Matthew Perry ja Ben Affleck lähestyivät nuoria naisia deittisovelluksessa – somemyrsky puhkesi
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Ja varmaan nuorta naista riittääkin. Kateelliset panettelee. Minä en saa kuin keski-ikäisen vaimoni. Riittää minulle. Kyllä nämä paheksunnat yleensä johtuvat kateudesta. Naiset kadehtivat nuoruutta, ja setämiehet filmitähtiä.
Tuota aika alentuvasti mainitset vaimosi. Toivottavasti hän löytää nuoren rakastajan itselleen. Nuoren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia teinityttöjen huomiohuorausta.
Ei, vaan setämiesten kuvitelmia omasta himottavuudestaan. Aika meni jo 25 vuotta sitten, ja silti yritetään tyttären ikäistä.
Yrittäjät on helppo välttää, kun ei matchäile niitten kanssa.
Jisses. Mun nuoruudessani oli lankapuhelimet. Olin missi ja malli. Kokemusta riittää. Mää sun mätseistä vtut välitän. Mutta tyttäreni on kaunis parikymppinen ja ei vieläkään vuonna 2021 saa kulkea rauhassa ilman teitä i d a re ita. Kasvatan feministiä, onneksi on mennyt oppi perille.
Hyvä, ketään ei saa ahdistella, mutta mitä väärää siinä on jos 48-v. mies lähestyy jossain deittisivustolla 28-v. naista?
Ei mitään. 19v vs. 28v on eri juttu.
Se vanhempi mies ei pääse lähestymään sitä 19-vuotiasta, ellei 19-vuotias itse anna siihen lupaa eli matchiä. Miksi antaa sen luvan?
Tuohan kertoi että "vitsillä". Aina tosi hyvä selitys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan setämiesten kuvitelmia omasta himottavuudestaan. Aika meni jo 25 vuotta sitten, ja silti yritetään tyttären ikäistä.
Yrittäjät on helppo välttää, kun ei matchäile niitten kanssa.
Jisses. Mun nuoruudessani oli lankapuhelimet. Olin missi ja malli. Kokemusta riittää. Mää sun mätseistä vtut välitän. Mutta tyttäreni on kaunis parikymppinen ja ei vieläkään vuonna 2021 saa kulkea rauhassa ilman teitä i d a re ita. Kasvatan feministiä, onneksi on mennyt oppi perille.
Hyvä, ketään ei saa ahdistella, mutta mitä väärää siinä on jos 48-v. mies lähestyy jossain deittisivustolla 28-v. naista?
Ei mitään. 19v vs. 28v on eri juttu.
Se vanhempi mies ei pääse lähestymään sitä 19-vuotiasta, ellei 19-vuotias itse anna siihen lupaa eli matchiä. Miksi antaa sen luvan?
Tuohan kertoi että "vitsillä". Aina tosi hyvä selitys...
https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/05/07/19/42707806-0-image-a-108_16204…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*ttua jossain deittipalvelussa sitten pitäisi tehdä? Seuraavaksi paheksutaan miksi joku (valkoinen heteromies) syö ravintolassa tai lainaa kirjoja kirjastossa???
Saako valkoinen heteromies nykyään edes liikkua ihmisten ilmoilla, sehän saattaa ajatella sopimattomia.
Ei saa, valkoinen heteromies on sen verran etuoikeutettu, että se ei saa liikkua ihmisten ilmoilla. Oikea paikka on pimeä koppi, jotta etuoikeuden käyttäminen loppuu.
Kyllä taas äijät uhriutuu. Teillä onkin niiin vaikeaa, kun joku joskus arvostelee käytöstänne ja asenteitanne. Mikä hirveä vääryys!
Eikö deittipalvelun tarkoitus ole deittailu? Tuo on vielä joku hyvin eksklusiivinen deittipalvelu, joten ei sinne varmaan ihan vahingossa päädytä.
Kommentoin noita herroja, jotka sanoivat että valkoinen heteromies halutaan jonnekin pimeään koppiin. Ei ole kovin tasokasta keskustelua tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ihqu brädpitt telkussa nuorena. Ja sitten muistetaan että hänkin on setämies nykyään.
Missä ellussa?
Thelma & Louise
Nam.
"Somemyrsky puhkesi". Suhtautuisin kyllä aika varauksella tuollaiseen otsikkoon. Yleensähän se "myrsky" puhkeaa vasta siinä vaiheessa, kun eri maiden iltapaskat kirjoittaa näistä artikkelin.
"Haralson myöntää, etteivät Perryn puheet olleet seksuaalissävytteisiä, mutta hänelle tuli silti keskustelusta ikävä olo."
Mulle tuli Kelan asiakaspalvelijan kanssa käydystä keskustelusta ikävä olo, vaikkei puheet olleet mitenkään seksuaalissävytteisiä. Julkaisenko someen?
Miksi sitten matchaa vanhempien miesten kanssa jos se niin loukkaa? Olisikohan aito motiivi kuitenkin saada julkisuutta ja insta-seuraajia?
Ei yllätä yhtään. Tuollaisiahan ne on olipa julkkis tai ei kun mieli tekee niin ei väliä onko tunnettu tai voiko jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Haralson myöntää, etteivät Perryn puheet olleet seksuaalissävytteisiä, mutta hänelle tuli silti keskustelusta ikävä olo."
Mulle tuli Kelan asiakaspalvelijan kanssa käydystä keskustelusta ikävä olo, vaikkei puheet olleet mitenkään seksuaalissävytteisiä. Julkaisenko someen?
Minäkin muistan hyvin ikäviä keskusteluja eri oppilaitoksista ja ihan livenä. Ei päässyt karkuun, vaikka oli hyvin ikävä olo. Eivät joutuneet vastuuseen.
Ei nyt ikäeroon mitään sanottavaa, mutta aika erikoista että kihloissa oleva mies etsii deittisovelluksesta lisää seuraa.
1. Tässä olisi voinut sanoa myös suoraan: ei kiinnosta setämiehet.
2. Jostain syystä asia haluttiin julkistaa. Varmaan siksi, että USA:ssa julkisuus hyödyttää vain harvoin sen valokeilaan joutuvaa?
3. Jännityksellä jäädään odottamaan nähdäänkö neitokainen lähiaikoina oikeudessa hakemassa miljoonakorvauksia setämieheltä traumoista? Tämä kuuluu jenkeissä kuvioon ja olen ihan varma, että jo ensimmäisten otsikoiden jälkeen lakimiehet ovat alkaneet tarjoamaan palveluitaan. Riskiähän tuossa ei ole, koska lakimiehille joutuu maksamaan vain jos juttu voitetaan.