Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poski turvoksissa 2 kuukautta, en saa lähetettä eteenpäin

Vierailija
06.05.2021 |

Päivystyksessä eivät tee mitään kun tulehdusarvo normaali, vaikka turvotus on "kohtalaista" pahimillaan ja sanovat, että jotain on vialla. Terveysasema ei anna lähetettä eteenpäin.
Amorion vei vaivan hetkeksi pois. 3 päivää siitä kun kuuri loppu, turvotus tuli takaisin.
Nyt amorion compilla, vähän lievittynyt, mutta ei edelleen tietoa mistä johtuu.
Näin siis Helsingissä HUS:ssa, mitä tässä voi enää tehdä. Mennyt tosi paljon rahaa.
Eli siis jotain on vialla, mutta mitään ei tehdä. Olen joutunut 2 kk elää poski turvonneena.
Sanovat, pitää mennä takaisin, jos silmä muurautuu umpeen, mitään muuta apua en saa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tässä alkaa ottaa potilasasiamieheen yhteyttä? Pitäisi saada vaiva hoidettua pois ja tutkittua.

Vierailija
2/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee yksityiselle urpå, mitä järkeä leikkiä terveydellä ja suomen "maailman parhaalla" terveydenhuollolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee yksityiselle urpå, mitä järkeä leikkiä terveydellä ja suomen "maailman parhaalla" terveydenhuollolla

Oikeasti olen käynyt. Sieltä sain uuden kuurin. Mutta missään ei oteta hoitovastuuta, en pääse eteenpäin. Ei ole oikeasti enää varaa tutkituttaa yksityisellä, pitäis päästä kunnalliseen erikoissairaanhoitoon. On huomattu, "maailman parasta terveydenhuoltoa".

Epäillään, että 1 hammas menossa kuolioon, epäillään leukaluun tulehdusta, epäillään selluliittia, sylkirauhastulehdusta.

Vierailija
4/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haartmanin hammaspäivystys sysäsi kaiken vastuun oikojahammaslääkärilleni. Vaikka on sanottu, ei oikomishoito tällaista aiheuta. Koska siellä minulla hoitokontakti. Sanovat vain Haartmanissa, että minulla on kauhea tilanne, mutta mihinkään en pääse jatkohoitoon.

Vierailija
5/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauskeskuslääkäri vaan sanoo, ettei tiedä mistä johtuu.

Vierailija
6/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Haartmanin sairaanhoitaja ihan järkyttävä Mengele-Justiina lihava akka: komensi minut pois, eivät voi sieltäkään kuulemma lähettää eteenpäin. Olenhan jo saanut jatkohoito-ohjeet, eli minut käytännössä jätetty heitteille tämän kanssa, syötetään antibioottia (jotka haen yksityiseltä) ja ihmetellään.

Vierailija
7/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kirjanneet tietoihini, että sylkirauhastiehyestä mahdollisesti päässyt bakteeri posken limakalvon sisään, ja siksi poskeni on turvoksissa. Mutta koska tämä on kuulemma mahdollinen paikallinen tulehdus, eikä ole toistaiseksi nostanut tulehdusarvoani, en pääse eteenpäin. Turvotus ei ole sylkirauhasalueella vaan silmän alla ja posken etuosassa.

Vierailija
8/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, voisko joku auttaa, mitä mun kannattaa tehdä. Huomenna otan yhteyttä potilasasiamieheen joka tapauksessa, mutta ei kai hänkään voi minua jatkohoitoon määrätä. Ap

Vierailija
9/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin oikeasti, että soitan kohta johonkin Iltapäivälehteen. Oikeasti ei näin voida jättää ihmistä heitteille.

Vierailija
10/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronajäljitys on nyt prio 1,koska kyseessä on kansallinen hätätila.

Vierailija
11/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronajäljitys on nyt prio 1,koska kyseessä on kansallinen hätätila.

Joo huomattu ja kaikki muu jää hoitamatta. Ap

Lisäksi lämpöilen kokoajan, voi kuulemma olla KORONA, en kuulemma saisi mennä työharkkaani vanhusten palvelutaloon. Lämpöilen siis tämän posken takia, en koronan, eli joutuisin joka viikko käydä koronatestissä ennen kuin saisin mennä töihin. Näin hammaslääkäriakka minua ohjeisti.

Vierailija
12/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIellä Haartmanissa vastaava hammaslääkäri on ihan järkyttävä. He muut ovat ystävällisiä ja pyrkivät tekemään työnsä. Tämä yksi vaan vähättelee, ja kertoo, jos silmä menee umpeen, tule takaisin. Ne hammashoitajat myös mukavia ja kauhistelevat, sanovat pitäisi lähettää eteenpäin korva-, nenä- ja kurkkutaudeille, mutta hammaslekurit ei tee mitään. Kuulemma he eivät voi päivystyksestä lähettää ketään eteenpäin. Vaan pitää mennä omaan tk. Jonka luukun eikä puhelimen vihainen lähihoitaja päästä eteenpäin koska ties kuinka mones antibioottikuuri on kesken, ja vaste ehkä tulee taas myöhemmin. Ap

Vierailija
13/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän Haartmanin vastaava hammaslääkäri kokoajan hokee "olen lukenut kaikki paperisi", "tämä ei ole infektiivistä". Kysyn, miksi amorion vei tämän pois ja 3 päivää kun kuuri loppui poski taas turvonnut. Lopulta kirjasivat tietoihini, että jostain päässyt mahdollisesti poskeen bakteeri, joka turvottaa.

Vierailija
14/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä korvalääkäri yksityisellä osaisi auttaa. Eikö ole otettu edes röntgenkuvaa?

Vierailija
15/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä korvalääkäri yksityisellä osaisi auttaa. Eikö ole otettu edes röntgenkuvaa?

On otettu röntgen koko leuasta, vain parodontaalirako laajentunut yhdestä hampaasta. Hammaslääkärit haartmanissa pohtivat, että se johtuu oikomishoidosta, he myös pohtivat, että pitäisikö se hammas juurihoitaa, vai onko menossa kuolioon. Kaikki hampaat kuitenkin elossa, ne on testattu sähköllä ja kylmällä. Poskionteloröntgen oli ok. Osasta leukaa on otettu kartiokeila, se oli siisti. 

Vierailija
16/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole enää varaa yksityiseen. Ap

Vierailija
17/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en saa vastausta onko tämä hammasperäistä vai korva-, nenä- ja kurkkutaudeista johtuvaa.

Vierailija
18/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi päästä korvalääkärille. Vaiva on kuvattava.

Vierailija
19/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei röntgenkuvissa näkynyt mitään tulehdusta, vaikka jossain sitä on kun lämpöäkin pitää. Sitten vain takaisin tk:een valittamaan vaivaa, ja kysymään laittaisiko lähetteen korville, tai hammaspkl:lle.

Vierailija
20/50 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettei röntgenkuvissa näkynyt mitään tulehdusta, vaikka jossain sitä on kun lämpöäkin pitää. Sitten vain takaisin tk:een valittamaan vaivaa, ja kysymään laittaisiko lähetteen korville, tai hammaspkl:lle.

Jes, olen menossa varmaan taas huomenissa.