Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa sairaan/lastenhoitajista hakeutuu alalle, jota inhoavat? Ei mulle tullu mieleenkään

Vierailija
17.08.2006 |

mennä sairaanhoitajaksi, kun ei mulle sovi. Hakeuduin paljon epäsosiaalisempaan työhön, etten itse tai hoidettavat joudu kärsimään.

Päiväkodissa näkee myös oikein lapsia inhoavia tapauksia. Kannattaa miettiä tarkemmin mitä valitsee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessa hakeudutaan hoitoalalle, jos ei yhtään halua auttaa muita???

Vierailija
2/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan opiskelee alalle josta ei pätkääkään pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskontaktien määrä on kuormittava, jokainen tulisi kiireessäkin jaksaa kohdata ajatuksella ja läsnäolemalla. Fyysisesti on raskasta, lihakset välillä maitohapoilla. Lisäksi hiki virtaa jatkuvasti ainakin näin kesällä... Palkkaa saa saman kolmivuorotyöstä pyhinäkin, kuin kaverit arkisin 8-16 työstä...

Vierailija
4/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin menee, että vasta alalla työskenneltyäni ja vuosikausia vajaalla työvoimalla raskasta kolmivuorotyötä tehneenä olen alkanut miettimään oliko ala kuitenkaan omani. Tuntuu että kaikki vaativat jatkuvasti ja pitäisi kyetä olemaan superihminen ehtiäkseen tehdä kaikki työt edes kiitettävästi. Puhumattakaan siitä että palkkaus on pelkkä vitsi. Kukaan muu ei suostuisi tekemään tällaista työtä tällä palkalla kuin kiltit " hoitsut" . Puhumattakaan siitä että työkaverit (itse kuitenkin nuoremman polven hoitaja) usein pidempään työskennelleet hoitajat kokevat nuoret uhkana ja puukkoa tulee selkään sen minkä ehtii (kuten varmaan monilla naisvaltaisilla aloilla)

ja siinä pitäisi jaksaa vielä hymyillä...

T: sairaanhoitaja

Vierailija
5/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin en ainakaan rupeaisi laittamaan 8 h viitenä päivänä viikossa sellaiseen joka ei vois vähempää kiinnostaa.

Mutta jokainen valitsee tietenkin itse miten elämänsä elää.

Vierailija
6/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni veljen vaimo on lastensairaanhoitaja ja inhoaa lapsia...

Vierailija
7/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin etten viihdy työssäni kun lapset pelkäsivät ja minä pelkäsin yhtä työtoveriani...:(