Ihanaa, ensi viikolla helteet! Ja viime kesän vaatteet liian pieniä :( muilla samaa ongelmaa?
Viime kesänä meni koko 48,nyt puristaa ja kiristää :(
Kommentit (37)
En nyt yritä kettuilla mutta miten on mahdollista, että tulee painoa sen verran talven aikana, ettei edes viimekesäiset vaatteet mahdu kunnolla päälle? Ei ne kilot yhdessä yössä tule.
Tämä on ollut elämäni paras vuosi, ei todellakaan ole tuollaista ongelmaa
Käyttäjä370599 kirjoitti:
En nyt yritä kettuilla mutta miten on mahdollista, että tulee painoa sen verran talven aikana, ettei edes viimekesäiset vaatteet mahdu kunnolla päälle? Ei ne kilot yhdessä yössä tule.
Vuodessa tuli 7 kg lisää, koska korona vei työt ja liikunnan samalla. Olen viettänyt vuoden lähinnä sohvalla. Asun paikassa, jossa lenkkkeillä voi tien varressa rekkojen seassa.
Eipä nuo helteet kanna vielä kesäkuuhun asti, joten turha hehkuttaa vielä. Maa vielä kylmää ja me asutaan järven lähistöllä, nyt vielä on kylmän henki, kun sieltä päin tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa tuli 7 kg lisää, koska korona vei työt ja liikunnan samalla. Olen viettänyt vuoden lähinnä sohvalla. Asun paikassa, jossa lenkkkeillä voi tien varressa rekkojen seassa.
Ei sitten tullut mieleen syödä vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
23 on jo helle!
Nippa nappa toppatakkiraja. Siis millon sietää heittää pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viime kesänä koko 48, nyt koko 40. Ei tullut halvaksi tämäkään.
Minäkin olen luvannut viimeiset 5 vuotta kesällä , että "ensi kesänä olen hoikka!"
Mutta sitten se kesä tulee, ja aina olen ollut lihavampi kuin edellisenä kesänä 🤔
Ap
Sama ongelma edessä ja rahaa ei paljon ole.
Ei kun UFFille ja Tokmannille, siinä toivossa että siellä olisi halpoja kesäpaitoja ja joku löysä hame. Sortseja pienellä hinnalla on varmaan turha toivoa.
Tsemppiä AP, et ole yksin!
Helposti. En ole omistanut vaakaa viimeiseen viiteen vuoteen.
Meni hermot, kun näytti syksyllä 2016 lukua 95kiloa!
Heitin roskiin koko kapistuksen! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syömällä ne kilot tulee. Liikunnan osuus painonhallinnassa on jotain 10% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
on
Varo ettet saa veritulppaa tai jotain muuta vakavaa tuota menoa! Kävele vaikka paikallaan tai tee kevyttä kotijumppaa /pihahommia. Tekosyitä löytyy kyllä, mut sit itkettää kun on liian myöhäistä. Luulisi että pienin ongelma tällä hetkellä on vaatteet, jos vaan sohvalla makaat. Sen voi tehdä pieru verkkareissa tai yöpaita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 on jo helle!
Ei ole virallisen määritelmän mukaan, vaikka se onkin jo tukalan kuuma.
Mene lääkäriin, jos +23 on tukalan kuuma. Sulla on joku sairaus.
Onko sun vuodessa vain yksi yö? Missä asut? Meillä muilla on yli 300 yötä.
40kg -> 53kg vuodessa
Yhdetkään farkut ei enää mahtuneet mutta shortsit on löysempiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun vuodessa vain yksi yö? Missä asut? Meillä muilla on yli 300 yötä.
Tarkoitti varmaan että muuten ehtisi huomaamaan.
Painan kaksi kiloa vähemmän kuin vuosi sitten toukokuussa eli kesävaatteet mahtuu kyllä päälle. Punnitsen itseni joka aamu niin ei tule yllätyksiä :)
N41, 61 kg
Hmm, mulla on taas talven aikana vaatekoko laskenut 40->36, joistain jopa 34.
Eli vähän samoja ongelmia joo. Tosin ihanaa päästä näyttämään hoikistunutta olemusta bikineissä, lyhyissä hameissa yms.