milloinkohan otetaan maskit pois?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jätin maskin heti kakkosrokotuksen jälkeen. Välillä tulee vihaisia katseita ja yks ukkeli huusikin mulle, mutta en välitä.Media uutisoi vaan ensimmäisen piikin saaneista, joten ihmiset ei ymmärrä että meitä toisen piikin saaneitkin on nuoria hoitoalan ihmisiä., eikä vaan pelkkiä ysikymppisiä.
THL:n ohjeistuksen mukaan rokotettujen pitäisi maskia käyttää "yhdenvertaisuusperiaatteen vuoksi" ja "psykologisisya syistä, jotta muilla ihmisillä olisi turvallisempi olo", mutta ei käy. Ei se mun vika ole että sain ensimmäisten joukossa täyden rokotesuojan ja pääsin palaamaan normaaliin. En siis käytä maskia siitä huolimatta, että jollekin tuntemattomalle ihmiselle kaupan kassajonossa tulisi paha mieli. Olen oman osuuteni tämän pandemian tukahduttamiseksi jo tehnyt, se riittäköön.
Minäminäminä
Rokotehan ei suojaa kaikilta virusmuunnoksilta....
Vierailija kirjoitti:
En ole naamarättiä käyttänyt tähänkään asti. Jos joku katsoo paheksuvasti, katson takaisin tonnin seteli-ilmeellä. Ei paljon napostele joku ryhmäpaineen vuoksi alistuminen.
Uuu mikä kovis
Vierailija kirjoitti:
Mulla nykyään maski mukana kun esim nousen bussiin. Sitten menen takapenkille ja vedän sen alas.
Samoin kaupassa aina hyllyjen välissä vedän alas ja kassoilla viimeistään naamalle.
Typerää. Mutta en minä tätä pakkoa keksinyt.
Kyllä, olet erittäin typerä. Lisäksi selkärangaton mato, mitään pakkoa ei ole etkä toisaalta pidä sitä edes kunnolla. Noloa.
Se on niiden oma ongelma jotka eivät pidä. Mulle yks hailee kuka pitää ja kuka ei. Minä pidän.
Minä lopetin joulukuussa. Pari tuntia kokeilua riitti
Ottaa slipoverin pois... Ottaa maskin pois...
Ajelin tuossa eilenkin pyörällä maski naamalla. Se tuntui helpottavan kun ei viima käy niin pahasti.
Ja soratie pöllyääkin jos autoja kulkee.
Minulla ei kohtamisia.En käytä julkisia kulkuneuvoja.Menen minne jaksan kuljeskella tai pyöräillä yksin.Repussani on vesipullo,kamera ja kerta käyttö maskeja, yksitäin pakatuja.Laitan kasvoilleni siloin kun menen kaupaan ja otan pois kaupasta ulos astuessa.On isot roskikset kaupan edustalla ja sinne laitan. Jos tietoisesti menen ruoka ostoksille,kangasmaski laitan jo kotini naamaan.Kaupasta poistuessa rempuun.Niitä kankaisa taitaa olla jo 10-12kpl.Kerran viikossa pesen ne 60 lämössä pesukoneeni.On rutini juttu mulle.Ihan sama miten muut toimivat,ei kuulu minulle.Huolehdin vain itsestäni. 1 A-Z rokote jo saatu toista odotelessa.Hyvää kevättä. Äideilile ja mumoille hyvää äitienpäivää 9.5.21