein tiennyt kuinka tosissaan monet seksin ottaa.
Luulin että muutkin olivat rakkautta etsimässä.
Niin ajattelin että jos sen pari-kolmee tapaamista ja sitten varovasti kertoisin.
Eihän sitä muuten edes koskaan pääse edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali-keskusteluissa en ikinä tule ymmärtämään miksi jotkut ottavat niin nokkiinsa ja tuntuvat vihamielisiltä.
Erilaisuus suututtaa joitakin ihmisiä, aseksuaaleilla on joitakin stigmatisoivia maneereja ja piirteitä vähän kuin homoseksuaaleillakin.
"Ihmiset ovat seksuaalisia eläimiä ja olisi väärin sanoa ettei seksi kiinosta kaikkia"
- Ina Mikkola tv-sarjasta Seksin valtakunta
-