Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaskuntotreeni kotona

Vierailija
15.11.2023 |

Olen keski-ikäinen mies ja nyt jonkin aikaa treenannut lihaskuntoa kotona. Omistan mm. käsipainot, leuanvetotangon, jumppapallon ym. treenivälineitä. Kuntosalille on matkaa ja laskin että sen ajan minkä käytän matkoihin voin hyvin käyttää kotitreeniin. Tarkoituksenani ei ole hankkia hirveitä lihaksia vaan semmoinen sopivan lihaksikas ja sopusuhtainen vartalo. Ja ainakin nyt olen tosi tyytyväinen tuloksiin sillä lihasmassaa on jo alkanut mukavasti kertyä. Millaisia kokemuksia muilla on kotitreenistä? Vai onko joillekin kuntosali ainoa oikea paikka treenata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitreeni on parempi jos olet kekseliäs.

Vierailija
2/5 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos pystyt lähtemään ulos, niin vaikkapa loikkatreeni on jaloille hyvä lihaskuntotreeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sali rakennettu kotiin alakertaan (penkki, leuanvetotanko, irtopainoja jne) ja kehonpainotreeniä olen tehnyt iät ja ajat. Lihaserottuvuus hyvä minullakin, rasvat 18 paikkeilla normaalitilanteessa (juu, olen nainen) ja treeniä takana vain kotisalilla tehtynä viitisen vuotta. 

Itselleni toimii paremmin kun yleisellä salilla harjoittelu, koska omissa tiloissa pystyy harjoittelemaan muista välittämättä ja esimerkiksi sarjoja ja palautuksia pystyy joissain harjoituksissa tekemään ajastimen kanssa. Motivaatio ei ole koskaan ollut ongelma, treenaamisesta pidän ihan omaksi huvikseni. Ja ihan riittävän raskasta treeniä saan tehtyä näillä. 

Vierailija
4/5 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveisiin lihaksiin saa tehdä sen verran paljon töitä, ettei siihen suurta riskiä olekaan.

Vierailija
5/5 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä jos pystyt lähtemään ulos, niin vaikkapa loikkatreeni on jaloille hyvä lihaskuntotreeni.

Harrasta myös muuta liikuntaa mm. juoksua, hiihtoa ja salibandyä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi