Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vauvapalstan trolli?

Vierailija
10.05.2021 |

Itse tykkään siitä, joka kirjoittaa aina "jätä se sika!".

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legalize cannabis

Vierailija
22/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se taidan olla minä. Trollaan niin hienovaraisesti, että useimmat teistä mammoista ette sitä edes huomaa, vaan suu vaahdossa tulette kotkottamaan ketjuihini. 

M40

Tottakai me huomataan, mutta teidän huudattaminen on juurikin parasta viihdettä.

Sinähän huudatat vain kaltaisiasi, eli tyhmiä vámmasía. Valtaosalle olet yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Olen kirjoittanut ketjuihin joskus "jätä se sika", mutta niin tekee kyllä moni muukin. Sehän on av-vitsi eikä mikään trollaus. 

Et ole. Kyllä se on se yksi ja ainoa trolli, joka sitä tekee.

Ja tuossa yllä esittäytyykin sitten paskin trolli koko palstalla eli jankkaava ylisjonne. Siispä aika poistua tästä ketjusta. 

Vierailija
24/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
25/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legalize cannabis

Toi on aidosti pössytellyt aivonsa hajalle. Ei trollaa, vaan jankuttaa pakkomielteisesti.

Vierailija
26/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se taidan olla minä. Trollaan niin hienovaraisesti, että useimmat teistä mammoista ette sitä edes huomaa, vaan suu vaahdossa tulette kotkottamaan ketjuihini. 

M40

Tottakai me huomataan, mutta teidän huudattaminen on juurikin parasta viihdettä.

Sinähän huudatat vain kaltaisiasi, eli tyhmiä vámmasía. Valtaosalle olet yhdentekevä.

Onpa jotkut herkillä tänään :'D

Vierailija
27/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Olen kirjoittanut ketjuihin joskus "jätä se sika", mutta niin tekee kyllä moni muukin. Sehän on av-vitsi eikä mikään trollaus. 

Ja se olen minä!

Vierailija
28/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Minähän siis teen usein viikonloppuna kun on enemmän aikaa niin että otan jonkun tommosen miestrollaajan ketjun ja pidän poijjaat siellä tiukasti persaus homeessa kirjoittelemassa. Itse siivoan ja puuhailen kaikenlaista ja välillä käyn lisäämässä vettä myllyyn oikein kunnolla ;-). Siinähän sitten vetävät viimeisiä pariutumisvuosiaan viemäristä alas viikonloppuna "tuohtuneen" mamman kanssa väitellen.

Vierailija
29/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurts in The Butt

Vierailija
30/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se olen minä!

Et taida olla. Se on tuo #24.

Vierailija
31/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legalize cannabis

Toi on aidosti pössytellyt aivonsa hajalle. Ei trollaa, vaan jankuttaa pakkomielteisesti.

alkoholi on todella vaarallinen hUUme yksikään ihminen ei ole kuollut kannabikseeen 420 laillistakaa

Vierailija
32/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras trolli on Minä.

En tarkoita itseäni ainoastaan vaan kaikkia minä tyyppejä.

Vierailija
33/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mutta rajat kiinni!!1

Vierailija
34/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein lähteny lentoon tää 0/5.

Vierailija
35/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka vihaa feminismiä ja käy kertomassa sen täällä joka päivä avaamalla aiheesta ketjuja toisensa perään. Siinä on periaatteen ihminen:D

Vierailija
36/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, joka kirjoittaa "jätä se sika" ei ole aina sama henkilö eikä varsinkaan trolli. Se on av:n sisäpiirijuttu samaa tyyliin kuin Porvoo, raikkaan voileivät jne. 

Ei, vaan se on aina ollut sama.

Ei todellakaan :D 

t. itsekin sitä kirjoittanut

Et ole. Kyllä se on aina yksi trolli, joka sen sanoo.

T: jankkaava ylisjonne

Vierailija
37/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Minähän siis teen usein viikonloppuna kun on enemmän aikaa niin että otan jonkun tommosen miestrollaajan ketjun ja pidän poijjaat siellä tiukasti persaus homeessa kirjoittelemassa. Itse siivoan ja puuhailen kaikenlaista ja välillä käyn lisäämässä vettä myllyyn oikein kunnolla ;-). Siinähän sitten vetävät viimeisiä pariutumisvuosiaan viemäristä alas viikonloppuna "tuohtuneen" mamman kanssa väitellen.

Katos piru, sieltähän löytyi sielunsisko!

Vierailija
38/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka kirjoittaa "jätä se sika" ei ole aina sama henkilö eikä varsinkaan trolli. Se on av:n sisäpiirijuttu samaa tyyliin kuin Porvoo, raikkaan voileivät jne. 

jssap on tosiaankin vanha juttu palstan alkuajoilta viime vuosituhannelta . Silloin oli käytössä paljon kaikenlaisia muitakin lyhenteitä. Mulla saattaa olla jossain jemmassa listakin lyhenteistä, oli silloin palstalaisten kotisivuilla

Vierailija
39/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi-Ritva

Vierailija
40/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Tai sitten trollaat kanssani. Teen toisinaan provoja miehenä. ;)

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi