Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kaverin kissa hoidossa ja...

Vierailija
07.05.2021 |

Oon kuulkaas niin rakastunut tähän kisuun etten taida antaa sitä takasin 😂 tää vaan haluaa koko ajan olla sylissä ja jos istuu sohvalle niin se tulee ja puskee otsalla käsivarteen ja sanoo purrrmiurrurrr kunnes sen nostaa syliin kuin vauvan. Ja sit alkaa jumalaton kehrääminen ja kiehnääminen 😍 mistä tämmösiä kisuja saa???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kaveriltasi. 

Vierailija
2/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragdollit on tuollaisia ainakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen.

Vierailija
4/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana!

Vierailija
5/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuollainen ja ihan on maatiaiskisu :) Tuurista kiinni...

Vierailija
6/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuollainen :) Just lepäillään sylikkäin sohvalla katsomassa sarjoja. Todella seurallinen maatiaiskisu. Ei tykkää yhtään olla yksin. Välillä ihmettelen miten ollaan saatu näin ihana kisu. Tuli meille aikuisena.

Vierailija
7/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on ihania! Juuri parhaillaan vieressä sohvalla samanlainen. Ihana kultamuru.

Vierailija
8/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli eläinsuojeluyhdistykseltä arka ja kaltoinkohdeltu kissa. Ensmmäiset pari viikkoa piileksi saunan lauteiden alta, ja sitten rohkaistui hiljalleen kun tajusi että nämä ihmiset eivät tee mitään pahaa. Nykyään rakastaa kaikkia ihmisiä, kehrää, puskee, juttelee, leikkii, änkeää syliin. Paras kissa ikinä!

Vierailija
9/15 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️❤️😻😻😻😻

Rakkaudella tehty kisuli

Mulla semmonen hyrrää sylissä en ihanampaa tiedä 😍

Hyvää viikonloppua teille molemmille 🐾

Vierailija
10/15 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ragdollit on tuollaisia ainakin!

Tää taitaakin muuten olla Ragdoll!

Ap

Vierailija
11/15 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hyvänmielen keskustelu 😻 kissat on <3 omani ei sylissä viihdy mutta haluaa silti aina olla vieressä ja seuraa vessaankin 😂

Vierailija
12/15 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on myös yltiösosiaalinen kissa! Se on maatiainen kodinvaihtaja, ja tietääkseni olen sen kolmas omistaja.

Kissani pyrkii aina kainaloon tai syliin, kun en ole pystyasennossa 😄 Vieraidenkin syliin mennään heti, kun nämä istuutuvat! Kissa jaksaa kehrätä toista tuntia putkeen, minkä lisäksi se antaa märkiä pusuja. Öisin se tulee tyynylleni nukkumaan ❤️

On se vaan ihana, vaikka samalla sen huomionhakuisuus ja äänekkyys koetteleekin hermojani joka ikinen päivä!

Vierailija
13/15 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat kissat on tuollaisia vaikka todella huonoista lähtökohdista. Siis pelastettu pentutehtailijalta, eivät olleet edes nähneet ihmistä ennen kuin eläinsuojelu pelasti vaan olivat suljetussa huoneessa lukuisien muiden kissojen kanssa. Kun hommasin ne sain varoituksen, että kissat todella arkoja, pelkää ihmistä eivätkä halua kontaktia. Oli mulle ok, kissojen ehdoilla menen ja saavat omaa rauhaa.

No mitäpä, nyt ne on kunnon lölleröitä! :D Jatkuvasti kiehnäämässä ja sylissä. Välillä vitsillä mietin pitäisikö palauttaa kun tuote ei vastannut kuvausta. :D Ehkä ne vain tarvitsivat oikean kodin ja sopivan ihmisen.

Vierailija
14/15 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun molemmat kissat on tuollaisia vaikka todella huonoista lähtökohdista. Siis pelastettu pentutehtailijalta, eivät olleet edes nähneet ihmistä ennen kuin eläinsuojelu pelasti vaan olivat suljetussa huoneessa lukuisien muiden kissojen kanssa. Kun hommasin ne sain varoituksen, että kissat todella arkoja, pelkää ihmistä eivätkä halua kontaktia. Oli mulle ok, kissojen ehdoilla menen ja saavat omaa rauhaa.

No mitäpä, nyt ne on kunnon lölleröitä! :D Jatkuvasti kiehnäämässä ja sylissä. Välillä vitsillä mietin pitäisikö palauttaa kun tuote ei vastannut kuvausta. :D Ehkä ne vain tarvitsivat oikean kodin ja sopivan ihmisen.

Olen toiminut sijaiskotina rescuekissoille ja edelleen jaksan hämmästellä, kuinka osa aikuisena ulkoa loukutetuista tai pentutehtaasta pelastetuista kissoista muuttuvat täysin kotikissoiksi ajan kanssa!

Oma kissani on loukutettu populaatiosta luovutusikäisenä pentuna ja se on edelleen aikuisena hyvin varuillaan eikä pidä sylistä. Sitten on näitä nuoria kissoja, jotka ovat eläneet ilman ihmiskontaktia ja jo ihan muutamassa sijaiskodissa vietetyssä kuukaudessa ne viihtyvät sylissä ja hakeutuvat siliteltäviksi.

Vierailija
15/15 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut sijaiskotina rescuekissoille ja edelleen jaksan hämmästellä, kuinka osa aikuisena ulkoa loukutetuista tai pentutehtaasta pelastetuista kissoista muuttuvat täysin kotikissoiksi ajan kanssa!

Oma kissani on loukutettu populaatiosta luovutusikäisenä pentuna ja se on edelleen aikuisena hyvin varuillaan eikä pidä sylistä. Sitten on näitä nuoria kissoja, jotka ovat eläneet ilman ihmiskontaktia ja jo ihan muutamassa sijaiskodissa vietetyssä kuukaudessa ne viihtyvät sylissä ja hakeutuvat siliteltäviksi.

Kissat kyllä osaa olla todella sopeutuvaisia! Toinen kissoista ei koskaan ollut edellisessä kodissa lähellä, mutta minun kanssani ei osaa olla ilman syliä. Ja vain minun syli kelpaa. Mies sanookin, että taidan olla tuon kissan turvaihminen.

Toisesta taas sanottiin, ettei ota kontaktia, mutta jos on mukava olla saattaa tulla lähelle, mutta ei koskaan syliin. Mitä nyt nykyään hällä tapana tulla oikein raukeasti nukkumaan syliin/olkapäälle. Tykkää nököttää olkapäilläni ja joskus jopa nukahtaa niskaani jos istun paikoillani vaikka koneen ääressä. Aamuisin kun mies on lähtenyt töihin murtautuu makuuhuoneeseen, että saa tulla nukkumaan peiton alle kainaloon. ♥

Tulivat minulle kodinvaihtajina ihmiseltä, jolle eläinsuojelu ne sijoitti. Kun kerroin kuulumisia hänkin oli ihmeissään, että onko muka samat kisut kyseessä. Oli iloinen, että oikeaan perheeseen taisi mennä. Ja nuo kissat tekevät minun hyvin onnelliseksi joka ikinen päivä vaikka toinen osaakin olla hieman ilkikurinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan