Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin värikkäitä 150cm pojan vaatteita?

26.11.2008 |

Eli haluaisin löytää jotain muutakin väriä kuin mustaa ja harmaata?

Olisiko kenelläkään mitään netti kauppaa tms tiedossa ?

Vastauksista jo kiitellen Hupulinäiti :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että itse yritän myöskin välttää kaikin voimin noita iänikuisia mustia ja harmaita (ja ennen kaikkea pääkalloja!!!!), niin oma 150-senttinen 10-vuotiaani on mielellään varsin värikäs pukeutuja -- toisinaan vähän liikaakin... ;-) Tuon ikäinen/kokoinen ei tosin enää juurikaan välitä mistään "printtipiadoistakaan", joten haastetta piisaa... Itse pidän silmällä *aina* ohikulkiessani lastenvaateosastoja ja joskus tarttuu mukaan jotain nättiäkin! :-) Ne muuten usein loppuvat pian, joten tuskin olemme ainoita. Stocka ja Sokos ovat kohtuullisia vaihtoehtokuvioiden/-värien löytämiseksi, mutta niissä kyllä usein merkkivaatteita, jotka sitten arvokkaita. Itse olen ostanut paljon nättejä peruspuseroita ihan Henkalta ja Maukalta. Laatu on myös kohtuullista, samoin hinta. Verkkokauppakin löytyy [http://www.hm.com] H&M:llä on toki paljon "mielenkiintoisiakin" kuoseja, mutta esim. raitapaidoissa minusta paljon kivoja värejä (meillä mm. puna-siniraidallinen sekä turkoosi-valkoinen ym.), huppareista puhumattakaan: ihana limetinvihreä, punaisia,keltaisia ym. Suosittelen! :-)

Vierailija
2/3 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikanani hyvän vinkin ja totesin toimivaksi. Eri urheilumerkeiltä löytyy kivoja perusvärisiä vaatteita myös pojille. Me olimme aikanamme paossa kaikenmaailman hirvityskuvia ja pronttejäja sitä mustaharmaaruskeanankeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko heillä 150 cm kokoisia vaatteita, mutta nuoremmalle pojalleni olen ostanut sieltä tosi kivoja vaatteita. Heillä on kivat, raikkaat perusvärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan