Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista että ystäväni rinnat ovat kiinteät ja kauniit, minun eivät vaikka olemme samoissa mitoissa, kumpikaan ei ole synnyttänyt ja tämä ystävä ei käytä koskaan rintaliivejä

Vierailija
07.05.2021 |

Minä käytän lähes aina urheiluliivejä kun liikun kodin ulkopuolella. Poislukien nyt joka postin haku tai roskien vienti.

Ystävä sanoo, etttei käytä ikinä minkäänlaisia liivejä, eikä ole käyttänyt yläasteen jälkeen. Olemme nyt kolmekymppisiä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt rintaliivejä viimeiseen 15 vuoteen eikä roiku mikään. Kolme lasta imetetty ja liivikoko 65E.

N40

Miten tiedät kokosi, jos et ole käyttänyt liivejä 15 vuoteen?

Vierailija
22/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt rintaliivejä viimeiseen 15 vuoteen eikä roiku mikään. Kolme lasta imetetty ja liivikoko 65E.

N40

Ostin esim. viime kesänä liivit juhlia varten, mutta tuntuivat niin kamalilta etten sitten pukenutkaan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Harrastatko urheilua? Itselläni on F-kuppikoko ja en ole ikinä pystynyt tekemään mitään urheilullista ilman rintsikoita. Se tuottaa liikaa kipua.

Olen kuvitellut, että se etteivät rinnat roiku yhtään sen enempää kuin kolmekymppisenäkään (olen yli 50) johtuu perimästä ja hyvistä rintsikoista, mutta tässä ketjussa moni kiinteärintainen kertoo, että eivät ole rintsikoita käyttäneet.

En harrasta mitään pomppivaa urheilua. Kävelyä, salia ja joogaa vain ja noissa mulla on päällä toppi, jossa on kaksinkertainen yläosa.

Vierailija
24/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla ja tyttöystävällä kummallakin on sellaiset löysemmät. Mietin välillä että pitäisikö ottaa vielä toinen tyttöystävä jolla olis kiinteämmät ihan vaihtelun vuoksi

Vierailija
25/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä on tuokin kiinni. Itselläni sattuu olemaan todella hyvä iho, joka ei veny eikä tullut raskausarpia eikä mitään. Toisilla taas tulee merkkejä ihoon hyvin herkästi. Sama tekijä vaikuttaa rintoihin eli ne eivät ole menneet miksikään imetyksistäkään.

Mulla tulee herkästi venymisarpia, iho pussitti raskauden jälkeen ja rinnat kasvoi monta kuppikokoa ja oli kuin nahkakintaat imetyksen jälkeen. Nyt 6v myöhemmin iho on palautunut ja ne on paremmat kuin parikymppisenä. Kiitän geenejä ja painonnostoa joka on tuonut ryhtiä tisseihin. Liivittömyys ei ollut vaihtoehto nuorempana mutta nykyään en käytä kun ovat kutistuneet DD:stä C:hen niin ei satu enää. Imettäessä oli F-kupin liivit, ei oo ikävä niitä aikoja.

Vierailija
26/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut löysille sekä kiinteille rinnoille. En huomannut eroa, joten älä huoli. Tsemppiä

Vierailija
27/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystäväsi mies vai nainen? Ei käy ilmi

Vierailija
28/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Harrastatko urheilua? Itselläni on F-kuppikoko ja en ole ikinä pystynyt tekemään mitään urheilullista ilman rintsikoita. Se tuottaa liikaa kipua.

Olen kuvitellut, että se etteivät rinnat roiku yhtään sen enempää kuin kolmekymppisenäkään (olen yli 50) johtuu perimästä ja hyvistä rintsikoista, mutta tässä ketjussa moni kiinteärintainen kertoo, että eivät ole rintsikoita käyttäneet.

En harrasta mitään pomppivaa urheilua. Kävelyä, salia ja joogaa vain ja noissa mulla on päällä toppi, jossa on kaksinkertainen yläosa.

Minä harrastan pomppiviakin lajeja ja käytän todella tukevia liivejä. Joskus olen joutunut ottamaan särkylääkkeen, jos liivit eivät ole olleetkaan riittävän tukevat. Niska- ja hartiavaivoja eivät onneksi ole aiheuttaneet. 

Vierailija
29/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pitkään jo tiedetty, että naisten rintoihin kehittyy enemmän kollageenia ja elastisiteettia(joustavuutta), sekä veri kiertää paremmin, heillä jotka eivät käytä liivejä. Tottakai geenit ja elämäntavat (tupakointi, juominen, lihavuus jne.) osaltaan vaikuttavat ihoon. Sama homma kuin rasvaamisessa, kun alat rasvata ihoa, kehon oma rasvatuotanto hiipuu, tai testojen turha käyttö miehillä vähentää kehon omaa tuotantoa, samoin rintoihin ei kerry kollageenia, koska rinnat ovat epäluonnollisesti tuettu. Naiset ovat kuitenkin länsimaissa käyttäneet liivejä vain ~500 vuotta. Lähellä samaa kuin aloimme käyttää vaatteita, niin ihomme karvoitus oli tarpeeton ja se väheni, tämä kuitenkin tapahtui hyvin hitaasti, joten hieman eri asia.

Vierailija
30/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö veetuttaa, että mulla on raskausarpia rinnoissa ja lantiossa, vaikken ole ikinä ollut raskaana tai lihava. 12-v. ilmestyi ensimmäiset. :(

Vierailija
31/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Kuulostat Changen asiakkaalta.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
32/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 65 v ja tyttäreni 41 v, saunoimme viime vknlopulla heidän mökillään. Hän sanoi, että on ärsyttävää kun kun minulla on kiinteät isohkot rinnat vaikka minulla on hiukan ylipainoa ja olen vanha, tyttäreni on tullut anoppiini ja hänen rintansa eivät ole niin kauniit kuin minun. Olisi kuulema mieluummin perinyt rinnat minulta. 😅

Vierailija
33/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen runkannut löysille sekä kiinteille rinnoille. En huomannut eroa, joten älä huoli. Tsemppiä

Olet siis pelkkä runkkari! 🤮

Vierailija
34/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis pelkkä runkkari! 🤮

Todella moni kuuluu tähän porukkaan.

Vierailija
35/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Ostin esim. viime kesänä liivit juhlia varten, mutta tuntuivat niin kamalilta etten sitten pukenutkaan niitä.

No ei ne sitten olleet oikeaa kokoa. Ei, erikoisliikkeen liivimyyjä ei ole tae oikealle koolle.

Vierailija
36/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi rupsauttaa rinnat!

Vierailija
37/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimästä on kiinni. Olen +55 ja minulla on kiinteät, aina olleet. Äidilläni oli myös. En pidä vapaapäivinä enkä vapaa ajalla liivejä, kun en tarvitse.

Vierailija
38/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi rupsauttaa rinnat!

... Niin kuin kaiken muunkin. 

Vierailija
39/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on pitkään jo tiedetty, että naisten rintoihin kehittyy enemmän kollageenia ja elastisiteettia(joustavuutta), sekä veri kiertää paremmin, heillä jotka eivät käytä liivejä. Tottakai geenit ja elämäntavat (tupakointi, juominen, lihavuus jne.) osaltaan vaikuttavat ihoon. Sama homma kuin rasvaamisessa, kun alat rasvata ihoa, kehon oma rasvatuotanto hiipuu, tai testojen turha käyttö miehillä vähentää kehon omaa tuotantoa, samoin rintoihin ei kerry kollageenia, koska rinnat ovat epäluonnollisesti tuettu. Naiset ovat kuitenkin länsimaissa käyttäneet liivejä vain ~500 vuotta. Lähellä samaa kuin aloimme käyttää vaatteita, niin ihomme karvoitus oli tarpeeton ja se väheni, tämä kuitenkin tapahtui hyvin hitaasti, joten hieman eri asia.

Spämmääkö tähän ketjuun yksi ainoa henkilö (eli tämä) noita "en käytä liivejä ja kiinteät isot ovat"-viestejään. En nimittäin tunne yhtään naista koko elämäni aikana, joka ei käyttäisi rintsikoita ja nyt niitä tässä ketjussa jo pitkä rivi.

Vierailija
40/45 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudostyyppi, ryhti, lihasmassa jne. 

Olen 4:n äiti ja vielä näin vanhanakin rinnat on kiinteät, toki vain B kuppi. Ei ole edes poimua rinnan alla. Käytän rintaliivejä vain ohuiden paitojen tms alla kun lähden kotoa töihin tms. Mulla ei myöskään ole ryppyjä decoltessa, sekin johtuu tuosta kudostyypistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän