Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja hiivatulehdus

28.02.2006 |

Argh, TAAS sain hiivitulehduksen!! Ties kuinka monetta kertaa tämän raskauden aikana... :-(

Onko jollakin muullakin vastaava ongelmaa, että hiivatulehdus tule TOSI USEIN nyt raskauden aikana? (On mulla normaalistikin aina silloin tällöin, muttei sentään näin usein. Nyt on varmaan kerran kuussa...!)

Toivottavasti ei nyt ainakaan just synnytyksen aikaan olisi mokoma vaiva " päällä" ...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen rv 13 ja kaksi kertaa olen joutunut käyttämään canesten kuurin. Nyt olen ollut pian kaksi kuukautta maitohappobakteerikuurilla, pullat ja karkit ovat jääneet, vaalea leipä vähemmälle, syön lähes joka päivä luonnonjogurttia. Nyt on pysynyt kuukauden poissa, toivottavasti pysyy jatkossakin. On se niin inhottava vaiva!

Tosi kiva raskausaika, jos saa jatkuvasti hiivaoireita. Itse olen elätellyt toiveita, että alkuraskauden jälkeen helpottais, mutta saa nähdä. Mielihaluja olis vaikka mitä, mutta kaikesta hyvästä joutuu pidättäytymään... No, senkin kestää kunhan hiiva pysyy pois.

Vierailija
2/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva myös minulla edellisessä raskaudessa, mutta nyt pysynyt poissa. Muistathan pyytää lääkäriltäsi suun kautta otettavia hiivalääkkeitä!! Eivät suosittele emätinpuikkoja raskaana oleville. Käytin viime raskauden loppupuolella emätinpuikkoja ja 2 päivää sen jälkeen menivät vedet ja poika syntyi ennenaikaisesti (vko 35).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kätevämpää kuin " puljata" puikkojen kanssa...

Mutta kyllä puikkojakin voi käyttää, vain asetinta ei suositella. Olin alkuraskaudesta sairaalassa puolitoista viikkoa muun sairauden takia ja kun siellä iski hiiva, sairaalan gynekologi määräsi Gyno-Daktarinia puikkoina.

Gefilus-tuotteet tai -kapselit ei tunnu auttavan mitään mun tapauksessa. :-( En ole malttanut luopua valkoista viljaa, sokeria ja hiivaa sisältävistä ruuista, vaikka sen kai pitäisi auttaa...

Kurja vaiva kaiken kaikkiaan!

Vierailija
4/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut apteekista saatavaa Lactasyd-intiimipesuainetta? En tiedä onko siitä muille tehoa... mutta mulla oli hiiva n. 18-19 viikon paikkeilla, mutta ei ole sen jälkeen näkynyt kun aloin syömään Gefilus-kapseleita ja lääkärin neuvosta pesemään tuolla lactasydilla. Kun ensin tietysti olin lääkekuurin käyttänyt. Nyt viikkoja 31+4 eikä tosiaan hiiva ole uusinut, vaikka mulla normaalisti on ollut taipumus saada hiiva helposti

Vierailija
5/5 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee heti hankintaan! Kiitos vinkistä!