Paras vauvapalstan trolli?
Itse tykkään siitä, joka kirjoittaa aina "jätä se sika!".
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ilmiantajah u o r ista jauhava on nyt aika lailla kunnostautunut. Sääli vaan että ketjut häviää niin nopeasti.
Se laittaa itkunauruhymiöitä aloituksinsa mutta oikeesti kiehuu siellä. Saan aina tyydytystä kun näen sen avautumisia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ilmiantajah u o r ista jauhava on nyt aika lailla kunnostautunut. Sääli vaan että ketjut häviää niin nopeasti.
Miten niin sääli? Eihän sillä ole mitään asiaa. Epäilen sitä poikalapsihulluksi, yleensä alkaa se spämmi aina kun tuo 💩 on palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannabisvouhkaajan tekstit itsessään TODISTAVAT, että KANNATTAA SIITÄ P*ASKAATA PYSYÄ TODELLAKIN EROSSA!
ei ne todista mitään kannabis ei aiheuta riippuvuutta eikä muitakaan haittoja toisin kuin alkoholi joka liuottaa aivot ja tekee väkivaltaiseksi ja aiheuttaa liikennekuolemia ja on tämän yhteiskunnan suurin kansan terveydellinen ongelma
Legalize Maria ohisalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin sääli? Eihän sillä ole mitään asiaa. Epäilen sitä poikalapsihulluksi, yleensä alkaa se spämmi aina kun tuo 💩 on palstalla.
Onko poikalapsihullu muuten eri henkilö kuin sukunimihullu? Välillä on havaittavissa samankaltaisuuksia heidän viesteissään.
Minä olen hyvä trolli, koska osaan kirjoittaa erityylisiä tekstejä ja tiedän paljon monista eri asioista. Vastustan ensisijaisesti massaa, pinnallista hyvisajattelua, trendejä ja keskinkertaista tyhmyyttä. Minä saan aina paljon alapeukkuja ja oikeasti vihaisia ja tuohtuneita vastauksia. Viimeksikin joku jaksoi väitellä kanssani neljä tuntia pitkillä viesteillä. Olen todella ärsyttävä ja yleensä kaikkien kanssa eri mieltä. Minullakin on kuitenkin myös herkkä puoleni, ja joskus kylmä trollisydämeni sulaa hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poikalapsihullu muuten eri henkilö kuin sukunimihullu? Välillä on havaittavissa samankaltaisuuksia heidän viesteissään.
Sama se on vaikka jostain syystä väittää ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvä trolli, koska osaan kirjoittaa erityylisiä tekstejä ja tiedän paljon monista eri asioista. Vastustan ensisijaisesti massaa, pinnallista hyvisajattelua, trendejä ja keskinkertaista tyhmyyttä. Minä saan aina paljon alapeukkuja ja oikeasti vihaisia ja tuohtuneita vastauksia. Viimeksikin joku jaksoi väitellä kanssani neljä tuntia pitkillä viesteillä. Olen todella ärsyttävä ja yleensä kaikkien kanssa eri mieltä. Minullakin on kuitenkin myös herkkä puoleni, ja joskus kylmä trollisydämeni sulaa hetkeksi.
Keskiverto av-mamma on kuitenkin todella tyhmä, joten tuollaisessa ei juuri haastetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabisvouhkaajan tekstit itsessään TODISTAVAT, että KANNATTAA SIITÄ P*ASKAATA PYSYÄ TODELLAKIN EROSSA!
ei ne todista mitään kannabis ei aiheuta riippuvuutta eikä muitakaan haittoja toisin kuin alkoholi joka liuottaa aivot ja tekee väkivaltaiseksi ja aiheuttaa liikennekuolemia ja on tämän yhteiskunnan suurin kansan terveydellinen ongelma
Legalize Maria ohisalo
Tiedätkö meidän ei-pössyttekevien mielestä tuo kirjoittamasi teksti on oikeasti pelottava esimerkki siitä mitä tapahtuu kannabiksen käyttäjän aivoille.
Nuorekas 55v farmariasumies, joka menee kolmevitosesta. Sama trolli kyselee, että katseleeko 40v naiset pääasiassa 55+ miehiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas 55v farmariasumies, joka menee kolmevitosesta. Sama trolli kyselee, että katseleeko 40v naiset pääasiassa 55+ miehiä 😂
Ooh, olin unohtanut tämän, ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto av-mamma on kuitenkin todella tyhmä, joten tuollaisessa ei juuri haastetta ole.
Tämä onkin vakioväitteeni, jonka eri variaatioiden pohjalta usein lähden rakentamaan kunnon trollausta. T:herkkä trollisydän
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä jotka hokevat vain samaa jatkuvasti eivät ole mitään viihdyttäviä, vaan ärsyttäviä. Inhoan jakuttajia.
Jotain symppistä on siinä, joka aina kyselee mitä mieltä jos mies on 190/138 kg ja 11 cm "kikuli".
Se on jotenkin niin harmiton. Huomattavasti vähemmän ärsyttävä kuin esim. kilttimies ja äitihullu.
Vaikka olen kyllä samaa mieltä sen kommentoijan kanssa, joka sanoi sille että kirjoita sitten uusi ketju jos mitat muuttuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä jotka hokevat vain samaa jatkuvasti eivät ole mitään viihdyttäviä, vaan ärsyttäviä. Inhoan jakuttajia.
Tämä kyseinen tapaus on kuitenkin todella hyvä kirjoittaja, vain parilla lauseella hän luo hyvin eläväisiä mielikuvia. Eikä hän yleensä toista itseään sanatarkasti. Uskon että hän olisi keskivertoa sympaattisempi tuttavuus tosielämässä.
Oon joskus aikoja sitten naureskellu ”mielipiteitä nimestä terotapani? Ei sitten negoja”-ketjulle. Yhdessä vaiheessa se pyöri täällä jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole 55v, vaan 55 PLUS ja on kirjoitellut varmaan jo useamman vuoden näitä palstalle. Eli voi olla jo lähemmäs 60.
Olis kiva tietää, onko se "farmariasumies" ihan tosissaan, vai kirjoitteleeko tietoisesti trollina niitä juttujaan.
Kumpi on parempi AMK vai yliopisto