Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vauvapalstan trolli?

Vierailija
10.05.2021 |

Itse tykkään siitä, joka kirjoittaa aina "jätä se sika!".

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se i n c e l dude joka on joka ketjussa blastaamassa niitä salaliittoteorioitaan.

Vierailija
42/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka kirjoittaa niitä poikalapsijuttuja, on ehkä heikoin esitys imho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli saa vastauksia joutumatta poistetuksi. Äitihullu, Silppu eli nykyään JenniA, tuo 36v. iäkäs ikityötön/ikilaihduttaja - ainakin nämä saavat joka ketjuunsa jopa satoja vastauksia.

Vierailija
44/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että äitihullu on trolli. Ei kukaan trolli jaksa noin monotonista jankuttamista samasta asiasta vuosia.

Vierailija
45/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trolli saa vastauksia joutumatta poistetuksi. Äitihullu, Silppu eli nykyään JenniA, tuo 36v. iäkäs ikityötön/ikilaihduttaja - ainakin nämä saavat joka ketjuunsa jopa satoja vastauksia.

Äitihullu kyllä kirjoittelee ne sadat vastauksensa itse, muutama hullu joskus eksyy mukaan. Ei sitä jankkausta kukaan enää jaksa.

Vierailija
46/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se vuokra-asuntovouhkaaja? Yhdessä aloituksessaan se halveksi ” veljensä siskoa” joka asui edelleen vuokralla.

Vierailija
47/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ny iha oikeesti! :D Miks miuu ei oo mainittu? :( Oon tehny kaikkeni, mut ilmeisesti ei oo riittäny…

Vierailija
48/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Äitihullu on totta ja mielestäni Silpun (mikä lie milloinkin) aloitukset myös poistetaan vähin äänin.

Vierailija
49/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Hei, ny iha oikeesti! :D Miks miuu ei oo mainittu? :( Oon tehny kaikkeni, mut ilmeisesti ei oo riittäny…

Omaa persoonaa ei katsota trolliksi.

Siinä syy miksi sinua ei olla mainittu.

Vierailija
50/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten mun tavoite oli auttaa palstamiehiä pariutumaan. Nykyään mun tavoite on pitää ne poikamiehinä 😁😈. Ehkä olen itsekin jonkinlainen trolli sit.

Vierailija
51/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Omaa persoonaa ei katsota trolliksi.

Siinä syy miksi sinua ei olla mainittu.

Aha, en tienny. Kiitti!

Vierailija
52/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Onko tämä oikeasti se 25-vuotias itäsuomalaista murretta puhuva mies vai joku joka teeskentelee sitä? Sehän oli aluksi ihan normaalin oloinen tyyppi mutta nykyään sekopä trolli.

Vierailija
53/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kirjoittaa et sen mies tekee osansa kotitöistä, on hyvä isä, ei kattele muita naisia, huomioi, ja on vieläpä komea.

Siis ihan hillitön! Naurattaa nytkin.

Vierailija
54/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta lepää minun harteillani.

Olen kirjoittanut täällä kaiken ja maan infra on suurimmalta osin kätteni alta.

-Kalevi-

Vierailija
55/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja

Vierailija
56/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabisvouhkaajan tekstit itsessään TODISTAVAT, että KANNATTAA SIITÄ P*ASKAATA PYSYÄ TODELLAKIN EROSSA!

Vierailija
57/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ilmiantajah u o r ista jauhava on nyt aika lailla kunnostautunut. Sääli vaan että ketjut häviää niin nopeasti.

Vierailija
58/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabisvouhkaajan tekstit itsessään TODISTAVAT, että KANNATTAA SIITÄ P*ASKAATA PYSYÄ TODELLAKIN EROSSA!

Tämä ja ihan aikuisten oikeasti.

Vierailija
59/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LEGALIZE MARIA Ohisalo

Vierailija
60/106 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LEGALIZE MARIA Ohisalo

*** Marihuana hiton autocorrect

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan