Poski turvoksissa 2 kuukautta, en saa lähetettä eteenpäin
Päivystyksessä eivät tee mitään kun tulehdusarvo normaali, vaikka turvotus on "kohtalaista" pahimillaan ja sanovat, että jotain on vialla. Terveysasema ei anna lähetettä eteenpäin.
Amorion vei vaivan hetkeksi pois. 3 päivää siitä kun kuuri loppu, turvotus tuli takaisin.
Nyt amorion compilla, vähän lievittynyt, mutta ei edelleen tietoa mistä johtuu.
Näin siis Helsingissä HUS:ssa, mitä tässä voi enää tehdä. Mennyt tosi paljon rahaa.
Eli siis jotain on vialla, mutta mitään ei tehdä. Olen joutunut 2 kk elää poski turvonneena.
Sanovat, pitää mennä takaisin, jos silmä muurautuu umpeen, mitään muuta apua en saa.
Kommentit (50)
Kohta mulla on varmaan joku multi drug resistant pöpö poskessa kun ei kunnolla selvitetä mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Onko se turvotus vain omassa päässäsi, huomaavatko ulkopuoliset sitä?
Huomaa eilen kirjasi lääkäri että turvotusta silmän alla poskessa silmä ok. Ja tavallinen lääkäri palpaatiossa posken etuosassa turvotusta.
Lisäksi sen huomaa työkaverini, vanhempani, yms. Tekisi mieli lisäksi laittaa kuva tänne, mutta en halua kun naama, eikä jalka mistä ei voi tunnistaa.
Ja kirjattu ekstaoraalisesti turvottaa regio d16, sulkusta palpoitaessa ei löydöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa eilen kirjasi lääkäri että turvotusta silmän alla poskessa silmä ok. Ja tavallinen lääkäri palpaatiossa posken etuosassa turvotusta.
Lisäksi sen huomaa työkaverini, vanhempani, yms. Tekisi mieli lisäksi laittaa kuva tänne, mutta en halua kun naama, eikä jalka mistä ei voi tunnistaa.
Ja Haartmanin luukun hoitaja sanoi, että kohtalaista, ja että joku on vialla.
Suuhun liittyvissä ongelmissa kannattaa ensimmäisenä kääntyä hammaslääkärin puoleen. Posken turvotus voi johtua esimerkiksi hampaan tulehduksesta.
Vierailija kirjoitti:
Suuhun liittyvissä ongelmissa kannattaa ensimmäisenä kääntyä hammaslääkärin puoleen. Posken turvotus voi johtua esimerkiksi hampaan tulehduksesta.
Olen käynyt aika monella. Kuten varmaan olet lukenut, olen käynyt hammaslääkärissä 2 kuukauden sisällä ehkä 10 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se Mengele-Justiina lihava akka..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt aika monella. Kuten varmaan olet lukenut, olen käynyt hammaslääkärissä 2 kuukauden sisällä ehkä 10 kertaa.
Joo sori, en lukenut kuin muutaman ekan viestin ennen kuin vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se Mengele-Justiina lihava akka..?
Ei, luukun hoitaja oli eri. Se mengele odotti minua hoitajan huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sori, en lukenut kuin muutaman ekan viestin ennen kuin vastasin.
Ei se mitään 😷
Nää on oikeasti pelottavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Voitko avata vähän tätä kommenttia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko avata vähän tätä kommenttia? Ap
Tämmöistä voi tulla kenelle vaan ja jos apua ei saa, ketään ei kiinnosta.
Poistata hammas, jossa epäilevät kuoliota, niin loppuu ainakin siihen vetoaminen.
Väität, että mitään ei tehdä, mutta kuitenkin syöt antibioottia, sinua on kuvattu yms. Syö nyt se kuuri loppuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Väität, että mitään ei tehdä, mutta kuitenkin syöt antibioottia, sinua on kuvattu yms. Syö nyt se kuuri loppuun vaan.
En ole saanut kunnallisella yhtäkään antibioottia. Kaikki yksityiseltä. Kunnallisella otettu: poskionteloröntgen, koko leuan röntgen ja paikallinen röntgen yläleuasta. Ap
Onko sinulla kipuja?
Minulla oli lohjennut poskihammas, joka paikattiin. No sinne allehan oli jäänyt mikromurtuma, järkyttävät kivut oli ja kävin kahdesti juurihoidossa. Ei auttanut. Poski turposi ihan valtavaksi ja viimein päivystyksessä hammas vedettiin irti. Se tulehdus oli siellä hampaan alla!