Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista että ystäväni rinnat ovat kiinteät ja kauniit, minun eivät vaikka olemme samoissa mitoissa, kumpikaan ei ole synnyttänyt ja tämä ystävä ei käytä koskaan rintaliivejä

Vierailija
07.05.2021 |

Minä käytän lähes aina urheiluliivejä kun liikun kodin ulkopuolella. Poislukien nyt joka postin haku tai roskien vienti.

Ystävä sanoo, etttei käytä ikinä minkäänlaisia liivejä, eikä ole käyttänyt yläasteen jälkeen. Olemme nyt kolmekymppisiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt rintaliivejä viimeiseen 15 vuoteen eikä roiku mikään. Kolme lasta imetetty ja liivikoko 65E.

N40

Miten tiedät kokosi, jos et ole käyttänyt liivejä 15 vuoteen?

Ostin esim. viime kesänä liivit juhlia varten, mutta tuntuivat niin kamalilta etten sitten pukenutkaan niitä.

No ei ne sitten olleet oikeaa kokoa. Ei, erikoisliikkeen liivimyyjä ei ole tae oikealle koolle.

Oli ne oikeaa kokoa. En vaan kestä minkäänlaista "napakkaa" liiviä, kun en ole sellaisia vuosikausiin käyttänyt.

Vierailija
42/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 53-vuotias ja noin 7 vuotta elämästäni imettänyt, mutta rinnat eivät roiku. Liivejä tosin käytän yötä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 53-vuotias ja noin 7 vuotta elämästäni imettänyt, mutta rinnat eivät roiku. Liivejä tosin käytän yötä päivää.

Miksi käytät yötä päivää liivejä?

Vierailija
44/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on pitkään jo tiedetty, että naisten rintoihin kehittyy enemmän kollageenia ja elastisiteettia(joustavuutta), sekä veri kiertää paremmin, heillä jotka eivät käytä liivejä. Tottakai geenit ja elämäntavat (tupakointi, juominen, lihavuus jne.) osaltaan vaikuttavat ihoon. Sama homma kuin rasvaamisessa, kun alat rasvata ihoa, kehon oma rasvatuotanto hiipuu, tai testojen turha käyttö miehillä vähentää kehon omaa tuotantoa, samoin rintoihin ei kerry kollageenia, koska rinnat ovat epäluonnollisesti tuettu. Naiset ovat kuitenkin länsimaissa käyttäneet liivejä vain ~500 vuotta. Lähellä samaa kuin aloimme käyttää vaatteita, niin ihomme karvoitus oli tarpeeton ja se väheni, tämä kuitenkin tapahtui hyvin hitaasti, joten hieman eri asia.

Itseasiassa ihoa rasvaamalla voi jopa kasvattaa tai vähentää ihon rasvoittumista, riippuen rasvasta. Eli ihon rasvaaminen siis saattaa sekoittaa ihon omaa rasvatuotantoa, eikä vähennä sitä, joten väite on vain osittain totta. Muuten olen kyllä samaa mieltä.

Vierailija
45/45 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiiristen havaintojen perusteella kudostyyppi ja muoto tekevät suurimman eron rinnan malliin. En tiedä voiko noihin vaikuttaa itse kovinkaan paljon. Koolla ja ihmisen iällä on jopa vähemmän merkitystä.

Sellainen pehmeä vesi-ilmapallomainen kudos roikkuu usein koosta huolimatta. Joillakin rinnat ovat taas todella tiivistä kudosta, suorastaan kovat. Tällaiset rinnat eivät välttämättä roiku suurenakaan (esim 75G). Suomalaisissa pehmeämpää mallia on enemmän.

Jos rinnan profiili on sellainen, joka tulee vartalosta paljon "ulos", niin tämä tietysti roikkuu fysiikan laeista johtuen. Jos taas rinta on laajemmalla pinta-alalla ja enemmän vartalon myötäinen, se säilyttää muotonsa paremmin.

Ollaan erilaisia ja hyvä niin. Kahder täysin erilaiset rinnat voivat olla aivan yhtä kauniit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme