Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rokotteen haitoista ei puhuta?!

Vierailija
07.05.2021 |

Älkää nyt heti poistako tätä keskustelua, pyydän. Haluaisin oikeasti ymmärtää tämän vaikenemisen... thl:n fb sivuilla paljon asiallisia kysymyksiä joihin ei vastata ja osa kysymyksistä poistuu. Tieteellistä keskustelua ei ole valtamediassa lainkaan. vain rokotepropagandaa. sikainfluenssan kohdalla peli vihellettiin poikki vaikka haittavaikutuksia oli paljon vähemmän kuin näissä piikeissä.

Tuhannet ihmiset haluavat vastauksia kysymyksiin joita ns.salaliittoteoriana pidetään. Aina vaan huudellaan että foliohattuilua ja kulkutautimyönteisyyttä mutta KUKAAN ei tule perustelemaan että miksi nuo väitteet ovat vääriä.

En ole koskaan elämässäni ollut näin ihmeissäni, turhautunut ja jopa ahdistunut siitä että näistä asioista ei puhuta. Joo, kuumetta ja pistoskohdan arkuutta... mutta entäs ne sadat ( maailmalla tuhannet ) jotka ovat saaneet haittavaikutuksia niin että ovat joutuneet sairaalahoitoon? Kuolemat. miksi ei kerrota niinkuin esim. Norjassa että tauti on vähemmän vaarallinen kuin rokote nuorille perusterveille.

Toivoisin että saisin kuulla asiallisia mielipiteitä siitä että onko teistä ok että kaikki kritiikki lakaistaan piiloon. enkä siis ole rokotevastainen... sitä korttia on tähän turha vetää, olen ottanut kaikki rokoteohjelman mukaiset rokotteet, kuten lapseni. tämä suoranainen painostus ja uhkailu kokeellisen rokotteen kohdalla vain..no, ei vakuuta. Jos meillä olisi tappava pandemia ja siihen turvallinen ja tehokas rokote, ei tarvitsisi painostaa ja uhkailla.

Kommentit (453)

Vierailija
21/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin lääkeviraston ja Eudravigilance-tietokannan raportit epäillyistä haittavaikutuksista.

https://www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporter…

--

National Vaccine Information Center

From the 4/30/2021 release of VAERS data:

Found 157,277 cases where Vaccine is COVID19 (Kuolemaan johtaneita 3837)

https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?TABLE=ON&GROUP1=CAT&EVE…

Vierailija
22/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä?

Rokotteiden haitoista ON JUTTUA VAIKKA MITEN PALJON!

Sikishän ei Astra Zenecaa nyt käytetä kuin yli 65v.

Kerros nyt uudeellen mitä oikein tarkoitat?

Juu, mutta modernan ja Pfizerin haittavaikutuksista ei puhuta ( linkistä juttu jossa kerrotaan ) vaikka myös ne aiheuttavat valtiontukosongelmia ja haittavaikutuslista on pitkä ja kasvaa.

Ihan uteliaisuutta... eikö teistä kuulosta huolestuttavalta että rokotevahinkoilmoituksia neljässä kuukaudessa enemmän kuin influenssarokotteella 50v aikana?

WTF?

Missä todellisuudessa oikein elät?

En ymmärrä mitä tarkoitat. Nuo rokotevahinkoilmoitukset on ihan tilastotietoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen ottavat, kai ymmärrätte että olette mukana lääkkeen kokeilussa? Pitkäaikaisvaikutuksia ei ole kenelläkään selvillä. Outoa, että joku VOI vakuutella että nämä ovat turvallisia ja hyviä. Ja porukka haluaa uskoa...huh.

Vierailija
24/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rokotteen haittoja ei saa pois elintavoilla.

Mitä haittoja pelkäät?

Mun ei tarvii pelätä mutta muille on tullut haittoja, ne 961 tapausta.

Siis haluaisitko sä kieltää mua saamasta reumaani lääkitystä, koska moni on saanut siitä lääkkeestä vakavia haittavaikutuksia? 

Vierailija
25/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mklp kirjoitti:

Rokotteen ottavat, kai ymmärrätte että olette mukana lääkkeen kokeilussa? Pitkäaikaisvaikutuksia ei ole kenelläkään selvillä. Outoa, että joku VOI vakuutella että nämä ovat turvallisia ja hyviä. Ja porukka haluaa uskoa...huh.

Tottakai ymmärrän. Olen ollut muissakin lääkekokeiluissa. 

Vierailija
26/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Kerrotiinko sinulle että kyse on kokeilusta?

Vierailija
27/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielestäni saanut tietoa myös haittavaikutuksista. Mutta uskoakseni vie ei hirveästi ole tutkittua tietoa. Näin se on kaikissa uusissa lääkkeissä ja toimenpiteissä yms. Tuleehan koko ajan uutta tutkittua tietoa vuosi kymmeniä vanhoista lääkkeistä. Tai rokotteista. Osa poistuu markkinoilta yms. Eli tietoa haittavaikutuksista saa, sen mitä niistä on sitä olemassa. Kaiken maailman ihmesivustojen spekuloinnit ei ole tietoa.

Vierailija
28/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Jokainen normaaliälyinen tajuaa, että kyseessä on uusi tuote. Mutta jos se olisi vaikka uusi laihdutuspilleri tai nuoruuspulleti, niin moni ottaisi ihan kokeiluun sen. Rokotteet tutkimukset on tehty, eli rokotus ei ole mikään ns kokeilu. Mutta mitään pitkäaikaista dataa ei ole olemassa, eikä sitä saada ennen kuin rokotetta on käytetty pitkään. Joskus vain on tilanne, että uusi tuote on otettava käyttöön.

Vierailija
29/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteni oli pistosiltana hieman arka.

Ei mt-ongelmia.

Entä sinulla?

Vierailija
30/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Niin... tätä olen myös ihmetellyt. Kerrotaanko ihmisille että he ovat osallistumassa rokotekokeeseen hätäluvan saaneella rokotteella?

Vierailija
31/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Great reset. Taustalla on muuta.

Niin mitä muuta? Kerropa nyt ihan juurta jaksain, mitä tulee tapahtumaan jos ihmiset ottavat rokotteen. On paljon helpompi arvioida tämän teorian uskottavuutta jos faktat lyödään tiskiin eikä vain vihjailla epämääräisiä.

Vierailija
32/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mklp kirjoitti:

Aika monessa lääkkeestä pitkäaikaisvaikutukset tulee esiin ajan myötä. Lääkkeet kuitenkin tulevat markkinoille ennen kuin pitkäaikaisvaikutukset ovat selvillä. Muuten emme saisi uusia lääkkeitä ollenkaan.

Jos olette päättäneet ettette ota rokotusta , koska pelkäätye sen pitkäaikaisvaikutuksia, niin olkaa ottamatta. Mutta miksi haluatte, että muutkin jättää ottamatta? Pelkäätte, että loppujen lopuksi jäätte yksin häviäjien puolelle?

Vierailija
33/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Niistä lääkkeistä, joilla ei ollut vielä myyntilupaa, kerrottiin. Mutta niillä uutuuslääkkeillä, joilla oli jo myyntilupa, ei tietenkään kerrottu. Järki kuitenkin sanoo, että jos jokin lääke  on ihan uusi, lääkkeestä kerätään edelleen tietoa. Mulla on tällä hetkellä yksi lääke, jolta otettiin pois Kela-korvaus, Myyntilupa lääkkeellä on, mutta itse joudun pulittamaan muutaman kuukauden välein noin 300 €. 

Vierailija
34/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Aika monessa lääkkeestä pitkäaikaisvaikutukset tulee esiin ajan myötä. Lääkkeet kuitenkin tulevat markkinoille ennen kuin pitkäaikaisvaikutukset ovat selvillä. Muuten emme saisi uusia lääkkeitä ollenkaan.

Jos olette päättäneet ettette ota rokotusta , koska pelkäätye sen pitkäaikaisvaikutuksia, niin olkaa ottamatta. Mutta miksi haluatte, että muutkin jättää ottamatta? Pelkäätte, että loppujen lopuksi jäätte yksin häviäjien puolelle?

Höpöhöpö. Rokotteita testataan ja tutkitaan vuosia, ennen kuin tulevat käyttöön.

Minä en ota huonosti tutkittua rokotetta lievään pöpöön. Riski kuolla rokotteeseen on moninkertaisesti suurempi kuin koronavirukseen, tätä on tutkittu Israelissa, jossa rokotekattavuus on suuri. (KOSKA ILMAN ROKOTETTA ET SAA ELÄÄ NORMAALISTI)

Koronarokotteessa haittavaikutukset ovat jo nyt 8x suuremmat kuin sikainfluenssapiikin kanssa.

Minä pelkään rokotepassia, jos se tarkoittaa, että ilman sitä et voi elää yhteiskunnassa. Rokote ei jää yhteen tai kahteen, vaan sitä voi tulla jatkuva rokottaminen.

Influennsarokotteita en ole koskaan ottanut. Olen terve kuin pukki.

En koe mitään syytä ottaa rokotetta, ja pakko on paha asia.

Vierailija
35/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepassi=rokotepakko. maailmalla maksetaan rokotteen ottajille, voit saada taudin ja tartuttaa edelleen rokotteen saatuas.

Tässä on ihan liikaa outouksia... ei tarvitse laittaa edes foliohattua päähän vaan olisi ihan suotavaa että ajatteli asioita vähän enemmän.

Haluatteko maahamme rokotepassit? Vain rokotetuille oikeus käydä konserteissa ja matkustella? sairaus josta selviää yli 99% ihmisistä...

Vierailija
36/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Höpöhöpö. Rokotteita testataan ja tutkitaan vuosia, ennen kuin tulevat käyttöön.

Minä en ota huonosti tutkittua rokotetta lievään pöpöön. Riski kuolla rokotteeseen on moninkertaisesti suurempi kuin koronavirukseen, tätä on tutkittu Israelissa, jossa rokotekattavuus on suuri. (KOSKA ILMAN ROKOTETTA ET SAA ELÄÄ NORMAALISTI)

Koronarokotteessa haittavaikutukset ovat jo nyt 8x suuremmat kuin sikainfluenssapiikin kanssa.

Minä pelkään rokotepassia, jos se tarkoittaa, että ilman sitä et voi elää yhteiskunnassa. Rokote ei jää yhteen tai kahteen, vaan sitä voi tulla jatkuva rokottaminen.

Niin on tätäkin rokotetta. Se on modifioitu jo olemassa olevasta sars-rokotteesta, eli "ihan uusi" rokote ei ole. Haittavaikutuksia on kaikissa lääkkeissä, jopa esim Buranassa. Sellaista lääkettä ei olekaan jossa ei mitään olisi. Kyse onkin siitä ovatko haittavaikutukset koronaa vaarallisempia ja tässä vaiheessa on jo monesti todettu että ei ole. Mieluummin pieni riski jostain haittavaikutuksesta kun ikuinen koronapandemia päälle.

Lisänä vielä, että nuo 900+ haittavaikutusta eivät ole TODETTUJA haittavaikutuksia, vaan tavallisten ihmisten raportoimia tuntemuksia. Esim jos Pena saa veritulpan rokotuksen jälkeen, hän tekee siitä ilmoituksen. Vasta tämän jälkeen asiantuntijat tutkivat oliko kyse sattumasta vai liittyikö se rokotteeseen.

Vierailija
37/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepassi=rokotepakko. maailmalla maksetaan rokotteen ottajille, voit saada taudin ja tartuttaa edelleen rokotteen saatuas.

Tässä on ihan liikaa outouksia... ei tarvitse laittaa edes foliohattua päähän vaan olisi ihan suotavaa että ajatteli asioita vähän enemmän.

Haluatteko maahamme rokotepassit? Vain rokotetuille oikeus käydä konserteissa ja matkustella? sairaus josta selviää yli 99% ihmisistä...

Haluan. Koska kyse on maailman normalisoitumisesta. Ja sairaalakapasiteetisya. Vuosi tätä roskaa takana ja ihmiset ei vieläkään tajua! Ilman rokotteita, pakkotoimia ja sulkuja tilanne Suomessa olisi suurella todennäköisyydellä samantapainen kun esim Intiassa tällä hetkellä - lisähappi loppu sairaaloista ja tehopaikat täynnä, eli porukka ei pääse hoitoon jolloin kuolemia tulee paljon enemmän. Miten tämä ei vieläkään mene jakeluun?!

Vierailija
38/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rokotteen haittoja ei saa pois elintavoilla.

Mitä haittoja pelkäät?

Mun ei tarvii pelätä mutta muille on tullut haittoja, ne 961 tapausta.

Siis haluaisitko sä kieltää mua saamasta reumaani lääkitystä, koska moni on saanut siitä lääkkeestä vakavia haittavaikutuksia? 

Haluatko sinä, että kaikille ihmisille aletaan tuputtaa ennalta ehkäisevästi reumalääkkeitä kaksi kolme kertaa vuodessa, vaikka niillä ei olekaan reumaa?

Vierailija
39/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mklp kirjoitti:

Niin on tätäkin rokotetta. Se on modifioitu jo olemassa olevasta sars-rokotteesta, eli "ihan uusi" rokote ei ole. Haittavaikutuksia on kaikissa lääkkeissä, jopa esim Buranassa. Sellaista lääkettä ei olekaan jossa ei mitään olisi. Kyse onkin siitä ovatko haittavaikutukset koronaa vaarallisempia ja tässä vaiheessa on jo monesti todettu että ei ole. Mieluummin pieni riski jostain haittavaikutuksesta kun ikuinen koronapandemia päälle.

Lisänä vielä, että nuo 900+ haittavaikutusta eivät ole TODETTUJA haittavaikutuksia, vaan tavallisten ihmisten raportoimia tuntemuksia. Esim jos Pena saa veritulpan rokotuksen jälkeen, hän tekee siitä ilmoituksen. Vasta tämän jälkeen asiantuntijat tutkivat oliko kyse sattumasta vai liittyikö se rokotteeseen.

Vaikuttaa siltä että haluat jostain syystä uskoa rokotteen olevan tosi hyvä ja turvallinen. Valitettavasti näin ei ole, edes kyseisen piikin tekijät eivät niin väitä. Heillä ei ole edes vastuuta rokotteen seurauksista!

Tuo 961 on VAKAVIA HAITTAVAIKUTUKSIA, eli osa näistä on kuollut! Saman verran ja enemmänkin, on raportoitu lievempiä haittavaikutukisa.

Vierailija
40/453 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Great reset. Taustalla on muuta.

Niin mitä muuta? Kerropa nyt ihan juurta jaksain, mitä tulee tapahtumaan jos ihmiset ottavat rokotteen. On paljon helpompi arvioida tämän teorian uskottavuutta jos faktat lyödään tiskiin eikä vain vihjailla epämääräisiä.[/quote ]Linkkejä ei julkaista ainakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi