Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti "toinen nainen", on niin häpeissään ettei moikkaa?

Vierailija
07.05.2021 |

Huomasin, että naapurista on vaihtunut nainen lennossa. Edellinen muutti pois, huomasin ja sanoin miehelleni, että huomasitko, että naapurin naisen auto on hävinnyt. Parin päivän päästä olikin uusi auto ja sillä kokonaan uusi kuski. Noh minä en ole tämän naapuruston moraalinvartija, enkä tehnyt mitään päätelmiä. Olisin vain halunnut moikata naapureita normaalisti niinkuin ennenkin.
Tää uus nainen vaan ei suostu ottamaan mitään kontaktia, se kirjaimellisesti katsoo maata tai kengänkärkiään kun kohtaamme, hänen pettäjämiehensä sen sijaan edelleen moikkaa meille.
Mua vaan on alkanu vähän ärsyttämään tuo nainen, turha kuvitella että enää haluaisin moikata tai tehdä tuttavuutta kun on pitänyt ensin puolivuotta luimistella pitkin nurkkia.

Tämän kadun varrella on vain muutama talo ja tuo ON omituista, ettei voi moikata.

Ja kunhan vain halusin kertoa tämän ihmetykseni kaikille....

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti mitä väliä? Et tiedä mitään heidän tilanteestaan, eikö sulla ole omaa elämää mihin keskittyä? Jätä naapurit rauhaan, moikata voi toki mutta anna olla noiden johtopäätösten osalta. Sen moikkaako joku sua takaisin, ei pitäisi vaikuttaa mitenkään sun elämääsi.

Ei vaikutakaan, väitinkö sellaista.

Hän on ahkera ihminen joka häärää tuossa pihalla paljon, jos minä tulen pihalle hän lähtee karkuun, eikö sitä saa ihmetellä?

Jos joku juoksisi sinua karkuun etkö olisi ihmeissäsi? Varsinkin kun ei siihen ole mitään syytä, en minä ole mikään kotiekoisten muffinsien viejä jota edes kiinnostaisi mitä muidne kotona tapahtuu.

Jos huomaan, että vastapäätä olevasta parkkiksesta on vaihtunut auto ja kuski, niin ihan oikeasti mite iso kyylä olen? Tai AV:n tuntien tietenkin Ulla Taalasmaa :D

AP

Vierailija
22/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapureiden suhtautuminen sinuun on sulle niin tärkeää? Ei minua kiinnosta mitä naapurit ajattelee, tai moikkaavatko vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti mitä väliä? Et tiedä mitään heidän tilanteestaan, eikö sulla ole omaa elämää mihin keskittyä? Jätä naapurit rauhaan, moikata voi toki mutta anna olla noiden johtopäätösten osalta. Sen moikkaako joku sua takaisin, ei pitäisi vaikuttaa mitenkään sun elämääsi.

Hän on ahkera ihminen joka häärää tuossa pihalla paljon, jos minä tulen pihalle hän lähtee karkuun, eikö sitä saa ihmetellä?

Jos joku juoksisi sinua karkuun etkö olisi ihmeissäsi? Varsinkin kun ei siihen ole mitään syytä, en minä ole mikään kotiekoisten muffinsien viejä jota edes kiinnostaisi mitä muidne kotona tapahtuu.

Jos huomaan, että vastapäätä olevasta parkkiksesta on vaihtunut auto ja kuski, niin ihan oikeasti mite iso kyylä olen? Tai AV:n tuntien tietenkin Ulla Taalasmaa :D

AP

No tunnut tietävän kuin Taalasmaa.. "Toinen nainen niin häpeissään". Oletat ainakin tietäväsi. :D

Vierailija
24/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla naisella ei vaan ole mitään käytöstapoja. Näitä on nykyään Suomessa yllättävän paljon. Eli ei ole kasvatettu lainkaan, eivätkä ostaa käyttäytyä kuten sivistyneet ihmiset. Toisaalta ihan hyvä, että ne tunnistaa välittömästi ensitervehdyksellä (tai sen puutteesta), niin tietää ettei ainakaan tarjoa apua tai muuten huomioi heitä positiivisesti jos siitä on itselle mitään vaivaa. Eli tuossa tapauksessa minäkin jatkaisin moikkaamista ihan vain sen takia, että minut on sentään kasvatettu huomioimaan naapurit silloin kun sattuu törmäämään, enkä antaisi tuollaisen kummallisen ja töykeän käytöksen vaikuttaa omaani.

No olen jo ajatellut, että jos vaan luovuttaisin tän ko. naapurin kanssa. Tulkoon sit ite moikkaamaan jos joskus uskaltaakin. Se vaan teki siitä jo itelleenkin aika mahdotonta, miten näin pitkän ajan jälkeen enää luontevasti yhtäkkiä osaakin katsoa silmiin muita ihmisiä?

Ja kiitos, mustakin tuo on huonoa käytöstä. Ensin tosin ajattelin että sitä hävettää se, että muutti heti kun edellinen lähti ja siksi ei kykene katsomaan naapureita silmiin. Syyhän voi olla mitä tahansa ja kunhan niitä vain ihmettelen, kun tosiaan ihan kaikki muut naapurit osaa moikata silleen todella luontevasti ettei tule sellaista miksi tuo inhoaa minua olo.

Takertujille tiedoksi, ettei kaikkin tarvitse pitää minusta...

AP

Vierailija
25/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei hän ole lainkaan häpeissään ..

Vaikka kuinka kyyläät, kyttäät, ja analysoit, et kuitenkaan totuutta tiedä, eikä se sinulle kuulukaan.

Ehkä häntä ei vaan kiinnosta moikkailla, tai kommunoida muutenkaan AP:n, tai kenenkään muunkaan kanssa ..

Eikä ole mitään velvollisuutta.

Ehkä on huomannut AP:n mielipuolisen tarpeen kyyläämiseen, ja kyttäämiseen ..

Onko AP:n oma elämä kenties tylsää, ja yksinäistä, kun täytyy moista toimintaa harjoittaa ?

Vierailija
26/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No tunnut tietävän kuin Taalasmaa.. "Toinen nainen niin häpeissään". Oletat ainakin tietäväsi. :D

Tämä oletus oli kysymysmerkissä :) Ullahan menisi tosin kyselemään kohteelta itseltään, että oletko toinen nainen kun niin häpeissään luikit ;) eikö?

AP

Vierailija
27/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venakko ei osaa suomea.

Ei hän kyllä näytä venakolta, suomalaisen oloinen.

AP

Miksi olet noin herkkä tuomitsemaan toisen luimuilut? Mitä jos on ujo? Jokin trauma? Mitä jos hän vain haluaa välttää kontaktia naapureiden kanssa? Missä velvoitetaan olemaan naapurin kanssa tekemisissä?

Asumismuodossa. Jos tommoinen luimu vaikkapa pyörävarastossa räpeltää jotain niin onhan semmoinen aika epäilyttävää. Yksi murtautui varastoon pari viikkoa takaperin. Miksi tarkoituksella tehdä itsestään epämiellyttävä ja epäilyttävä kuva?

Vierailija
28/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiheuttanut ongelmia heille?

Vierailija
29/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tonttinaapuri vai kauempaakin?

En minä moikkaa koko lähialueen asukkaita. Lähimmät naapurit vain, seuraavia en tunne millään tasolla.

Vierailija
30/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tervehdi. Itselläkin asuu naapurissa pariskunta, jonka nainen katsoo suoraan eteen ilmeettömästi, vaikka tervehdin. Hänen mies kyllä tervehtii ja muut naapurit.

Vierailija
31/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei hän ole lainkaan häpeissään ..

Vaikka kuinka kyyläät, kyttäät, ja analysoit, et kuitenkaan totuutta tiedä, eikä se sinulle kuulukaan.

Ehkä häntä ei vaan kiinnosta moikkailla, tai kommunoida muutenkaan AP:n, tai kenenkään muunkaan kanssa ..

Eikä ole mitään velvollisuutta.

Ehkä on huomannut AP:n mielipuolisen tarpeen kyyläämiseen, ja kyttäämiseen ..

Onko AP:n oma elämä kenties tylsää, ja yksinäistä, kun täytyy moista toimintaa harjoittaa ?

On minulla paljonkin muuta tekemistä, lähden kohta mökille viikoksi ja saa naapurin nainen rauhassa olla ei tarttee pelätä, että hullu naapuri yrittää väkisin moikata :)

Ei kenelläkään ole velvollisuutta moikata, kyllähän kaikki tämän tietää. Aloituksessani lukikin, etät kunhan tässä vain ihmettelen :) Aamun ihmettelyni, varmaan sinä luulit, että joka aamu täällä ikkunastani katselen kun naapurin nainen on pihalla ja mitähän se siellä tekee ja menisikö taas ahdistelemaan ja yrittämään ottaa katsekontaktia :) Ei, en ole kiusaaja.

Ja sana ihmetellä miksi minua juostaan karkuun, etkö itse ihmettelisi? Sitä saa ihmetellä päänsä sisällä tai vaikka AV:lla? eikö?

AP

Vierailija
32/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin välttelen nykyään kaikkia talonyhtiön asukkaita. En vaan jaksa sitä päivittelyä ja turhuuksien jauhamista. Olisipa varaa omakotitaloon.

Vierailija
33/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tervehdi naapureita muuten vaan. 

Vierailija
34/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Sillä vastaavassa tilanteessa meidän tiellä nuori rouva kuvittelee jatkavansa siitä mihin edellinen jäi...

Vierailija
35/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan aloitusta täällä on naapurista, joka ei moikkaa. Porvoossa asuvat kaikki.

Vierailija
36/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä moikkaa koko lähialueen asukkaita. Lähimmät naapurit vain, seuraavia en tunne millään tasolla.

Meidän talo on saman kadun varrella heidän taloaan vastapäätä. Postilaatikkomme ovat kahden postilaatikon ryppäässä meidän keittiön ikkunan edessä, he pörräävät meidän lähellä toisinaan paljonkin. Mies moikkaa, nainen katselee kengänkärkiä. Ja saa katsella, en harrasta väkisin moikkausta.

AP

Vierailija
37/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Väität ettei vaikuta sinun elämääsi, mutta olet luokitellut hänet "toiseksi naiseksi", luimistelijaksi, karkuun meneväksi, kengänkärkien katsojaksi, teet av:lle avauksen.....Se, että nyt sanot ahkeraksi ihmiseksi, ei muuta sinun aiempaa kuvailuasi. Olet kyylä.

Vierailija
38/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aiheuttanut ongelmia heille?

En tietääkseni, emme jutelleet edellisenkään naisen kanssa kuin ihan moikat ja koirajuttuja kun molemmilla on koiria. Koiratkaan eivät tappele keskenään, en keksi mitään miksi erityisesti nainen esittäisi kuin meitä ei olisikaan ja mies tulee välillä jopa kyselemään kuulumisia. Omakin mieheni pitää tätä erikoisena.

AP

Vierailija
39/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin toinen nainen. Me päätettiin erota, mutta asuin vielä puolisen vuotta eksän luona, kunnes sain laitettua oman asuntoni kuntoon. Kumpikin meni kuitenkin omia menojaan ja ihan hyvin olisi voinut uusi kumppani muuttaa lennosta sisään lähtöni jälkeen. 

Vierailija
40/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän talo on saman kadun varrella heidän taloaan vastapäätä. Postilaatikkomme ovat kahden postilaatikon ryppäässä meidän keittiön ikkunan edessä, he pörräävät meidän lähellä toisinaan paljonkin. Mies moikkaa, nainen katselee kengänkärkiä. Ja saa katsella, en harrasta väkisin moikkausta.

AP

Jotenkin en ole aiemmin tajunnut, miksi suomalaisia pidetään antisosiaalisina ihmisvihaajina, mutta vauvapalstalta olen tosiaan oppinut, että se on ihan normaalia katsoa vain mykkänä vihaisesti takaisin kun naapuri sanoo "moi" :D Sen jälkeen mennä nettiin kirjoittamaan vihaisena, että mikä saakeli on kun ihmiset kiusaa ja kyylää eikä jätä rauhaan vaan sanoo postilaatikolla moi! Ihan käsittämättömiä tyyppejä, minua oikeasti naurattaa ja ehkä vähän olen ilkeäkin, kun moikkaan tarkoituksella aina erikseen ja oikein kuuluvaan ääneen leveästi hymyillen juuri niitä naapureita, ketkä ovat tuollaisia kummallisia semimykkiä :D Huvinsa kullakin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi