Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutaan varmaan ravaamaan rokotuksista joka vuosi

Vierailija
07.05.2021 |

Tää rokotusten järjestäminen on ollut logistisesti iso operaatio. Juuri äsken HUS asiantuntijat sanoivat, että kaksi rokotetta antaa suojan tautia vastaan ainakin kuudeksi kuukaudeksi.
Tämähän tarkoittaa käytännössä sitä, että saamme uuden ajan rokotukseen aina, kun käymme edellisen ottamassa.
Melkoinen rumba ja kustannus tästä yhteiskunnalle tulee.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää rokotuksista kieltäytyjät on varmaan niitä samoja, jotka eivät suostu käyttämään myöskään maskia. Levittävät sitten tautia kaikkialla.

Kulje sinä vain vaippa naamalla ja anna pistää itseesi vaillinaisesti testattuja aineita, jotka vaikuttavat geeneihisi. Anna muiden kuitenkin päättää omilla aivoillaan, mitä haluavat tehdä.

WHO ja THL suosittelee ja viranomaiset ovat luvan myöntäneet. Ei ne rokotteet silloin voi vaarallisia olla.

Höh, tietenkin voi olla vaarallisia ja on. WHO on osa Korruptiivista YK, jossa on lapsiinsekaantujia päättäjinä ja mm. Malissa rauhanturvaajina ollut, joten olet super naiivi , jos luulet, että joku lahjottu viranomainen ja valehteleva thl on joku luotettava tarinan kertoja. Media on tehokas manipulaatioväline, kun mitä vaan ne toistavat, niin jotkut uskoo, ja ne nauraa kulissien takana teidän typryydelle kuon haette eutanasianne vapaaehtoisesti..)

Vierailija
62/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko ohjaa teidän päätöksiä. Toiset pelkäävät koronaa, toiset rokotetta. Ensimmäisenä kannattaisi mielestäni voittaa pelko ja tehdä vasta sitten päätökset toiminnastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joudun pistämään itseeni systostaatteja kerran viikossa enkä koe sitäkään ongelmaksi. Miksi sitten kerran tai vaikka kaksikin kertaa vuodessa pistettävä rokote olisi?

Teille, jotka nautitte tuollaisesta, se varmaan onkin ihanaa ja tuo sisältöä elämään. Saa olla hoidettavana ja huomion kohteena, ja varsinkin julkisella rahalla on kiva leikkiä pandemiaa ja katastrofia.

Kaikki eivät nauti tuollaisesta, vaan ylläpitävät terveyttään elintavoilla eivätkä halua tuhlata yhteisiä verovaroja turhanpäiväisiin hoitoihin ja piikityksiin.

Vierailija
64/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joudun pistämään itseeni systostaatteja kerran viikossa enkä koe sitäkään ongelmaksi. Miksi sitten kerran tai vaikka kaksikin kertaa vuodessa pistettävä rokote olisi?

Teille, jotka nautitte tuollaisesta, se varmaan onkin ihanaa ja tuo sisältöä elämään. Saa olla hoidettavana ja huomion kohteena, ja varsinkin julkisella rahalla on kiva leikkiä pandemiaa ja katastrofia.

Kaikki eivät nauti tuollaisesta, vaan ylläpitävät terveyttään elintavoilla eivätkä halua tuhlata yhteisiä verovaroja turhanpäiväisiin hoitoihin ja piikityksiin.

Nekään ei pelasta kaikeilta. Muutaman syöpäpotilaan kuolemaan saakka hoitanut. Söivät siper terveellisesti, vielä viimeisenä suupalana ituja ym viherjuomaa. Kuolema korjasi silti, nuorina.

Sytostaattipistokset voi laittaa kotona, käymättä "hakemassa huomioita" . Mutta syö ihmeessä heinäsi ja toivo parasta.

Vierailija
65/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sama logiikka kuin väellä yksityisyyden asteittaisessa poisluovuttamisessa, kun kerran jo Google tietää sen ja senverran niin mitäs väliä jos vie kaikki loputkin tiedot.

Kaikilla meillä on rokotetodistus, ollut aina. Nyt sitä vain käytetään laajemmin.

Vierailija
66/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko ohjaa teidän päätöksiä. Toiset pelkäävät koronaa, toiset rokotetta. Ensimmäisenä kannattaisi mielestäni voittaa pelko ja tehdä vasta sitten päätökset toiminnastaan.

Ja meitä on monta, jotka ei pelkää kumpaakaan. Tällöin rokote.

Vierailija
67/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oireeton korona, joten en saa ottaa rokotetta ennen syksyä.

Vierailija
68/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sama logiikka kuin väellä yksityisyyden asteittaisessa poisluovuttamisessa, kun kerran jo Google tietää sen ja senverran niin mitäs väliä jos vie kaikki loputkin tiedot.

Kaikilla meillä on rokotetodistus, ollut aina. Nyt sitä vain käytetään laajemmin.

Mun rokotustpodistus on mun pöytälaatikossa. Joka rivi käsin kirjoitettu. Ensimmäiset ajalta ennen tietokoneita. Nyt vaan en halua että sitä käyttää kukaan muu laajemmin. Jakele sinä vaan omia tietojasi laajemmin.

Vierailija
69/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rokotustpodistus on mun pöytälaatikossa. Joka rivi käsin kirjoitettu. Ensimmäiset ajalta ennen tietokoneita. Nyt vaan en halua että sitä käyttää kukaan muu laajemmin. Jakele sinä vaan omia tietojasi laajemmin.

Kelle sä luulet, että niitä jaellaan? Ja miten laajemmin sitä tietoa nyt käytettäisiin?

Vierailija
70/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle sä luulet, että niitä jaellaan? Ja miten laajemmin sitä tietoa nyt käytettäisiin?

Kun sanoin laajemmin, tarkoitan laajasti monessa maassa, en muuta laajemmin. Mitä sä siis ajattelet laajemmin käytöllä?

Vierailija
71/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vaiva siitä, että henki säilyy ja elämä pyörii normaalisti.

Vierailija
72/72 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kausiflunssarokotteen ottaa vuosittain noin 300.000 - 500.000 ihmistä. Koronarokote pitää antaa kahteen kertaan 5.000.000 ihmiselle. Ihan ei ole verrattavissa nuo kyllä.

Sille suomalaisten kehittämälle nenäsumuterokotteelle olisi kyllä tilausta.

Suomen tavoite rokotuskattavuudessa on 70% väestöstä, eli ei niitä jokaiselle riitä. Ne jotka nyt kieltäytyy rokotteesta, itkee taas sitten myöhemmin kun "en saanut rokotusta, yhteiskunta petti minut."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä