Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja rinnat menee pilalle :(

Vierailija
11.05.2021 |

Masentaa kun nämä on muuttuneet ihan löysiksi ja roikkuviksi. En ole edes lihonut hurjasti vaan paino noussut suositellun määrän. Onko mitään toivoa, että rinnat tämän jälkeen palautuu entiselleen eikä jää tällaisiksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toivoa mutta mahdoton sanoa mitä just sulle käy. Mulle lapsi oli sen arvoista että keho vähän muuttui.

Taas tätä. Se ei mitenkään vähennä lapsen arvoa ja tärkeyttä että äiti kykenee vielä ajattelemaan muutakin, jopa itseään!

En mä noin sanonut vaan että kropan muuttuminen ei haitannut koska sai jotain parempaa tilalle.

Vierailija
22/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toivoa mutta mahdoton sanoa mitä just sulle käy. Mulle lapsi oli sen arvoista että keho vähän muuttui.

Taas tätä. Se ei mitenkään vähennä lapsen arvoa ja tärkeyttä että äiti kykenee vielä ajattelemaan muutakin, jopa itseään!

Joo, kyllä tissit on lasta tärkeämmät.

No sitähän se justiin tarkoittaa, koska nainenhan on niin tyhmä olento, että jos sillä sattuu olemaan mitään omaa enää elämässä lapsen saannin jälkeen, mitään muuta tärkeää, niin se tarkoittaa automaattisesti sitä, että silloin ei välitä lapsesta yhtään. ??? Vielä tänä päivänä ja vielä toisilta naisilta saa kuulla jotain noin idioottimaista yhä!!!

Osu ja uppos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo se jotain prioriteeteista jos raskauden suurin murhe on omat rinnat. Mahdoitkohan olla vielä ihan kypsä äidiksi.

Buaha. Millä tavalla se, että haluaa huolehtia myös itsestään korreloi sitä, ettei ole kypsä äidiksi?

Minä sanon, että ne, jotka tuohon vetoo, on just näitä ihmisiä, jotka antaa itselleen oikeuden näyttää metsäläiseltä äidiksi tulon jälkeen on juuri niitä "yes, nyt voin rauhassa rupsahtaa ja vedota äityiteen" tyyppejä.

Ihminen se äitikin on. Äidillä on myös oikeus näyttää hyvältä ja kiinnittää huomiota omaan ulkonäköön. Se ei ole lapselta pois. Väitän, että se on päinvastoin. Kun huolehtii itsestään, pystyy huolehtimaan muistakin. Ja ei. Kauniit äidit ei oo yhtään huonompia äitejä.

Vierailija
24/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen lopullisen uuden ulkomuodon tietää vasta sitten kun on lopettanut imettämisen ja siitä on vähän aikaa - se ekstra maitorauhaskudos "tuhoutuu" imetyksen lopettamisen jälkeen ja sitten sinne alkaa taas kertyä rasvaa, mutta tässä kestää jonkin aikaa. Mulla kasvoi rinnat raskauden ja imetyksen myötä, mutta nyt ne on mielestäni palautunut suunnilleen ennalleen, mikä tuntuu melkeinpä ihmeeltä. Melko isorintainen olin jo lähtökohtaisesti, mutta eivät roiku enempää kuin ennen raskautta, ja luulin että imetys aina "pilaa" rinnat.

Vierailija
25/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rintoja jotka olisivat pilalla.

M35

Vierailija
26/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä typeryyttä murehtia jotain rintojen ulkonäköä. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita eikä rintojen ulkonäkö ole sellainen.

Muuttuu aloittajallakin toivottavasti prioriteetit kun lapsi syntyy. Toivottavasti ainakin.

Yhteiskunta on niin ulkonäkökeskeinen, että en yhtään ihmettele jos tällainen asia stressaa.

Vierailija
27/27 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rintoja jotka olisivat pilalla.

M35

Kiitos tästä järjen ja tunteen äänestä kerrankin oikealtakin suunnalta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä