Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo äitien päivä lounalle ABClle..,

ABC-Jussi
08.05.2021 |

Ajattelin selvitä halvalla ja helpolla ja viedä vaimon,ABClle äitien päivä lounaalle mitä mieltä palstalaiset onko,hyväidea?!?!?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hiton jeppiskajee!

Vierailija
2/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiva sekin. Mun isä tahtoi aina isänpäivänä abcille koska 'siellä on rehtiä ruokaa eikä piperryksiä'. Nyt kun isää ei enää ole, muistan kuitenkin lämmöllä noita abcn lounaita kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani vei minut ulos syömään kun oli kuullut että niin tehdään. Hän teki eväät, otti viltin ja sitten oltiin pihan nurmikolla ulkonasyömässä. Poika oli silloin 6v. Jos hän veisi minut nyt mopon kyydissä huolto-asemalle syömään pyörtyisin onnesta.

Vierailija
4/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboililla on nakkikeittoa.

Vierailija
5/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ei siksi ettei kelpaisi vaan koronaturvallisuuden takua enkä tykkää tungoksesta muutenkaan. Mielestäni hienointa on kun mies tekee itse ruuat perheelle.

6/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ABC:lla ihanan vaimon kanssa kuin pirttihirmun kanssa Kämpissä.

Vierailija
7/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä haetaan nyt kauhisteluja siitä, kuinka halpaan ja mauttomaan paikkaan joku voi viedä vaimonsa äitienpäivänä. Tuskin aloittaja saa haluamaansa reaktiota. Koronavuonna ihmiset suuntaavat yleensäkin paljon vähemmän äitienpäivälounaille. 

Vierailija
8/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä tietty on mutta mua ei haittais yhtään.

Vierailija
9/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että "äitienpäivälounaalle" pitää kirjoittaa yhdyssanana ja otsikon loppu näin: ABC:lle.

"Hyväidea" taas ei ole yhdyssana.

Ei mulla muuta tällä kertaa.

Vierailija
10/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani vei minut ulos syömään kun oli kuullut että niin tehdään. Hän teki eväät, otti viltin ja sitten oltiin pihan nurmikolla ulkonasyömässä. Poika oli silloin 6v. Jos hän veisi minut nyt mopon kyydissä huolto-asemalle syömään pyörtyisin onnesta.

Ihana poika sulla ja pojalla ilmeisen ihana äitikin :)

Vierailija
11/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies ehdotti ABC tä. Kysyin että miksi, sanoi että lapset saavat räpiä mitä haluavat, minä saan tilata listalta. Jokaiselle löytyy taatusti jotain. En oikein osaa pahoittaa mieltäni, hän tekee sen mihin kykenee, rakkaus ei kuole yhteen hikiseen lounaaseen.

Vierailija
12/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että "äitienpäivälounaalle" pitää kirjoittaa yhdyssanana ja otsikon loppu näin: ABC:lle.

Tällaiselle nillittäjälle ei kelpaa mikään.

Vierailija
13/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ette menisi, vaan käyttäisit rahasi tähän:

https://www.kotus.fi/files/814/oikeinkirjoitusopas_kansi.jpg

Vierailija
14/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuspää kyylä aivoton kääpä ◀ kts ei pilkkuja 🤣

Vierailija
15/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei taida rakastaa kukaan. Eikä ole koskaan rakastanutkaan.

Vierailija
16/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei taida rakastaa kukaan. Eikä ole koskaan rakastanutkaan.

Voi voi suomen kielen (◀ kts pieni s) opettajaa ja terapeuttia, ottaako pattiin? oliko vielä muuta 😁😈

Vierailija
17/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnne vaan. Jos ei mikäään muu seiso niin ainakin pöytä seisooo eli seisovapöytä.

Vierailija
18/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ABClle on meidänkin poppoo menossa. En yleensäkääm käsitä miksi joku maksaa kallista hintaa hienossa ravintolassa, kuten Rossossa. ABClta löytyy sama tai parempikin ruoka halvemmalla ja rahaa säästyy kaikkeen muuhun kivaan. Mekin säästetään parhaillaan uuteen sänkyyn (perhepeti).

Vierailija
19/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan kiva sekin. Mun isä tahtoi aina isänpäivänä abcille koska 'siellä on rehtiä ruokaa eikä piperryksiä'. Nyt kun isää ei enää ole, muistan kuitenkin lämmöllä noita abcn lounaita kanssaan.

Olisin iloinen jos minut vietäisiin isänpäivänä ABC:lle syömään, eikä aina tarjoiltaisi kaikkea oitoa ja erikoista.

Vierailija
20/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa mies ehdotti ABC tä. Kysyin että miksi, sanoi että lapset saavat räpiä mitä haluavat, minä saan tilata listalta. Jokaiselle löytyy taatusti jotain. En oikein osaa pahoittaa mieltäni, hän tekee sen mihin kykenee, rakkaus ei kuole yhteen hikiseen lounaaseen.

Katala ihminen olet. Olisit onnellinen että edes jotenkin huomioidaan.

”Rakkaus ei kuole yhteen hikiseen lounaaseen” olisiko parempi jättää menemättä jos se tuntuu noin huonolta jutulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä