Miltä SINUN MIELESTÄ erittäin kaunis nainen näyttää?
Kauneus on katsojan silmissä, niin katsotaan miten eroaa. (Vai eroaako?)
Kommentit (47)
Luonnollinen!!! ja kaunis luonnollisena. Se on tärkein ulkonäöllinen vaatimus.
Ex-tyttöystäväni. Prkl...olen idiootti.
Mun vaimolta tietty kun multa kysytään.
Sophia Loren, Brigitte Bardot, Grace Kelly, Catherine Deneuve.
Totta, kaikki menneen ajan kaunottaria, nykyajan ”kaunottaret”, eivät vedä näille vertoja.
En tiedä mitä on tapahtunut, koska nykyäänkin on kauniita naisia, mutta jotenkin tekemällä tehtyjä, leikeltyjä. Aitous puuttuu.
Tytti Yli-Viikari stailauksen jälkeen.
Sexy man kirjoitti:
Tältä!
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/fjjkrCgwmZ7bx6Ymqa0-tZSpzHIUjm7…
Kamala, mutta makunsa kullakin.
Se on se kokonaisuus, miten kantaa itsensä. Ja se että kauneus ei ole pissana päässä, vaan on myös lempeä ja lämmin.
Mä en näin naisena osaa sanoa, millainen nainen olisi mielestäni kaunis. Olen nähnyt naisia, joita kuvailisin sanoilla upea, mutta onko se sama kuin kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belorf
Muuten jees, mutta ne kamelihuulet.
Kun nainen on sinut itsensä kanssa ja viihtyy omana itsenään. Esimerkiksi Kiti Kokkonen hehkuu onnea ja positiivisuutta ja sitä kautta on todella kaunis nainen. Tai Jenni Pääskysaari.
Vierailija kirjoitti:
Sophia Loren, Brigitte Bardot, Grace Kelly, Catherine Deneuve.
Totta, kaikki menneen ajan kaunottaria, nykyajan ”kaunottaret”, eivät vedä näille vertoja.
En tiedä mitä on tapahtunut, koska nykyäänkin on kauniita naisia, mutta jotenkin tekemällä tehtyjä, leikeltyjä. Aitous puuttuu.
Samaa miettinyt. Ja myös Suomalaiset naiset! Esimerkiksi vanhoissa Uuno Turhapuro elokuvissa. :D Todella kauniita persoonallisen näköisiä naisia! Nykyään kaikki kardashian kopioita.
N29
Vierailija kirjoitti:
Mä en näin naisena osaa sanoa, millainen nainen olisi mielestäni kaunis. Olen nähnyt naisia, joita kuvailisin sanoilla upea, mutta onko se sama kuin kaunis?
Itse naisena näen muut naiset söpöinä, nätteinä, hyvännäköisinä, just upeina, seksikkäiltä, mutta kaunis nainen erottuu eri tavalla. Siinä on jotakin ylvästä, kuin veistos.
Luonnon ihmeellisyyksiin kuuluu se, että kaikkein keskimääräisimmät kasvot ovat kaikkein kauneimmat.
Michele Mercier Angelique-elokuvissa oli todella kaunis!
Siltä, jota rakastaa. Hän on kaunis!
Sinivihreät silmät, tummat & paksut hiukset, helposti ruskettuva iho, kapea ja suora nenä, melko voimakas leuka, ohuehkot huulet, pitkät sääret, muodokkaan hoikka vartalo. Aaaaah ❤❤❤❤❤
https://external-preview.redd.it/uPV9N4KRKLBDWo7reMRpKTUvpk7LgccYirAg59…