Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatuja koronarokotuksia hehkutetaan – ihmiset lykkäävät someen kuvia rokotuslapuistaan.Entä sinä?

Vierailija
07.05.2021 |

Saatuja koronarokotuksia hehkutetaan – ihmiset lykkäävät someen kuvia rokotuslapuistaan

Suomalaiset haluavat rokotuspostauksillaan olla
https://yle.fi/uutiset/3-11917933

Kommentit (42)

1/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kuvan Someen omasta rokotelapusta. Olen esimerkkinä omille sukulaisille

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
2/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää hehkutukset. Mikä siitä tekee niin erikoista verrattuna muihin rokotuksiin?

Olen itse saanut toisen piikin enikä olisi tullut mieleenkään laittaa mitään hehkutuskuvaa tai tekstiä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikoilla on hysteerikkojen huvit. 

Vierailija
4/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan piikin heti kun saan, ja olen sitä mieltä, etätmahdollisimman monien kannattaisi se ottaa, niin rokotteista saataisiin suurin hyöty. Somessani ei kuitenkaan ole mitään tuollaista henkilökohtaista, vaan se on puhtaasti ammatillinen - joten sinne tuskin laitan rokotetietoa.

En silti koe tarvetta paheksua niitä, jotka kertovat rokotteestaan somessa tai muualla. Kertovathan ihmiset paljosta muustakin ja vielä tyhjänpäiväisemmästä ja yksityisemmästä, alkaen sukanväristä aamukahvimaidon kokkareisiin ja siihen, että tänään harmittaa kaikki. Ei rokotetietoa sen kummempaa syytä pantata ole, jos muutenkin avautuu.

Vierailija
5/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset haluavat rokotuspostauksillaan olla osa isoa, maailmanlaajuista pelastumistarinaa"

Vastuullinen ja neutraali media vauhdissa

Vierailija
6/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laittaisi 😀

Vierailija
7/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D voi jumakeuta, laitan seuraavaks ku on menkat ni kuvan tamppoonista

Vierailija
8/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei tässä maailmantilanteessa oikein muutakaan mainitsemisenarvoista tapahdu, niin kyllä, laitoin kuvat rokotepaperista.

Toivottavasti ensi vuonna voin päivittää kuvan etelän meren rannalta.

Vierailija
9/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsokaa, olen hyvä ihminen ja kävin rokotuksessa" huh, huh. Tykätkää tästä

Vierailija
10/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittanut lapusta kuvaa mutta postasin kyllä muuten aiheesta. Onhan se iso asia josta nyt puhutaan paljon.

Vierailija
11/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä halutaan alleviivata sankaruutta...Samalla haluamme nähdä omat tekomme tärkeinä: teemme tässä hyvää kanssaihmisten ja Suomen puolesta. Ollaan sankareita."

"Siihen liittyy niin paljon negatiivista tunnetta. Se on tarinana katastrofi kuin Raamatussa vedenpaisumus tai heinäsirkat, ja sitten tulee joku joka pelastaa. Tarinoissa tulee aina pelastaja ja rokotus on nyt se katastrofitarinan pelastaja. Olemme osa pelastustarinaa, ja on ihana kertoa muille, että minäkin olen päässyt rokotepelastajan armosta osalliseksi, enkä kuole."

Ja mitään negatiivista ei tietenkään löytynyt siitä, että ihmiset postailee terveysasioitaan monikansallisten suuryrityksen somealustoille. Jokuhan voisi luulla tätä juttua hieman puolueelliseksi.

Vierailija
12/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä postaan someen kuitin siitäkin, että ostin hiivatulehduslääkettä. Kyllä kaikkien tulee tietää terveyshistoriani.

Vierailija
13/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä on jos joku haluaa kertoa ottaneensa rokotuksen?

Vierailija
14/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on jos joku haluaa kertoa ottaneensa rokotuksen?

Ilmeisesti oppositiossa ei ole hyvä olla 😳

Vierailija
15/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen, kun se aikanaan mahdolliseksi tulee. En kuitenkaan aio hehkuttaa. Sanon ottaneeni, jos joku kysyy ja kerron oireista kysyjälle, jos niitä on ollut.

Puoliso oli Suomen ensimmäisiä, joten silloin kysyjille kerroin, ettei oireita ollut kuin kainalon pakotus toisella kerralla - siinähän tuo edelleen tolpillaan seisoo.

Vierailija
16/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ somehysteriassa olevat tantat niitä postailee. Samoja jotka lähettelee ”Kiitos ryhmään pääsystä”.

Vierailija
17/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttimaista toimintaa, eivätkä ihmiset edes tiedosta, kuinka creepyjä ovat.

Vierailija
18/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia hullutuksia. 

Vierailija
19/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin tästä joskus avauksen joka poistettiin kymmenessä minuutissa. Kun ilmiö on suorastaan naurettava. Samat ihmiset ovat niin erinomaisia rokotustensa kanssa (muistetaan vähän ivata kun ei mikrosirua saatu samalla), mutta jostain syystä yksinkertaisten suositusten noudattaminen ei ole onnistunut. Ollaan koko vuosi vapaasti nähty ystäväpiiriä mutta koska ei olla käyty baarissa, ollaan vastuun tuntevia ihmisiä. Näin esimerkkinä.

Herättää suorastaan myötähäpeää tuollainen ”otin rokotteen”- postailu.

Vierailija
20/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on varmaan ohjeistettu tekemään niin, tai saavat siitä jonninlaisen korvauksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi