Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En onnittele äitiäni äitienpäivänä, koska hän ei kohdellut minua arvoisellani tavalla

Vierailija
09.05.2021 |

Äitini suuttui, kun en onnitellut häntä 14-vuotiaana äitienpäivänä. En onnitellut häntä sen takia, että hän oli niin ilkeä minulle aina, ajattelin, ettei hän kaipaa inhoamansa ihmisen onnitteluja.
Äitinipä suuttuikin, kun ei iltapäivään mennessä ollut saanut onnitteluja. Sanoin varmaan, että no onnea. Se ei riittänyt, äitini pakotti että mun täytyy poimia hänelle valkovuokkoja.
En tajua tänä päivänäkään, kuinka hän kehtasikin olla sitten tyytyväinen, kun sai niitä kukkia.

Kommentit (234)

Vierailija
61/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin katkera siitä että äitisi oli mielestäsi kamala, niin totta kai sä ymmärrät itse olla parempi ihminen ja pysyä poissa lastesi elämästä, ettei heille käy samoin. Vai aiotko kostaa heille sen millainen äitisi mielestäsi oli?

Siis äitini on lähinnä siinä kamala, että jos en nyt aikuisena onnittele niin edelleen jaksaa ARVOSTELLA SIITÄ MINUA. Siis millä oikeudella, kysynpä vaan?

Syyhän on HÄNESSÄ! Kyllä vanhempana pitää tuollainen itsekkyys ja epäkypsyys jotenkin muuten ratkaista, kuin syyttämällä sitä, jota ITSE SATUTTI!!!!!!! Eli lastaan!!!!

Äitini ei siis ole hyväksynyt sitä, että MUA EI SAA HAUKKUA, VAIKKA EN TOIMIKAAN KUTEN HÄN HALUAISI. Se kun on HÄNEN OMA SYYNSÄ.

Ap

Miksi sä sitten rankaiset jatkuvasti lapsiasi etkä tajua kadota heidän elämästään? Toinen on jopa masentunut sun takiasi.

Vierailija
62/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että voi olla sairas ihminen. Toivottavasti saat jossain vaiheessa apua, vaikka mitä sun juttuja on täällä ollut niin sulle ei mikään apu kelpaakaan.

Enhän ole. Itse olet varmaan tällainen sairas vanhempi, joka kans arvostelee ja kiusaa lapsiaan siitä, etteivät onnittele, vaikka syy on itsessäsi.

Ap

Ja sieltä taas lähti leikki-ikäisen ”ite oot”-syyttelyt. Nolaat vaan itsesi :)

Kah, kosahti 😄

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi jäänyt henkisesti syystä tai toisesta 4 v tasolle.

Vierailija
64/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin katkera siitä että äitisi oli mielestäsi kamala, niin totta kai sä ymmärrät itse olla parempi ihminen ja pysyä poissa lastesi elämästä, ettei heille käy samoin. Vai aiotko kostaa heille sen millainen äitisi mielestäsi oli?

Siis äitini on lähinnä siinä kamala, että jos en nyt aikuisena onnittele niin edelleen jaksaa ARVOSTELLA SIITÄ MINUA. Siis millä oikeudella, kysynpä vaan?

Syyhän on HÄNESSÄ! Kyllä vanhempana pitää tuollainen itsekkyys ja epäkypsyys jotenkin muuten ratkaista, kuin syyttämällä sitä, jota ITSE SATUTTI!!!!!!! Eli lastaan!!!!

Äitini ei siis ole hyväksynyt sitä, että MUA EI SAA HAUKKUA, VAIKKA EN TOIMIKAAN KUTEN HÄN HALUAISI. Se kun on HÄNEN OMA SYYNSÄ.

Ap

Miksi sä sitten rankaiset jatkuvasti lapsiasi etkä tajua kadota heidän elämästään? Toinen on jopa masentunut sun takiasi.

En rankaise. Ja ei ole masentunut ollut sen jälkeen, kun lääkäri totesi lapsen ollessa 10v. masennusta olleen 4- ja 8-vuotiaana. Eli ei ollut silloinkaan masentunut.

Poika on herkkä ja vaikea. Se ei ole vika hänessä, vaan hirveää äitinä. Vaikeaa. Tekee hyvästä äitiydestä hirveän haastavaa ja aiheuttaa itselle kauheaa oloa.

Ap

Vierailija
65/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen. Pikku asiasta on kulunut jo vuosikymmeniä. Jotkut vakovuokot...voi pyhä sylvi.

Vierailija
66/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n lapset siis otettu huostaan? Hänelle kuitenkin ilmeisesti sallitaan tapaamiset? Miksi ihmeessä? Ei todellakaan ole lasten etu.

Vierailija
67/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selkeästi jäänyt henkisesti syystä tai toisesta 4 v tasolle.

Enhän ole. Äitini on syyttänyt MINUA, kun hän on itse ollut syypää.

Se ei ole tietenkään ollut omiaan auttamaan kasvussa. Koska se on niin epäkypsää vanhemmalta. Lapsen on vaikea kasvaa siinä tietyin henkisyyden kohdin, kun joutuu kantamaan vanhempansa arvostelua ja syytöksiä itsessään.

Ap

Vierailija
68/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen. Pikku asiasta on kulunut jo vuosikymmeniä. Jotkut vakovuokot...voi pyhä sylvi.

Joo, ei se muuten nousiskaan ellei äitini syyttelisi minua aikuisena, etten käyttäydy oikein.

Vaikka syy siihen on tuossa. En onnittele häntä, miksi se on arvostelun aihe? Mitä luulee ansainneensa?

Ap

Vierailija
69/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n lapset siis otettu huostaan? Hänelle kuitenkin ilmeisesti sallitaan tapaamiset? Miksi ihmeessä? Ei todellakaan ole lasten etu.

Ei ole otettu.

Muutin vain erilleen, koska ahdistuin perhe-elämästä ja huusin ja raivosin itselleni epävalitulla tavalla. Se ei siis ollut valinta se raivostuminen. Se oli tunne.

Ap

Vierailija
70/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu on hylännyt lapsensa isälle, koska eivät 24/7 toimi juuri niinkuin hän haluaa. Sitten välillä kuitenkin haluaa leikkiä äitiä ja raivoaa useamman kymmenen sivun ketjun siitä että lapsilla kehtasi olla jonain tiettynä viikonpäivänä ja kellonaikaan kaveri kylässä, kun ei ollut itse edes etukäteen ilmoittanut tulostaan. Lasten olisi pitänyt hänen mukaansa kiltisti istua odottamassa jos hän sattuukin juuri sillä hetkellä päättämään että nyt haluaa leikkiä äitiä. Lapset myös elää köyhyysrajalla koska äitihullu vie perheen rahat eikä maksa isälle elareita.

Vierailija
71/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se muuten nousiskaan ellei äitini syyttelisi minua aikuisena, etten käyttäydy oikein.

Vaikka syy siihen on tuossa. En onnittele häntä, miksi se on arvostelun aihe? Mitä luulee ansainneensa?

Ap

Hänen pitäisi hyväksyä minut ilman arvostelua, jos en onnittele. Koska sen hän on ITSE aiheuttanut. Hänenkin on aika kokea pahaa mieltä, jos oli ok aiheuttaa sitä mulle, eikä pysty pyytämään sitä anteeksi.

Ap

Vierailija
72/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole otettu.

Muutin vain erilleen, koska ahdistuin perhe-elämästä ja huusin ja raivosin itselleni epävalitulla tavalla. Se ei siis ollut valinta se raivostuminen. Se oli tunne.

Ap

Tunne ei olekaan valinta, mutta sen mukaan käyttäytyminen on.

Vierailija
73/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet elariasiasta?

Jos mies valitsee muuttaa omakotitaloon, se ei suurenna elareita mitenkään. Olen arvostellut sitä aikoinaan. Mies siinä lasten elämän köyhdytti.

Ap

Vierailija
74/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole otettu.

Ap

No, miten käyttäydytään raivostumisen tunteessa? Se jatkuu niin kauan, kuin asioita, josita raivostuu, ei ole selvitetty.

Ap

Vierailija
75/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hänen pitäisi hyväksyä minut ilman arvostelua, jos en onnittele. Koska sen hän on ITSE aiheuttanut. Hänenkin on aika kokea pahaa mieltä, jos oli ok aiheuttaa sitä mulle, eikä pysty pyytämään sitä anteeksi.

Ap

Usko mua rakas äitihullu, äitisi kokee jatkuvasti pahaa oloa kun joutuu olemaan tuollaisen hullun kanssa tekemisissä :)

Vierailija
76/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DKT-ohjelma voisi tehdä epävakaalle äitihullulle hyvää.

Vierailija
77/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole otettu.

Ap

No, miten käyttäydytään raivostumisen tunteessa? Se jatkuu niin kauan, kuin asioita, josita raivostuu, ei ole selvitetty.

Ap

Raivostumisen tunne jatkuu niin kauan, kun asiat, joista raivostuu, ovat selvittämättä.

Nih. Vähän vaikeaa siinä olla, jos tunne on miehen tyhmyydestä raivostunut koko ajan.

Ap

Vierailija
78/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Usko mua rakas äitihullu, äitisi kokee jatkuvasti pahaa oloa kun joutuu olemaan tuollaisen hullun kanssa tekemisissä :)

Joutuu?

Ei varmana joudu. Oma valinta ja HÄNEN vastuullaan. Mutta pitääkö leikkiä edelleen, että oli äitinä normaali ja jatkaa yhteydenpitoa? Voi voi, sille en mahda mitään.

Ap

Vierailija
79/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole ansainnut äitienpäiväonnitteluja, koska pakotti minut poimimaan valkovuokkoja. Silti HÄN kehtaa arvostella minua, jos en onnittele. Siksi kosto, koska siitä ei saa minua arvostella.

Ap

Vierailija
80/234 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se on se, että äitini ei olisi saanut arvostella minua asioista, joita en tee ”oikein” sen takia, miten hän on satuttanut minua. Hän ei tajua tätä. Hän ei kykene näkemään oman pahuutensa tai virheellisyytensä ihmisenä seurauksia.

Hän on AINA valmis löytämään arvosteluoikeuden toisista. Ja satuttaa sillä niitä, jotka koittivat häntä rakastaa. Se on kamalaa, sellaisen äidin lapsena.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme