Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn kuumana nettituttavuuteen

Vierailija
07.05.2021 |

Mun piti ihan vaan lämmitellä vanha kirjeenvaihtoharrastus taas käyntiin, mutta ilmoitukseen vastasikin yksi mies, jolle päätin vastata. Aika nopeesti huomattiin, että on paljon samoja mielenkiinnon kohteita ja ollaan luonteiltammekin tosi samanlaisia. Aika nopeesti vaihdettiin whatsapp -viesteihin ja viestien sävy muuttui pikkuhiljaa melko kuumiksi. En oo varmaan ikinä käynyt näin kuumana kehenkään ja mä oon ihan hämmentynyt miten täysin viattomasta kirjeenvaihtojutusta tää sai näin tuulta alleen ja ajattelen sitä miestä varmaan valtaosan päivästä. En ole koskaan häntä tavannut enkä pysty nyt edes hetkeen tapaamaan, kun hän asuu ulkomailla ja koronarajoitusten takia en voi hypätä lentokoneeseen. Mut minkälaisia kokemuksia teillä on? Jos mies tuntuu tosi hyvältä pitkien keskustelujen jälkeen ja ootte käyny jo valmiiks kuumana, voiko seurauksena kuitenkin olla ettei sit todellisuudessa natsaa yhtään vaan koko homma lässähtää pannukakuksi tavatessa? Meneekö lentolippurahat suurella todennäköisellä hyödyksi vai hukkaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään vähän sinusta... pus.

Vierailija
2/2 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seikkailuna.

Ja ethän tiedä, onko mies edes vapaa. Voi olla vaan sellainen, joka kuumottelee netissä naisia omaksi piristyksekseen. Eli nauti, mutta älä odota liikoja. Varsinkin tuo kiinnostus miehen puolelta voi kestää vain stond iksen ajan. Että todellisuudessa ei edes halua tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi