Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rokotteen haitoista ei puhuta?!

Vierailija
07.05.2021 |

Älkää nyt heti poistako tätä keskustelua, pyydän. Haluaisin oikeasti ymmärtää tämän vaikenemisen... thl:n fb sivuilla paljon asiallisia kysymyksiä joihin ei vastata ja osa kysymyksistä poistuu. Tieteellistä keskustelua ei ole valtamediassa lainkaan. vain rokotepropagandaa. sikainfluenssan kohdalla peli vihellettiin poikki vaikka haittavaikutuksia oli paljon vähemmän kuin näissä piikeissä.

Tuhannet ihmiset haluavat vastauksia kysymyksiin joita ns.salaliittoteoriana pidetään. Aina vaan huudellaan että foliohattuilua ja kulkutautimyönteisyyttä mutta KUKAAN ei tule perustelemaan että miksi nuo väitteet ovat vääriä.

En ole koskaan elämässäni ollut näin ihmeissäni, turhautunut ja jopa ahdistunut siitä että näistä asioista ei puhuta. Joo, kuumetta ja pistoskohdan arkuutta... mutta entäs ne sadat ( maailmalla tuhannet ) jotka ovat saaneet haittavaikutuksia niin että ovat joutuneet sairaalahoitoon? Kuolemat. miksi ei kerrota niinkuin esim. Norjassa että tauti on vähemmän vaarallinen kuin rokote nuorille perusterveille.

Toivoisin että saisin kuulla asiallisia mielipiteitä siitä että onko teistä ok että kaikki kritiikki lakaistaan piiloon. enkä siis ole rokotevastainen... sitä korttia on tähän turha vetää, olen ottanut kaikki rokoteohjelman mukaiset rokotteet, kuten lapseni. tämä suoranainen painostus ja uhkailu kokeellisen rokotteen kohdalla vain..no, ei vakuuta. Jos meillä olisi tappava pandemia ja siihen turvallinen ja tehokas rokote, ei tarvitsisi painostaa ja uhkailla.

Kommentit (453)

Vierailija
241/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken puutarhamyymälässä, ulkona. Kaikilla maski paitsi minulla. Oi miksi 😕

Miksi olet vastuuton paskiainen? 

Virus on niin pieni, 1000 osa bakteerista että se läpäisee maskin mennen tullen. Sori jos tuli yllätyksenä.

Koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana. Siksi maski on tärkeä. Lue lisää:

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Vierailija
242/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken puutarhamyymälässä, ulkona. Kaikilla maski paitsi minulla. Oi miksi 😕

Miksi olet vastuuton paskiainen? 

Maskit ovat teatteria ja hyvesignalointia... se on todettu kymmenissä ja kymmenissä tutkimuksissa. Miksi ihmiset eivät luovu niistä?!

Maskeillahan suojataan muita ihmisiä maskia käyttävän sylkipisaroilta. Oletus siis on, että jokaisella saattaa olla koronavirus ja hän levittää sylkeään ympäriinsä esimerkiksi puhuessaan. Kuitenkin tiedetään, että koronavirus leviää MYÖS aerosolitartuntana ja siihen ei maskit vaikuta yhtään mitään. Ei varsinkaan se oma maski estä saamasta tartuntaa. Jos siis haluaa suojata itsensä tartunnalta, pitää käyttää vähintään ffp2- ja mieluummin ffp3-hengityssuojainta.

Maskiuskovaisille on ihan turha yrittää puhua järkeä. He rakastavat omia kangas- tai kirurginmaskejaan niin paljon, ettei heitä saa millään keinolla vaihtamaan heitä itseään paremmin suojaaviin hengityssuojaimiin. Olen kirjoittanut jo lukuisia kertoja useisiin aihetta koskeviin ketjuihin asiasta ja saan ihan joka kerta alapeukkuja. Varmasti saan tähänkin kommenttiini niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riitti se kun ystävä Ruotsista joutui teholle rokotteen jälkeen (7pv), terve ihminen ja töissä sairaanhoidon ammattilaisena. Sanoi, ettei ekasta saanut mitään reaktiota, mutta toinen vei teholle korona oireiden takia. Netistä kun etsin tietoja niin eka on selkeästi miedompi rokote ja toinen tehokkaampi ja aiheuttaa enemmän reaktioita.

Höpöhöpö.

Vierailija
244/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te hopeaveden litkijät, viihtyisittekö paremmin kaltaistenne seurassa :

https://fi-fi.facebook.com/groups/3572778282834130/

Löytyy todella paksua tuubaa , tukea ja haittavaikutuksia vaikka muille jakaa.

Vierailija
245/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä, että jos on ottanut kasvoihinsa täytteaineita niin kasvot voivat turvota rokotuksen jälkeen? Niin, se on kyllä aika kamalaa.

Vierailija
246/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kaikilla muilla oli maski, että puutarhaliikkeen ovella on kauppiaan laittama lappu, jossa hän pyytää asiakkaita käyttämään maskia. Muut asiakjaat:

- osaavat lukea

- osaavat hyvät käytöstavat

- ottavat muut huomioon

- keskittyvät kasvien ostamiseen eivätkä kiukutteluun

Jos mä työpaikalla laitan kahvihuoneeseen lapun, että on hyvien käytöstapojen mukaista olla syömättä kahvihuoneessa muuta kuin lehtikaalia, kahvia ilman sokeria  sekä vettä, koska 100 kg painava Mirja on nyt laihdutuskuurilla, sun  mielestä se olisi oikein hyvä juttu? 

Kuulun itse riskiryhmään koronan suhteen ja pidän itsestäänselvänä, että huolehdin ihan itse suojautumisestani. Muut ihmiset voivat elää kuten ennenkin. Jos joku haluaa käyttää maskia, mulle ihan sama, mutta vaikka kaikilla muilla olisi kirurginmaski naamallaan, käyttäisin silti itse hengityssuojainta. Koska edelleen koronavirus leviää MYÖS aerosolitartuntana. Kävin pari päivää sitten lähikaupassa. Olen lyhyt, joten en ylety ylähyllylle. Tarvitsin jälleen kanssaihmisen apua. Paikalle osui noin 45 v mies. Ilman maskia. Kysyin häneltä, voisiko hän ojentaa mulle ylähyllyltä yhden tuotteen, mitä olin ostamassa. Mies hymyili iloisesti ja sanoi, että tottakai. Tuli siihen mun viereeni noin 15 cm päähän, otti tuotteen ylähyllyltä, ojensi mulle ja sanoi "Ole hyvä". Ja minä kiitin häntä avusta. Kun suojaa itse itsensä, ei tarvitse pelätä muita. 

Vierailija
247/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hengitän raikasta ulkoilmaa kuin hiilidioksidia yököttävän maskin läpi. jos maskeista olisi apua se näkyisi mm. Maskupakkomaissa rajuna laskuja tartunnoissa ja se on ollut juuri päinvastoin. Lisäksi maskeista on kymmeniä ja kymmeniä tutkimuksia joiden perusteella voidaan todeta että ne ovat pelkkää teatteria. Kun ihmiset pikkuhiljaa luopuvat maskeista niin muutkin uskaltavat... ne pelokkaat ja hysteeriset voivat käyttää ffp2 maskeja...kirurgimaskit ovat hyödyttömiä.

Vierailija
248/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Ap omatunto kolkuttamaan siinä vaiheessa, kun joku kuolee koronaan tämän avauksesi takia?

Vierailija
249/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako Ap omatunto kolkuttamaan siinä vaiheessa, kun joku kuolee koronaan tämän avauksesi takia?

No nyt 🤣🤣 ollaan syyllistämisen ytimessä.

Vierailija
250/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää että leimataan foliohatuksi jos ei halua rokotetta. Trump on mielestäni täysi pelle, uskon että korona on olemassa, myös lievästä koronasta voi saada pitkäaikaisia haittoja, käytän ffp2 maskia, olen välttänyt turhia kontakteja jne.

Mutta. Olen myös saanut lääkkeistä (niistä tutkituista ja pitkään käytössä olleista) haittavaikutuksia. Myös niitä "erittäin harvinaisia". Ja vaikka haittavaikutus ollut jo todettu ja tilastoitu, ei niitä uskota lääkkeen aiheuttamiksi. Varmaan yhdestäkään ei ole tehty ilmoitusta.

Kun niitä yleisiäkin haittavaikutuksia vähätellään, ei ole uskoa siihen, että harvinaisia edes rekisteröidään. Vaikka olisi lievä haitta.

Pelätään kai liikaa, että ihmiset ei ota rokotetta, jos tiedotetaan avoimesti? Itsellä vaikutus päinvastainen. En halua lääkettä, jonka haittavaikutuksia peitellään ja vähätellään. Jos saisin vakavan haittavaikutuksen, syy olisi missä tahansa muussa kuin rokotuksessa. Mieluummin otan koronan, jonka haittavaikutuksia sentään jo myönnetään ja hoidetaan. Vaikka osaa vähätellään.

Vierailija
251/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Se että et halua kokeellista rokotetta, el tee sinusta rokotevastaista! Se että asioita piilotellaan ja asiallisiin kysymyksiin mm. rokotteen takia teholle joutuneista poistetaan eu varsinaisesti herätä luottamusta.

Ja ap tässä... en tunne syyllisyyttä jos joku saa aloituksestani johtuen Koronan ja kuolee... miksi tuntisin ? Kyllä, uskon että korona on vakava tauti myös joillekin perusterveille, aivan kuten influenssakin, mutta koska jokainen punnitsee itse riskit siitä ottaako kokeellisen rokotteen tai mahdollisesti saa Koronan, ei voida säätää mitään rokotepakkoja. lisäksi keskustelu rokotehaitoista ei ole avointa... ei vaikka kuinka väitätte. Rokotekriittisten aito huoli syrjäytetään täysin thl:n toimesta. Minusta se on kuvottavaa ja herättää enemmän epäluuloa kuin luottamusta.

Vierailija
252/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te hopeaveden litkijät, viihtyisittekö paremmin kaltaistenne seurassa :

https://fi-fi.facebook.com/groups/3572778282834130/

Löytyy todella paksua tuubaa , tukea ja haittavaikutuksia vaikka muille jakaa.

Varmasti mehukkaat sivut ja paljon linkkejä jaettavaksi.

Vierailija
253/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Se että et halua kokeellista rokotetta, el tee sinusta rokotevastaista! Se että asioita piilotellaan ja asiallisiin kysymyksiin mm. rokotteen takia teholle joutuneista poistetaan eu varsinaisesti herätä luottamusta.

Ja ap tässä... en tunne syyllisyyttä jos joku saa aloituksestani johtuen Koronan ja kuolee... miksi tuntisin ? Kyllä, uskon että korona on vakava tauti myös joillekin perusterveille, aivan kuten influenssakin, mutta koska jokainen punnitsee itse riskit siitä ottaako kokeellisen rokotteen tai mahdollisesti saa Koronan, ei voida säätää mitään rokotepakkoja. lisäksi keskustelu rokotehaitoista ei ole avointa... ei vaikka kuinka väitätte. Rokotekriittisten aito huoli syrjäytetään täysin thl:n toimesta. Minusta se on kuvottavaa ja herättää enemmän epäluuloa kuin luottamusta.

Kvääk kvääk, hanki elämä.

Vierailija
254/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
255/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvääk kvääk, hanki elämä.

Moi Sanna.

Vierailija
256/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttävää että leimataan foliohatuksi jos ei halua rokotetta. Trump on mielestäni täysi pelle, uskon että korona on olemassa, myös lievästä koronasta voi saada pitkäaikaisia haittoja, käytän ffp2 maskia, olen välttänyt turhia kontakteja jne.

Mutta. Olen myös saanut lääkkeistä (niistä tutkituista ja pitkään käytössä olleista) haittavaikutuksia. Myös niitä "erittäin harvinaisia". Ja vaikka haittavaikutus ollut jo todettu ja tilastoitu, ei niitä uskota lääkkeen aiheuttamiksi. Varmaan yhdestäkään ei ole tehty ilmoitusta.

Kun niitä yleisiäkin haittavaikutuksia vähätellään, ei ole uskoa siihen, että harvinaisia edes rekisteröidään. Vaikka olisi lievä haitta.

Pelätään kai liikaa, että ihmiset ei ota rokotetta, jos tiedotetaan avoimesti? Itsellä vaikutus päinvastainen. En halua lääkettä, jonka haittavaikutuksia peitellään ja vähätellään. Jos saisin vakavan haittavaikutuksen, syy olisi missä tahansa muussa kuin rokotuksessa. Mieluummin otan koronan, jonka haittavaikutuksia sentään jo myönnetään ja hoidetaan. Vaikka osaa vähätellään.

Tässä oireiden lievemmästä päästä.

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2021/05/astra-zenecan-koronarokotteen…

Vierailija
257/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rokotteen haittoja ei saa pois elintavoilla.

Mitä haittoja pelkäät?

Mun ei tarvii pelätä mutta muille on tullut haittoja, ne 961 tapausta.

Joista suurin osa ihan lieviä joita tulee muistakin rokotteista. Ja 1, 6 miljoonaa rokotettu pelkästään suomessa ja noin vähälle tullu haittoja. Montako sata miljoonaa maailmalla jo rokotettu?

Vierailija
258/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oireiden lievemmästä päästä.

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2021/05/astra-zenecan-koronarokotteen…

https://rapsodia.fi/rokotteiden-antajat-ovat-sotarikollisia/

https://rapsodia.fi/tutkija-kalevi-korento-rokottaminen-on-kansanmurhaa/

https://rapsodia.fi/dr-sucharit-bhakdi-maailman-vaestonmaaran-vahennys/

Vierailija
259/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa lääketieteessä punnitaan hyödyt ja haitat. Röntgenissä altistut ionisoivalle säteilylle ja saatat sairastua syöpään sen seurauksena. Mutta hyöty esim. murtuman paikallistaminen on suurempi kuin tuo mahdollinen haitta. Suoni yhteyden avaamisessa saatat saada sepsiksen, jos pöpö pääsee matkaan, hyöty taas lyö mahdolliset haitat. Syöpä lääkkeisiin on moni kuollut, esim. sytostaattien haittavaikutus lista on kilometrin pituinen. Kuitenkin hyöty voittaa taas haitat. Parasetamolilla saat helposti hengen itseltäsi ja moni on kuollut.

Sama näiden rokotteiden kanssa. Joku varmasti saa jotain, mutta hyöty lyö ne haitat. Näin se lääketiede toimii ja koko maailma muutenkin pyörii tällä hyöty vs.haitat periaatteella, muuten emme koskaan tekisi yhtään mitään ikinä.

Koronasta selviää 99,8% todennäköisyydellä hengissä. Mikä on siis piikin hyöty verraten haittoihin... hmm..

Rokotteissa ei ole kyse omasta henkilökohtaisesta selviämisestä, vaan jonkun taudin nujertaminen perustuu siihen et tietty % väestöstä on rokotettu.

Tietenkin juuri minä selviäisin hyvin koronasta, lähes täysin varmasti.

Mikä tässä periaattessa nyt on vaikeaa tajuta?

T ohis

Vierailija
260/453 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Follow the money” sanonta toimii tässäkin tapauksessa. Rokotteen haitoista puhuminen haittaisi rokotebusinesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan