Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaalisuus ja yksinäisyys

Vierailija
11.05.2021 |

Kun ei ymmärrä tätä seksin tuputusta ja tärkeyttä.

Ja joutuu sinkkuna olemaan, vaikka haluaisi prisuhteen.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi olisi minulle edelleen yhtä tärkeätä, vaikka sitä ei millään tavalla tuputettaisi. Seksuaalinen halukkuus lähtee omista tuntemuksista, ei niihin mainostaminen vaikuta.

Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa, myös niille, jotka ymmärtävät seksin tärkeyden. Et ole Suomen ainoa aseksuaali, kyllä kaltaisiasi on  muitakin. Kai teillekin on jokin forumi tai alusta, jolla tavata ja etsiä toisia. Aseksuaalina et tietenkään voi alkaa parisuhteeseen seksuaalisilla haluilla varustetun kanssa. Siitä ei seuraa muuta kuin itkua ja loputonta pahaa mieltä ja ahdistusta. Pää pystyyn, kyllä se jostain sinullekin sopiva kumppani putkahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän köyhät deittisaitit on aseksuaaleilla, kyllä tässä taitaa olla yksinäinen loppuelämä tiedossa.

Vierailija
4/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lyhennys anaaliseksuaalista eli..?

Vierailija
5/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävän köyhät deittisaitit on aseksuaaleilla, kyllä tässä taitaa olla yksinäinen loppuelämä tiedossa.

Samaan tulokseen tullut.

Tajuaakohan seksuaalit kuinka onnekkaita ovat?

Vierailija
6/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muu auta, kuin löytää samankaltaista seuraa.

Vierailija
7/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseseksuaali.Rakasta haulikkoani.Asutaan yhdessä.

Vierailija
8/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ukko kirjoitti:

Seksi olisi minulle edelleen yhtä tärkeätä, vaikka sitä ei millään tavalla tuputettaisi. Seksuaalinen halukkuus lähtee omista tuntemuksista, ei niihin mainostaminen vaikuta.

Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa, myös niille, jotka ymmärtävät seksin tärkeyden. Et ole Suomen ainoa aseksuaali, kyllä kaltaisiasi on  muitakin. Kai teillekin on jokin forumi tai alusta, jolla tavata ja etsiä toisia. Aseksuaalina et tietenkään voi alkaa parisuhteeseen seksuaalisilla haluilla varustetun kanssa. Siitä ei seuraa muuta kuin itkua ja loputonta pahaa mieltä ja ahdistusta. Pää pystyyn, kyllä se jostain sinullekin sopiva kumppani putkahtaa.

Se on kyllä totta että seksuaalisen kanssa ei kannata mennä yhteen.

Eivät edes yritä ymmärtää ja painostavat seksiin.

Nm. Kamala kokemus, ei enää koskaan

Vierailija
9/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei vaan löydä ketään.

Vierailija
10/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista tässä seksin tuputuksessa on, että tilastojen mukaan esimerkiksi parisuhteissa on paljon vähemmän seksiä kuin esimerkiksi 70-luvulla.

Vierailija
11/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä kaikille nymfoillekaan partneria löydy.

Vierailija
12/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muuten sellainen kysymys, että missä vaiheessa kannattaa kumppani-ehdokkaalle kertoa?

Joskus kun kysytään treffeille, en oikein tiedä mitä sanoa.

Heti kättelyssä en uskalla kertoa aseksuaalisuudesta ( huonoja kokemuksia).

Vierailija
13/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aseksuaali, mutta esitän että pidän seksistä jotta miehet eivät jättäisi minua.

Vierailija
14/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on ryhmä nimeltä Aseksuaalit ja myös Aseksuaalien treffiryhmä. En itse ole a, ei omaa kokemusta.

Vierailija
15/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali-keskusteluissa en ikinä tule ymmärtämään miksi jotkut ottavat niin nokkiinsa ja tuntuvat vihamielisiltä.

Vierailija
16/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aromanttinen aseksuaali eli en halua parisuhdetta, mutta tiedän että aseksuaaleille on Facebookissa ja netissä omia deittailuryhmiä. Nykyään sentään on helpompaa kuin ennen, kun on tosiaan netti ja kansainväliset deittipalvelut, niin että aseksuaalit voi löytää toisensa jopa eri maissa asuen, kun vanhaan aikaan se oli lähinnä kotikaupunki käytännössä.

Vierailija
17/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei ole helppoo kun on ne samat vaatimukset ja rimat kuin seksuaaleillakin, mutta ryhmä josta hakea kutistuu murto-osaan.

Vierailija
18/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei muuten sellainen kysymys, että missä vaiheessa kannattaa kumppani-ehdokkaalle kertoa?

Joskus kun kysytään treffeille, en oikein tiedä mitä sanoa.

Heti kättelyssä en uskalla kertoa aseksuaalisuudesta ( huonoja kokemuksia).

Kyllähän se nyt heti pitäisi kertoa, mielellään jo vaikka deittiprofiilissa. Luonnollisestikin tavallisilla seksuaali-ihmisillä on se oletus, että parisuhteessa harrastetaan seksiä. Murheeksi muuttuu vaan kaikki myöhemmin, kun hupsistakeikkaa toinen onkin aseksuaali eikä halua seksiä ollenkaan.

On aiempaa huonoa kokemusta, kun olen kertonut, niin mies sitten suuttunut ja haukkunut (siis kerroin jo ennen treffejä- jotka sitten peruuntui).

Ai niin, ja tämä tapahtui kun olin vielä suht kokematon ja en oikein tiennyt kuinka tosissaan monet seksin ottaa.

Luulin että muutkin olivat rakkautta etsimässä.

Niin ajattelin että jos sen pari-kolmee tapaamista ja sitten varovasti kertoisin.

Eihän sitä muuten edes koskaan pääse edes treffeille.

Vierailija
19/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali-keskusteluissa en ikinä tule ymmärtämään miksi jotkut ottavat niin nokkiinsa ja tuntuvat vihamielisiltä.

Erilaisuus suututtaa joitakin ihmisiä, aseksuaaleilla on joitakin stigmatisoivia maneereja ja piirteitä vähän kuin homoseksuaaleillakin.

Vierailija
20/115 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset ovat seksuaalisia eläimiä ja olisi väärin sanoa ettei seksi kiinosta kaikkia"

- Ina Mikkola tv-sarjasta Seksin valtakunta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi