Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vauvapalstan trolli?

Vierailija
10.05.2021 |

Itse tykkään siitä, joka kirjoittaa aina "jätä se sika!".

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulikin oikein ikävä hopeakettua, eli tuota 55v farmariasuista herraa. Toivottavasti tänään taas nähdään sulkemisaikaan kokovalkoisissa tanssilattialla!

Onko hän se sama, joka spandex-asussa suhahti pyörällään av-mammoista ohi?

Vierailija
102/106 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka kirjoittaa et sen mies tekee osansa kotitöistä, on hyvä isä, ei kattele muita naisia, huomioi, ja on vieläpä komea.

Siis ihan hillitön! Naurattaa nytkin.

Kun avioparilla tai avoparilla menee huonosti jostain syystä, niin naisoletettu leimaa heti miesoletetun narsistiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sen ketjun mis kaikki teeskentelee olevansa suurta ikäluokkaa trollit on hauskoja ku niistä ei tiiä onko ne oikeasti suurta ikäluokkaa jotka suuttu ketjusta vai teeskenteleekö ne vaan olevansa suurta ikäluokkaa tosi hyvin.

Vierailija
104/106 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirjoittaa totuuksia mistä en pidä, minusta sellainen on hauska trolli.

Vierailija
105/106 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trolli saa vastauksia joutumatta poistetuksi. Äitihullu, Silppu eli nykyään JenniA, tuo 36v. iäkäs ikityötön/ikilaihduttaja - ainakin nämä saavat joka ketjuunsa jopa satoja vastauksia.

Äitihullu kyllä kirjoittelee ne sadat vastauksensa itse, muutama hullu joskus eksyy mukaan. Ei sitä jankkausta kukaan enää jaksa.

Äitihullu on aidosti hullu?

Vierailija
106/106 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä trolli, koska osaan kirjoittaa erityylisiä tekstejä ja tiedän paljon monista eri asioista. Vastustan ensisijaisesti massaa, pinnallista hyvisajattelua, trendejä ja keskinkertaista tyhmyyttä. Minä saan aina paljon alapeukkuja ja oikeasti vihaisia ja tuohtuneita vastauksia. Viimeksikin joku jaksoi väitellä kanssani neljä tuntia pitkillä viesteillä. Olen todella ärsyttävä ja yleensä kaikkien kanssa eri mieltä. Minullakin on kuitenkin myös herkkä puoleni, ja joskus kylmä trollisydämeni sulaa hetkeksi.

Et sä mitään tiedä, olet vaan sosiopaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän