Paljonko omaisuutesi on ja minkä ikäinen olet?
Kommentit (83)
680 000. 45 vuotias. Perintöjä ei ole tullut.
Velaton talo n. 600t
Kaksi sijoitusasuntoa yht n. 350-400t, velattomia
Osakesäästöt js rahastot n. 150t
Säästötilillä n. 80t
Ikää 44v
Enemmän on omaisuutta kuin 90 %:lla suomalaisista.
Noin 20 000 tileillä, ei muuta sanottavaa omaisuutta. Olen 49, perintöä tulossa tulevaisuudessa, mm. asunto, jossa asun nyt vuokralla.
Kämpän huonekalut, eli muutama satanen.
N44
Miten tulossa olevat perinnöt mitenkään liittyy tähän? Perintöä tulee jos tulee. Sitä ennen ne eivät ole teidän rahojanne.
~130ke asunnossa kiinni. Ikää 50v(mies).
Surkeasti on tullut omaisuutta kerättyä. Työelämään valmistuin keskellä pahinta lamaa ja sain todella huonon lähdön. Vaurastuminen kun pääsi käyntiin niin tuli perhettä ja kaikki raha meni elämiseen. Käytännössä yksinhuoltajana oleminen ei ole parantanut tilannetta.
Nettovarallisuus noin 80 000. 30v
Lompsassa satkun verran.
Tilitilanne heikko.
No omaisuutta jotain. Luultavasti alle miltsi.
Eläkeikään 15 v.
Vierailija kirjoitti:
Nettovarallisuus noin 80 000. 30v
Omaisuus reilut 210 000 ilman velkojen vähentämistä.
Asunnot + kiinteistöt: ~500000€
Sijoitukset + säästöt: ~100000€
Nämä siis yhdessä puolison kanssa eli omat on puolet tuosta.
M40
-(eli miinus) 80000 e netto, ei kiinteätä omaisuutta käyttötavaroita ja vaatteita lukuunottamatta.
Puolikas velaton talo, oma osuus n. 100 te
Säästöjä 20 te
Ei muuta
N40
Mitä merkitystä on varallisuudella? Täällä sitä aina kysellään. Oma velaton koti olisi tietysti kiva vanhuutta ajatellen, mutta kyllä vuokralla ja ilman varallisuutta voi elää oikein hyvää elämää. Kunhan rahat riittää elämiseen. Varallisuus tuo paljon huolia. Mitä iloa on esimerkiksi jostain osakkeista?
Talo jonka arvo noin 120000 mutta josta on velkaa 80000 = 40000€
Tilillä rahaa muutama tonni, rahastoissa ja osakkeissa 12000.
Velatonta metsää 10 hehtaaria.
Hevosia ja niiden varusteita noin 10000 euron edestä. Moottoripyörä, arvo 4000€.
Olen 42 v eli eipähän tuo omaisuus kummoinen ole mutta olen onnellinen tästäkin vähästä :)
Velat vähennettynä n. 170 000. Omalla työllä tehty. Yksinhuoltajana ei oikein pääse vaurastumaan kovin herkästi. Tai ei ainakaan samalla tavalla kuin jos olisi kumppani jakamassa kuluja. Kunhan pärjätään, se riittää. Ikää 43.
n. 70 000 eur / ikä 26v