Naapuriin muutti "toinen nainen", on niin häpeissään ettei moikkaa?
Huomasin, että naapurista on vaihtunut nainen lennossa. Edellinen muutti pois, huomasin ja sanoin miehelleni, että huomasitko, että naapurin naisen auto on hävinnyt. Parin päivän päästä olikin uusi auto ja sillä kokonaan uusi kuski. Noh minä en ole tämän naapuruston moraalinvartija, enkä tehnyt mitään päätelmiä. Olisin vain halunnut moikata naapureita normaalisti niinkuin ennenkin.
Tää uus nainen vaan ei suostu ottamaan mitään kontaktia, se kirjaimellisesti katsoo maata tai kengänkärkiään kun kohtaamme, hänen pettäjämiehensä sen sijaan edelleen moikkaa meille.
Mua vaan on alkanu vähän ärsyttämään tuo nainen, turha kuvitella että enää haluaisin moikata tai tehdä tuttavuutta kun on pitänyt ensin puolivuotta luimistella pitkin nurkkia.
Tämän kadun varrella on vain muutama talo ja tuo ON omituista, ettei voi moikata.
Ja kunhan vain halusin kertoa tämän ihmetykseni kaikille....
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin näistä ap:n kommenteista mieleen, että ketju on tehty sillä tarkoituksella, että ap näyttelee inhoamaansa ihmistä ja koettaa kertoa asioita ikäänkuin inhoamansa ihmisen "suulla" nolatakseen tätä.
Eli oikeassa elämässä ap on itse sellainen henkilö, joka inhoaa jotain yli-innokasta tervehtijää ja tämän ketjun avulla koettaa mustamaalata tätä muka "anonyymisti" ja liittää tähän kaikkia muitakin negatiivisiksi miellettyjä ominaisuuksia. Ja sitten kymmenet ihmiset menevät lankaan ja ottavat ketjun tosissaan. Menikö oikein?
No ei kyllä menny. Nyt ollaan mökillä ja lopetan.
Ap
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa", kuuluu vanha sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla saat varoituksen jos et tervehdi työkaveria, koska se KUULUU hyviin käytöstapoihin.
Vapaa ajallaan ei tietenkään ole pakko tervehtiä ketään, mutta ei sitten kannata olla ihmeissään, jos sinua pidetään huonokäytöksisenä törppönä.
Mitä helvettiä? Jos työpaikalla alkaisi kaikkia työtovereita tervehtimään niin menisi tunteja työaikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän moikkaakin vaan miestäsi?
Ei moikkaa miestäkään, ollaan yhdessä puhuttu mieheni kanssa, että tämä on kiusallista. Että kun kaikki muut naapurit tervehditään puolin ja toisin.
Jos tää pariskunta on yhdessä kävelyllä, niin tervehdimme miehen, tervehdimme lapsen, joka asuu niillä joka toinen viikko, ja naisen kohdalla ei sanota mitään koska hän katsoo maahan.
AP
Tässä herää epäilys, että se moikkaamattomuus onkin lähtöisin teiltä. Moikataan mies ja lapsi, mutta ei uutta naista, koska tämä (kenties ujouttaan) tuijottelee kengänkärkiään. Tai sitten hän on lukenut teidän olemuksestannw, että hänet on leimattu kodinrikkojaksi ja välttelee siksi. Muut naapurit ovat olleet avoimempia ja jättäneet tuomitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo edellisen naisen paikan vienyt on vaan yksinkertaisesti idiootti, tyhmä ja kusi noussut päähän kun on vienyt toiselta naiselta puolison. Tuskin on ujoudesta kyse.
Eniten ihmettelen hänen fanejaan tässä ketjussa. Hirveetä itkemistä ja kiukuttelua, kun heidän jumalattarelleen joku yrittää sanoa "moi"! Huomaa kyllä moraalin tason ja käytöstapojen puutteen näillä faneilla.
Kukaan heistä ei ole kertonut miksi he itse eivät IKINÄ tervehdi KETÄÄN.
Mahtaa olla idiootti elämä.
Unohdit laittaa viestin loppuun ”AP”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin näistä ap:n kommenteista mieleen, että ketju on tehty sillä tarkoituksella, että ap näyttelee inhoamaansa ihmistä ja koettaa kertoa asioita ikäänkuin inhoamansa ihmisen "suulla" nolatakseen tätä.
Eli oikeassa elämässä ap on itse sellainen henkilö, joka inhoaa jotain yli-innokasta tervehtijää ja tämän ketjun avulla koettaa mustamaalata tätä muka "anonyymisti" ja liittää tähän kaikkia muitakin negatiivisiksi miellettyjä ominaisuuksia. Ja sitten kymmenet ihmiset menevät lankaan ja ottavat ketjun tosissaan. Menikö oikein?
Ap
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa", kuuluu vanha sanonta.
Minä en pidä koiranhakkaajien sanontoja minkään arvoisina.
-ohis
Ap