Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä energiaa työhaastatteluun? 2h päästä. Olen viimeiset 10 vuotta ollut masentunut ja uupunut.

Vierailija
11.05.2021 |

Tämä olisi unelmatyöpaikka, jaksoin panostaa sen verran että pääsin nyt haastatteluun.

Mitä tehdä ettei masennus, kyynisyys ja suru jälleen kerran sabotoi mahdollisuuteni? Pelkään että jätän väliin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa nyt joku. Olen pulassa :,( masentaa niin paljon.

Vierailija
2/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksesta, että kyseessä on unelmatyöpaikkasi?

Sillähän olet edennyt tähänkin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä haastatteluun! Ota vaan rennosti ja ole oma itsesi. Ei se masennus sinua määritä ja mitenkään päällimmäisenä näy.

Vierailija
4/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä haastatteluun.

Tuo vie kyllä energiaa mutta mieti jos saat sen paikan niin se olisi luxusta!!

Vierailija
5/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
6/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt mennä sinne samoilla motiiveilla kuin olet näinkin pitkälle päässyt. Sen jälkeen haet ammattiapua mainitsemiesi tunteiden käsittelyyn.

Joillakin ihmisillä jännitys ilmenee tuollaisena "ei-voisi-vähempää-kiinnostaa"-reaktiona. Ehkä sua nyt pohjimmiltaan eniten jännittää, mutta olet tottunut reagoimaan siihen noilla muilla tunteilla. Tsemppiä!!!

Vierailija
7/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ongelmana työnhaussa liian kova jännittäminen. Pelkään ettei minusta pidetä ja että vastailen lapsellisesti kysymyksiin/en osaa vastata ollenkaan, nolostun ja punastun, pala nousee kurkkuun ja jännitys itku nousee kurkkuun. Minulle on käynyt näin yhdessä ja ainoassa työhaastattelussa jossa olen käynyt, tästä jäänyt tämä pelko. En myöskään pidä siitä ajatuksesta, kun minua arvioi monta ihmistä samassa huoneessa.

Useassa työpaikassa kuitenkin olen ollut sijaisena, päässyt niihin aina ns suhteilla ettei työhaastatteluja ole tehty. En tiedä miten tästä pääsee yli….

Vierailija
8/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko enemmän ihminen, joka murehtii, että apua kun kaikki menee pieleen jne vai joka murehtii, kuinka millään ei ole mitään väliä?

Joidenkin kannattaa ottaa absurdismi osaksi elämää. Millään ei ole väliä ja siksi ei haittaa, miten siinä käy. Olet vapaa.

Vierailija
9/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia helpottaa keskittymistä on se, että masennus ei näy päällepäin, mutta, kuten aina kaikissa asioissa on kaksi puolta, niin masennuksen saattaa tunnistaa esitettävästä kysymyksestä ja sinun vastauksestasi siihen, täysin piilossa masennukselta voi olla, mutta se on verrattain haastavaa, jokin omasta mielestäsi sopimaton, ennalta-arvaamaton tai muutoin vastenmielinen työhaastattelukysymys saattaa laukaista oireet. Toivotan jokatapauksessa paljon rohkeutta ja onnea tulevaan koitokseen!

Vierailija
10/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän koska olen ollut samassa tilanteessa. Sain asiantuntijatason kesätyön alalta, jolle ei koulutusta eikä kokemusta 10 vuoden työkyvyttömyyden jälkeen (masennus, uupumus).

Käytin samaa kikkaa jolla olen päässyt korkeakouluihin:

Kuvittelen vahvasti, että minut on jo valittu, ja että haastattelu on vain muodollisuus. Visualisoin itseni jo kuuluvaksi paikkaan ja yhteisöön. Tämän seurauksena olen sen verran rento ja rohkea kun pystyy hermostukselta, ja haastattelijalle tulee sellainen olo, että tuo tyyppi sopii ja kuuluu tänne.

On toiminut niin monta kertaa tiukoiss valintatilanteissa, että suosittelen. Se on sellainen positiivinen itsensä huijaaminen, joka hetkeksi nostaa pois surun ja epävarmuuden niin, ettei se välity haastattelussa.

Voimia ja tsemppiä!!!

Vierailija
11/11 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus pilaa sen koko kokemuksen ja onnistumisen. Sisäinen musta ääni vain vaimentaa kaikki kivat tunteet :(

masennus tekee sen että se sammuttaa kaiken.