Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matthew Perry ja Ben Affleck lähestyivät nuoria naisia deittisovelluksessa – somemyrsky puhkesi

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia teinityttöjen huomiohuorausta.

Toinen noista naisistahan on kolmekymppinen! :D

Vierailija
22/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Jännä juttu, et miehii ollaa heti paheksumassa, mut kukaa ei paheksu naisii. Mikä siinä on nii vaikeeta naisilla ettii oman ikästä seuraa?

Ole sinä palstan vakiokakara hiljaa. Tule takaisin kun osaat edes alkeellisimmat kirjoitussäännöt.

Ok, boomer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo nainen unmatchasi Affleckin, koska luuli, että kyse oli feikkiprofiilista. Mutta sitten oli kuitenkin jotenkin väärin, että Affleck ei ollutkaan huijari ja todisti sen videolla? 

Vierailija
24/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan setämiesten kuvitelmia omasta himottavuudestaan. Aika meni jo 25 vuotta sitten, ja silti yritetään tyttären ikäistä.

Yrittäjät on helppo välttää, kun ei matchäile niitten kanssa.

Jisses. Mun nuoruudessani oli lankapuhelimet. Olin missi ja malli. Kokemusta riittää. Mää sun mätseistä vtut välitän. Mutta tyttäreni on kaunis parikymppinen ja ei vieläkään vuonna 2021 saa kulkea rauhassa ilman teitä i d a re ita. Kasvatan feministiä, onneksi on mennyt oppi perille.

Vierailija
25/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiniys ei katso ikää. Ja aika montaa naista iästä riippumatta kiinnostaa kun kaveri jolla on muutama kymmenen milliä pankkitilillä, viestittelee.

Vierailija
26/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko èsimerkiksi Trumpien ikäero olikaan? Miksei siitä seurannut somemyrskyä?

Vierailija
27/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Jännä juttu, et miehii ollaa heti paheksumassa, mut kukaa ei paheksu naisii. Mikä siinä on nii vaikeeta naisilla ettii oman ikästä seuraa?

Ole sinä palstan vakiokakara hiljaa. Tule takaisin kun osaat edes alkeellisimmat kirjoitussäännöt.

Ok, boomer.

Luulet oikeasti että joku ameriikasta kopioitu "boomer" loukkaa? No keksi parempi.

Vierailija
28/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi viestitellä täysi-ikäisten naisten kanssa. Kuka miljonääri viitsisi muutenkaan jonkun ikälopun akan kanssa vehdata. En minä ainakaan.

Vierailija
29/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GMILF!

Vierailija
30/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan setämiesten kuvitelmia omasta himottavuudestaan. Aika meni jo 25 vuotta sitten, ja silti yritetään tyttären ikäistä.

Mitä v*ttua jossain deittipalvelussa sitten pitäisi tehdä? Seuraavaksi paheksutaan miksi joku (valkoinen heteromies) syö ravintolassa tai lainaa kirjoja kirjastossa???

Saako valkoinen heteromies nykyään edes liikkua ihmisten ilmoilla, sehän saattaa ajatella sopimattomia.

Vierailija
31/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jisses. Mun nuoruudessani oli lankapuhelimet. Olin missi ja malli. Kokemusta riittää. Mää sun mätseistä vtut välitän. Mutta tyttäreni on kaunis parikymppinen ja ei vieläkään vuonna 2021 saa kulkea rauhassa ilman teitä i d a re ita. Kasvatan feministiä, onneksi on mennyt oppi perille.

Hyvä, ketään ei saa ahdistella, mutta mitä väärää siinä on  jos 48-v. mies lähestyy jossain deittisivustolla 28-v. naista?

Vierailija
32/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisen ikää sovi kysyä, joten ihan hyvin voi sattua sitten tämmöisiä vahinkoja :D

Vierailija
33/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ketään ei saa ahdistella, mutta mitä väärää siinä on  jos 48-v. mies lähestyy jossain deittisivustolla 28-v. naista?

Ei mitään. 19v vs. 28v on eri juttu.

Vierailija
34/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on turha syyttää naisten ahdistelusta, en ole naisista kiinnostunut. Olen hetero. Meni vähän perseelleen noi sun oletuksesi.

Vierailija
35/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Ok, boomer.

Luulet oikeasti että joku ameriikasta kopioitu "boomer" loukkaa? No keksi parempi.

Ei ollu tarkotus ees loukata. :) Pidäppä ny se turpas kiinni, ku nolaat vaa ittees.

Vierailija
36/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ton pimpon teko olisi laitos, yksityisviestejä ei saa julkaista. Jos olisin Matthew Perry, haastaisin hoooratsun oikeuteen. 

Vierailija
37/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on saavutettu ihan uusi hulluuden taso. Kaksi ihmistä ilmaisee molemmat olevansa kiinnostuneita toisistaan treffailusovelluksessa, mahdollistaen keskustelun. E.m. henkilöt keskustelevat toistensa kanssa normaalin keskustelun.

Looginen lopputulema: MIES ON PERVERSSI SIKA

Vierailija
38/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan ton pimpon teko olisi laitos, yksityisviestejä ei saa julkaista. Jos olisin Matthew Perry, haastaisin hoooratsun oikeuteen. 

Ainakin teinipimu sai fudut kyseisestä deittisovelluksesta.

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9555145/Matthew-Perrys-Ra…

39/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä nyt oli se ongelma...

"Haralson kertoo haastattelussa ihmetelleensä sitä, miten hänen ja Perryn suuri ikäero ei tuntunut haittaavan näyttelijää lainkaan. Haralson myöntää, etteivät Perryn puheet olleet seksuaalissävytteisiä, mutta hänelle tuli silti keskustelusta ikävä olo."

Jos tulee ikävä olo, eikö tuollainen 19-vuotias nainen osaa itse lopettaa? Nykyään ihmiset on todella lapsellisia ja avuttomia.

Olin kirjoittamassa samaa. Ihme touhua. 

Vierailija
40/72 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Ollaanko me luettu samaa ketjua? Suurimmassa osassa viestejä on minusta kyllä kyseenalaistettu noiden naistenkin toiminta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi