Heippa kaikille mammoille!!:)
Nyt varovasti mutta toiveikkaasti hyppään tänne teidän kans..viime viikolla jo tein plussatestin vaikka menkat olis pitänyt alkaa vasta viime maanantaina. Olo oli jo siis viime viikolla niin raskautunut että en malttanut olla testiä tekemättä!;)
Mulla on ennestään 6- ja 8-vuotiaat lapset edellisestä liitosta ja nyt on kuumeiltu jo jonkin aikaa kolmatta, ekaa yhteistä. Huhtikuussa todettiin tuulimunaraskaus vkol 7, joten mä kyllä kokemukseni takia suosittelen alkuraskauden ultraa kaikille ihan sen takia että ettei tarvi kuvitella olevansa raskaana jos ei kerta kuitenkaan oikeasti ole...se oli kamalaa kun kaikki normit raskausoireet oli ja sit ultraava lääkäri totes ettei ole kuin ruskuiaspussi ei sikiökaikua eikä muutakaan. Tyhjennys tehtiin lääkkeillä.
eilen varasin ultra-ajan 20.8. ja se tehdään naistenpolillla sairaalassa tuon edellisen tuulimunaraskauden takia. Tällä hetkellä oireena myös mulla tuo paljon puhutti turvotus joka yltyy iltaa kohti melko reippaaksi ja yli pirteys ei siis väsymyksestä tietoakaan...vielä!;)
Kiva että meitä on täällä näin paljon, kaikille tarrasukkia valtavasti matkaan!!!:)
Tinsku kera pömppiksen