Poski turvoksissa 2 kuukautta, en saa lähetettä eteenpäin
Päivystyksessä eivät tee mitään kun tulehdusarvo normaali, vaikka turvotus on "kohtalaista" pahimillaan ja sanovat, että jotain on vialla. Terveysasema ei anna lähetettä eteenpäin.
Amorion vei vaivan hetkeksi pois. 3 päivää siitä kun kuuri loppu, turvotus tuli takaisin.
Nyt amorion compilla, vähän lievittynyt, mutta ei edelleen tietoa mistä johtuu.
Näin siis Helsingissä HUS:ssa, mitä tässä voi enää tehdä. Mennyt tosi paljon rahaa.
Eli siis jotain on vialla, mutta mitään ei tehdä. Olen joutunut 2 kk elää poski turvonneena.
Sanovat, pitää mennä takaisin, jos silmä muurautuu umpeen, mitään muuta apua en saa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on oikeasti pelottavia juttuja.
Voitko avata vähän tätä kommenttia? Ap
Tämmöistä voi tulla kenelle vaan ja jos apua ei saa, ketään ei kiinnosta.
Niin totta. Ap
Sitten sielta Suomesta neuvotaaan miten USAn terveyspalveluja pitaisi parantaa. :D :D
Ei tulisi tuollainen haahuilu kuuloonkaan taalla.
Ja minulla ei myöskään näkynyt röntgenkuvissa mitään vaikka tulehdus oli pahana.
Nro 40
Vierailija kirjoitti:
Sitten sielta Suomesta neuvotaaan miten USAn terveyspalveluja pitaisi parantaa. :D :D
Ei tulisi tuollainen haahuilu kuuloonkaan taalla.
Jep. Tää on ihan järkyttävää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko varma, että et ole niitä, joita on hoidettu, mutta vänkäät vastaan ja käännät asiat nurinpäin?
Ei noin huonosti ketään tuntemaani ihmistä kyllä ole kohdeltu. Ei minuakaan, enkä todella ole mikään arvoasteikon ykkönen millään tavalla.
Olen varma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla ei myöskään näkynyt röntgenkuvissa mitään vaikka tulehdus oli pahana.
Nro 40
Ok. Miten sitten tajuttiin että siellä alla oli tulehdus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 40
Ok. Miten sitten tajuttiin että siellä alla oli tulehdus?
Poski oli siis valtavan turvonnut.
Minkä alan yksityisellä oot käynyt?
Sylkirauhastulehdus ei parane tuolla lääkityksellä.
Korvalääkäri, miel ultraus, mut ilman sitäkin vaihto flagyl-kefexin -yhdistelmään olis aiheellinen.
Ja just ne vaikeasti selvitettävät ovat lopulta usein juuri sylkirauhastulehduksia.
Miksei yksityinen oo kirjoittanut lähetettä kaupungin erikoispolille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä korvalääkäri yksityisellä osaisi auttaa. Eikö ole otettu edes röntgenkuvaa?
Mulla ei ole enää varaa yksityiseen. Ap
En oo toi jolle vastasit, mut voit jälkikäteenkin pyytää lähetettä erikoissairaanhoitoon siltä yksityiseltä jolla kävit.
Voi maksaa vähän, mut murto-osan käyntihinnasta.
Onko varma, että et ole niitä, joita on hoidettu, mutta vänkäät vastaan ja käännät asiat nurinpäin?
Ei noin huonosti ketään tuntemaani ihmistä kyllä ole kohdeltu. Ei minuakaan, enkä todella ole mikään arvoasteikon ykkönen millään tavalla.