Olen nirso typöpaikkojen suhteen, en hae mitä tahansa työtä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet ollut töissä
5 vuotta sitten.
Sama tarina. Tosin tällä hetkellä olen työssä, jota suostun tekemään jokusena päivänä viikossa.
Jos pärjäät mielestäsi taloudellisesti ilman töitäkin, niin mikäs siinä sitten.
Ja ilmeisen matalakoulutettu myös.
Ei kannata hakea mitä tahansa työtä, koska jokainen meistä haluaa tehdä jotain työtä enemmän kuin jotain toista. Esim. itse olisin mieluummin siivoamassa kuin mäkkärin kassalla. Jos hakee itselleen ihan vääränlaista työtä ja saa sen, sitten onkin ongelma, kun ei viihdy siinä työssä.
t. keski-ikäinen jakkupukutöissä
Mulla on vain yksi ehdoton kriteeri :
Ei vuorotyötä, etenkään sellaista, missä on vapaat miten sattuu. Ehdottomasti viikonloput oltava vapaita. Iltavuoroihin arkisin suostuisin jos ihan pakko olisi.
Itse työllä ei niin väliä, nytkin teen siivoojan töitä vaikka ei alaani olekaan. Mutta työskentelen vain arkisin ja teen pelkkää aamuvuoro, jolloin olen kotona jo ennen kahta vaikka 8h päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisen matalakoulutettu myös.
Miten niin?
En minäkään hae. Tosin olen mielekkäässä ja hyvin palkatussa työssä. Etsin kuitenkin aina vielä hieman parempaa vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hakea mitä tahansa työtä, koska jokainen meistä haluaa tehdä jotain työtä enemmän kuin jotain toista. Esim. itse olisin mieluummin siivoamassa kuin mäkkärin kassalla. Jos hakee itselleen ihan vääränlaista työtä ja saa sen, sitten onkin ongelma, kun ei viihdy siinä työssä.
t. keski-ikäinen jakkupukutöissä
Suurin osa ihmisistä ei viihdy töissään mutta sitä on pakko tehdä, jotta saa katon pään päälle ja leipää pöytään.
En minäkään hae kokoomuksen kansanedustajaksi, vaikka äänestäisinkin halvemmalla palkalla tyhjää. Kävisi aika pitkäksi.
Tein työurani viiden eri työnantajan palveluksessa. Yksi työhakemus johon en päässyt. Työttömänä olin yht. 7kk.
Nyt jäin eläkkeelle 62v.
Milloin olet ollut töissä