Plastiikkakirurgia -> parisuhde
Kaipaan positiivisia kokemuksia siitä, että onko onnistunut muuttumaan kirurgin avulla sen verran siedettävämmän näköiseksi että on voinut saada arvostavan ja kunnioittavan parisuhdekumppanin?
Nyt minulla on varsinkin nenä niin huomattavan ruma, että ei minua kukaan mies halua esitellä ystävilleen/perheelleen jne. Olen jotenkin kummallisen näköinen kokonaisuutena. Nenä on pysty niin että sieraimet näkyvät suoraan eteenpäin eikä myöskään ole todellakaan pienimmästä päästä. Jos olisi ihan pieni niin voisi tietysti olla söpö silloin, nyt näytän vaan Miss Piggylle.
Ikää alkaa olla sen verran etten voi enää odotella kauaa sopivan kumppanin etsimistä jos haluan vielä jälkikasvua saada. En tiedä pitäisikö vaan hyväksyä että minä jäin ilman, yrittää etsiä puolisoa ulkomailta vai mitä. Joka tapauksessa suomalaisille miehille en ainakaan kelpaa tällaisenaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jota ärsyttää ne hyvännäköiset ihmiset, jotka hokee et kaikki on vaan asenteesta kiinni? No totta kai sun on helpompi kehittää hyvä asenne jos suurin osa ihmisistä pitää sun ulkonäöstä ja saat siitä jatkuvasti positiivista palautetta. Ruman taas pitäisi päivästä toiseen jaksaa aina vaan kääntää toinenkin poski.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa
https://www.bygonely.com/young-clint-eastwood/
Kelpaisiko tällaisella nenällä varustettu mies?
No kyllä tässä nyt aika moni muukin asia pitäisi kohdata, esim arvot. Muutoin on vaikea miettiä yhteistä tulevaisuutta tai yhteisien lasten kasvattamista.
Ikää 30+ ja sijainti helsinki. En ole muuttamassa, alani töitä ei oikein löydy kuin isoimmista kaupungeista.
Asun myös Helsingissä ja ikää 30+. Laita vaikka sähköpostiosoite ni aletaan tutustumaan arvoihin. Voin lähettää kuvan nenästäni 😄 ja voidaan lopulta pitää nenätreffit, jos arvot kohtaavat jne.
Maksatko minulle sen nenäleikkauksen??? Ei vaan, yritän ensin leikkuuttaa itsestäni edes vähän järkevämmän näköisen, pt ja kovaa treeniä, katsellaan myöhemmin...
Jaa, ajattelin että oltaisiin oltu yhdessä ainakin viisikymppisiksi asti lapsen syntymän ja kasvattamisen myötä. Että eiköhän tässä molemmat olisi kuitenkin jossain määrin saanut elettyä elämää ulkonäköönsä ajan saatossa. Noh, jatkan yrittämistä, ehkä jollekin toiselle kelpaa mies Clint Eastwoodin nenällä 😂
Mutta eipä siinä sitten. Toivottavasti pääset lopulta sinuiksi itsesi kanssa ja löydät miehen joka kiinnostuu juuri sinusta, ilman kauneuskirurgioitakin. Hyvää jatkoa ja pärjäilemisiä. Heips 🙂
Vaikutat mukavalta. Haluaisitko vaihtaa minun kanssani s-postia?
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Väitetään että naiset juoksee laatikkoleukakirurgien perässä, mutta ainakaan en itse tunne yhtä ainuttakaan tuollaista miestä. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia joiden perässä kaikki miehet juoksee, varatutkin. Ja tutkimusten mukaan kaikki miehet lähestyvät deittipalstoilla niitä parikymppisiä, vaikka olisivat itse kuinka punakkaa ja pönäkkää ja ikääkin yli tuplat.
Laatikkoleukakirurgi ei ehkä ihan kirjaimellisesti tarkoita juuri tuota. Mutta jos satut olemaan ns. laatikkoleuka (eli oikeasti naisten tarkoittama komea mies), niin naiset kyllä juoksevat sinun perässäsi. Oletko koskaan katsonut videoita tai tehnyt testin, miten käy Tinderissä, kun sinne laittaa kuuman alusvaatemallin kuvan? Kyllä, sillä on merkitystä. Sellaista miestä lähestyvät nuoret ja vanhat, ja ihan suorin ehdotuksin.
Ja miehet lähestymässä 20-vuotiaita naisia deittipalstoilla? Tinderissä se ei edes onnistu, koska 20-vuotiaan pitäisi ensin mätsätä tuollaisen vanhemman äijän kanssa. Deittipalstoilla porukkaa on aika paljon vähemmän.
Sen sija
Noin 10% nenäleikkauksista tulee joku komplikaatio... Toki 90% ei tule, mutta sitten jos sattuu kuulumaan tuohon edelliseen ryhmään D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitetään että naiset juoksee laatikkoleukakirurgien perässä, mutta ainakaan en itse tunne yhtä ainuttakaan tuollaista miestä. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia joiden perässä kaikki miehet juoksee, varatutkin. Ja tutkimusten mukaan kaikki miehet lähestyvät deittipalstoilla niitä parikymppisiä, vaikka olisivat itse kuinka punakkaa ja pönäkkää ja ikääkin yli tuplat.
Laatikkoleukakirurgi ei ehkä ihan kirjaimellisesti tarkoita juuri tuota. Mutta jos satut olemaan ns. laatikkoleuka (eli oikeasti naisten tarkoittama komea mies), niin naiset kyllä juoksevat sinun perässäsi. Oletko koskaan katsonut videoita tai tehnyt testin, miten käy Tinderissä, kun sinne laittaa kuuman alusvaatemallin kuvan? Kyllä, sillä on merkitystä. Sellaista miestä lähestyvät nuoret ja vanhat, ja ihan suorin ehdotuksin.
Ja miehet lähestymässä 20-vuotiaita naisia deittipalstoilla? Tinderissä se ei edes onnistu, koska 20-vuotiaan pitäisi ensin mätsätä tuollaisen vanhemman äijän kanssa. Deittipalstoilla porukkaa on aika paljon vähemmän.
Sen sija
Ei kukaan parisuhdetta etsivä svaippaile niitä kalsarimalleja. Onhan se nyt ihan selvä että sellaisella profiililla etsitään vain seksiä. Ainakin itse olen laittanut oikealle vain niitä miehiä joilla kaikissa kuvissa paita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa
https://www.bygonely.com/young-clint-eastwood/
Kelpaisiko tällaisella nenällä varustettu mies?
No kyllä tässä nyt aika moni muukin asia pitäisi kohdata, esim arvot. Muutoin on vaikea miettiä yhteistä tulevaisuutta tai yhteisien lasten kasvattamista.
Ikää 30+ ja sijainti helsinki. En ole muuttamassa, alani töitä ei oikein löydy kuin isoimmista kaupungeista.
Asun myös Helsingissä ja ikää 30+. Laita vaikka sähköpostiosoite ni aletaan tutustumaan arvoihin. Voin lähettää kuvan nenästäni 😄 ja voidaan lopulta pitää nenätreffit, jos arvot kohtaavat jne.
Maksatko minulle sen nenäleikkauksen??? Ei vaan, yritän ensin leikkuuttaa itsestäni edes vähän järkevämmän näköisen, pt ja kovaa treeniä, katsellaan myöhemmin...
Oli kyllä aika rumat pakit, kohotan tässä ensin markkina-arvoa ja katotaan sit, jos en kenellekään muulle kelpaa.
Sanosin että pariutumisen estää nyt ihan joku muu syy.Ei kellään ole mitään velvollisuutta ottaa sinuun mitään yhteyttä. En sanoisi edes pakeiksi, jos joku ei lämpene radomille keskustelijalle jossain isolla keskustelupalstalla. Enemmänkin epäilyttävää jos joku on niin epätoivoinen että yrittää jopa tällaisella palstalla iskeä.
Jep, epäilyttävää. Täällä kuka vaan voi esittää mitä vaan. Ja sitten manipuloida jo valmiiksi huonoitsetuntoista ihmistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sija
Ei kukaan parisuhdetta etsivä svaippaile niitä kalsarimalleja. Onhan se nyt ihan selvä että sellaisella profiililla etsitään vain seksiä. Ainakin itse olen laittanut oikealle vain niitä miehiä joilla kaikissa kuvissa paita päällä.
Luuletko, että sillä on miehille jotain merkitystä, kuka siellä etsii jotain parisuhdetta? Seksi on se, mikä kiinnostaa, eikä mikään vaaleanpunainen avioliitto suoraan ensimmäisellä juttelukerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sija
Luuletko, että sillä on miehille jotain merkitystä, kuka siellä etsii jotain parisuhdetta? Seksi on se, mikä kiinnostaa, eikä mikään vaaleanpunainen avioliitto suoraan ensimmäisellä juttelukerralla.
Pointti oli se, että aika monet naiset siellä etsivät parisuhdetta eivätkä silloin svaippaa tuollaisia profiileja.
Mutta sehän se ikiaikainen ongelma on, harva mies etsii suhdetta, harva nainen pelkkää irtoseksiä.
Hitto kun näitä tekstejä lukee niin tuntuu että joka toisen äidinkieli on jokin muu kuin suomi.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun näitä tekstejä lukee niin tuntuu että joka toisen äidinkieli on jokin muu kuin suomi.
Entä jos onkin?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jota ärsyttää ne hyvännäköiset ihmiset, jotka hokee et kaikki on vaan asenteesta kiinni? No totta kai sun on helpompi kehittää hyvä asenne jos suurin osa ihmisistä pitää sun ulkonäöstä ja saat siitä jatkuvasti positiivista palautetta. Ruman taas pitäisi päivästä toiseen jaksaa aina vaan kääntää toinenkin poski.
Tämä on vähän sama kuin varakkaat ihmiset jotka selittää kuinka raha ei tuo onnea. Ei ehkä tuo, mutta kyllä se nyt aika paljon helpottaa kun on joka päivä ruokaa pöydässä, pääset lääkäriin kun tarvitsee eikä tarvitse asua homeasunnossa huonolla seudulla.
Nenän muotoa voi muuten aika pitkälle muokata fillerillä. Käy jossain konsultaatiossa. Kyllä jos itseä häiritsee joku kohta vartalossa niin kannattaa korjauttaa. Ei toisten ihmisten takia, mutta oman itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän sama kuin varakkaat ihmiset jotka selittää kuinka raha ei tuo onnea. Ei ehkä tuo, mutta kyllä se nyt aika paljon helpottaa kun on joka päivä ruokaa pöydässä, pääset lääkäriin kun tarvitsee eikä tarvitse asua homeasunnossa huonolla seudulla.
Näin on.
Ei kellään ole mitään velvollisuutta ottaa sinuun mitään yhteyttä. En sanoisi edes pakeiksi, jos joku ei lämpene radomille keskustelijalle jossain isolla keskustelupalstalla. Enemmänkin epäilyttävää jos joku on niin epätoivoinen että yrittää jopa tällaisella palstalla iskeä.