Plastiikkakirurgia -> parisuhde
Kaipaan positiivisia kokemuksia siitä, että onko onnistunut muuttumaan kirurgin avulla sen verran siedettävämmän näköiseksi että on voinut saada arvostavan ja kunnioittavan parisuhdekumppanin?
Nyt minulla on varsinkin nenä niin huomattavan ruma, että ei minua kukaan mies halua esitellä ystävilleen/perheelleen jne. Olen jotenkin kummallisen näköinen kokonaisuutena. Nenä on pysty niin että sieraimet näkyvät suoraan eteenpäin eikä myöskään ole todellakaan pienimmästä päästä. Jos olisi ihan pieni niin voisi tietysti olla söpö silloin, nyt näytän vaan Miss Piggylle.
Ikää alkaa olla sen verran etten voi enää odotella kauaa sopivan kumppanin etsimistä jos haluan vielä jälkikasvua saada. En tiedä pitäisikö vaan hyväksyä että minä jäin ilman, yrittää etsiä puolisoa ulkomailta vai mitä. Joka tapauksessa suomalaisille miehille en ainakaan kelpaa tällaisenaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisista on maailmalla ihan haastettu oikeuteen. Mies, jolle on myyty "väärennetty tuote" ns. vikoja peitellen ja lapsi syntynyt äidin näköisenä -> ero ja oikeustaistelu korvausvaatimuksineen.
Niin, jossain kiinassa. Ei menisi suomessa ikinä läpi, lakimies tukehtuisi nauruunsa.
Haha niinpä :DDD
Jos jokin piirre ulkonäössä häiritsee, niin ihan turha sinnitellä sen kanssa ja yrittää väkisin "hyväksyä itsensä", jos asia on kohtuullisella vaivalla ja riskillä korjattavissa. Oli sitten kyseessä kauneusleikkaus, laihdutus tai treeni.
Et saa mitään palkintoa siitä, että et leikkauta nenääsi. Kukaan toinen ei voi arvioida sitä, kuinka paljon leikkaus parantaisi elämänlaatuasi. Omaa hyvinvointia on turha uhrata sen takia, että kateellisten/laiskojen ihmisten mielestä ei ole "reilua" kun toiset kohentavat ulkonäköään. Ja toisin kuin voisi luulla, minulle ei ole tehty yhtään kauneusleikkausta - mutta olenkin luonnostani kaunis ja tiedän, kuinka hyvältä tuntuu kun oma peilikuva miellyttää ja muilta saa positiivista huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin piirre ulkonäössä häiritsee, niin ihan turha sinnitellä sen kanssa ja yrittää väkisin "hyväksyä itsensä", jos asia on kohtuullisella vaivalla ja riskillä korjattavissa. Oli sitten kyseessä kauneusleikkaus, laihdutus tai treeni.
Et saa mitään palkintoa siitä, että et leikkauta nenääsi. Kukaan toinen ei voi arvioida sitä, kuinka paljon leikkaus parantaisi elämänlaatuasi. Omaa hyvinvointia on turha uhrata sen takia, että kateellisten/laiskojen ihmisten mielestä ei ole "reilua" kun toiset kohentavat ulkonäköään. Ja toisin kuin voisi luulla, minulle ei ole tehty yhtään kauneusleikkausta - mutta olenkin luonnostani kaunis ja tiedän, kuinka hyvältä tuntuu kun oma peilikuva miellyttää ja muilta saa positiivista huomiota!
Jep, näinhän se on. Harmi että korona vei melkein kaikki työt, ei ihan halpoja nuo nenäleikkaukset. Mutta monihan käy jossain itäeuroopassa tms leikkauttamassa. Ja ilmeisesti jopa nenäleikkauksen voi tehdä ilman nukutusta jolloin paljon halvempi.
Kauniit ystävät kun eroavat, niin jo on kohta uusi sulhasehdokas odottamassa. Itse olen vuodesta toiseen sinkku eikä mitään tapahdu vaikka kuinka yritän itse olla aktiivinen. Ulkonäkö vaikuttaa selvästi myös siihen miten tuntemattomat ihmiset sinuun suhtautuvat, läheisimmissä ihmissuhteissa sillä ei tietenkään ole väliä, parisuhdetta lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa
https://www.bygonely.com/young-clint-eastwood/
Kelpaisiko tällaisella nenällä varustettu mies?
No kyllä tässä nyt aika moni muukin asia pitäisi kohdata, esim arvot. Muutoin on vaikea miettiä yhteistä tulevaisuutta tai yhteisien lasten kasvattamista.
Ikää 30+ ja sijainti helsinki. En ole muuttamassa, alani töitä ei oikein löydy kuin isoimmista kaupungeista.
Asun myös Helsingissä ja ikää 30+. Laita vaikka sähköpostiosoite ni aletaan tutustumaan arvoihin. Voin lähettää kuvan nenästäni 😄 ja voidaan lopulta pitää nenätreffit, jos arvot kohtaavat jne.
Leikkauttamaan se... olen itse jättänyt seurustelematta miehen kanssa kellä sellainen nenä. Ihmiset näkevät normaalin ulkonäön viehättävänä ja tuommoinen nenä on tosi kaukana normista, eli sitä pidetään todella outona, jos olen rehellinen. Minulla itse on kyömynenä, joka eroaa vähäsen normista.
Tietenkin on ihmisiä, joita ei kiinnosta ulkonäkö yhtään mutta varsinkin miehissä niitä ei varmaan ole paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa
https://www.bygonely.com/young-clint-eastwood/
Kelpaisiko tällaisella nenällä varustettu mies?
No kyllä tässä nyt aika moni muukin asia pitäisi kohdata, esim arvot. Muutoin on vaikea miettiä yhteistä tulevaisuutta tai yhteisien lasten kasvattamista.
Ikää 30+ ja sijainti helsinki. En ole muuttamassa, alani töitä ei oikein löydy kuin isoimmista kaupungeista.
Asun myös Helsingissä ja ikää 30+. Laita vaikka sähköpostiosoite ni aletaan tutustumaan arvoihin. Voin lähettää kuvan nenästäni 😄 ja voidaan lopulta pitää nenätreffit, jos arvot kohtaavat jne.
Maksatko minulle sen nenäleikkauksen??? Ei vaan, yritän ensin leikkuuttaa itsestäni edes vähän järkevämmän näköisen, pt ja kovaa treeniä, katsellaan myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Leikkauttamaan se... olen itse jättänyt seurustelematta miehen kanssa kellä sellainen nenä. Ihmiset näkevät normaalin ulkonäön viehättävänä ja tuommoinen nenä on tosi kaukana normista, eli sitä pidetään todella outona, jos olen rehellinen. Minulla itse on kyömynenä, joka eroaa vähäsen normista.
Tietenkin on ihmisiä, joita ei kiinnosta ulkonäkö yhtään mutta varsinkin miehissä niitä ei varmaan ole paljoa.
Jep, jos mies ei ole ulkonäkökeskeinen hän on silloin parisuhteessa. Varsinkin täällä helsingissä miehet revitään muutenkin suunnilleen käsistä kun täällä on koulutettuja kolmekymppisiä sinkkunaisia niin älyttömän paljon suhteessa vastaavien miesten määrään.
Eikös se tubettaja papananaama käynyt leikkauttamassa nenänsä jossain ulkomailla ja ihan hyvä tuli? Youtubesta löytyy, myös niiden nenäsiteiden "unboxing" video.
Aloittajalle sanoisin, että nyt meet sinne nenäleikkaukseen äläkä turhaa mieti! Jo valmiiksi nättinenäisetkin käyvät leikkauksissa,niin miksi hitossa ei sitten voisi mennä, jos on oikeasti "ruma" nenä?
Mun yks tuttu kävi kavennuttamassa ja nykeröityttämässä nenäänsä, ja tuli hyvä. Sen jälkeen alkoi seurustelemaan, varmaan nosti itsetuntoa. Ei se entinenkään nenä ruma ollut, vähän iso vain.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tubettaja papananaama käynyt leikkauttamassa nenänsä jossain ulkomailla ja ihan hyvä tuli? Youtubesta löytyy, myös niiden nenäsiteiden "unboxing" video.
Aloittajalle sanoisin, että nyt meet sinne nenäleikkaukseen äläkä turhaa mieti! Jo valmiiksi nättinenäisetkin käyvät leikkauksissa,niin miksi hitossa ei sitten voisi mennä, jos on oikeasti "ruma" nenä?
Mun yks tuttu kävi kavennuttamassa ja nykeröityttämässä nenäänsä, ja tuli hyvä. Sen jälkeen alkoi seurustelemaan, varmaan nosti itsetuntoa. Ei se entinenkään nenä ruma ollut, vähän iso vain.
Kävin vähän vakoilemassa, ja mun mielestä se vanha nenä ei ollut ollenkaan paha, mitenhän hirveä tää mun klyyvari sitten on :(
Mene ihmeessä leikkaukseen, ap. Kalliiksihan se tulee, kun pitää lähteä ulkomaille. Suomessa ei ole samanlaista osaamista ainakaan nenien suhteen. Suuntaa Etelä-Koreaan tai USA:han. Mutta kyllä se hyvin todennäköisesti parantaa elämänlaatua ja ainakaan ei tarvitse sitten enää jossitella asian kanssa. Operaatio on sijoitus tulevaisuuttasi ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä leikkaukseen, ap. Kalliiksihan se tulee, kun pitää lähteä ulkomaille. Suomessa ei ole samanlaista osaamista ainakaan nenien suhteen. Suuntaa Etelä-Koreaan tai USA:han. Mutta kyllä se hyvin todennäköisesti parantaa elämänlaatua ja ainakaan ei tarvitse sitten enää jossitella asian kanssa. Operaatio on sijoitus tulevaisuuttasi ajatellen.
Jep... Ilmeisesti moni käy virossa ja sielläkin on enemmän kokemusta nenäleikkauksista.
Mulla on tosi samanlainen nenä kuin Rihannalla, mutta jostain syystä valkoihoisella sellainen nenä näyttää todella typerälle, varsinkin kun muut piirteet ei samalla tavalla täyteläiset, esim huulet.
Eikö silikoneja ottavat pelkää terveyden puolesta?
Mä kyllä myös suosittelen korjaamaan jos on jokin piirre, joka haittaa ulkonäköä. Itse olen myös tehnyt niin, vaikka olin jo tavannut mun nykyisen miehen ennen operaatiota. Mutta tein sen itseni takia, ettei aina tarvitse olla tyytymätön omaan peilikuvaan. Kyllä se nostaa itsetuntoa.
Täytettä kunnolla tisseihin niin kukaan ei katso nenää enää koskaan. Sellaiset kunnon HINKIT
Kävin leikkauttamassa oman nenäni virossa parikymppisenä. Hinta noin puolet suomen hinnoista. Päivääkään en ole leikkausta katunut, mutta toipuminen kesti pitkään, jopa pari kuukautta kunnes kaikki turvotus ym. oli kadonnut.
Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Olisi myös kiinnostavaa kuulla noista kulttuurierosuhteista. Esim deittisovelluksissa minua lähestyy lähinnä vain ulkomaiset miehet. Kielimuuri yms epäilyttää kyllä, kun en ole mikään kaikista kielitaitoisin itse.
Ne lähestyvät kaikkia muitakin naisia, koska he haluavat ihan muuta kuin rakkautta. He yrittävät etsiä naista, joka haluaa nopeasti lapsia ja kansalaisuuden sitä myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä hyvällä kirurgilla jos on rahaa. Itse tein rintani, koska minulla ei oikeasti ollut yhtään rintoja. Ei mitään rintoja ja nyt on edes ihan normaalin näköiset pienet rinnat.
Auttoiko esim parisuhteen saannin kanssa?
Ei, koska miehet olivat jo ennen rintoja kiinnostuneita minuun. Minulla on kauniit kasvot ja muuten hyvä keho, mutta rintoja vain ei ollut yhtään.
Ei hemmetti. Mulla on kyllä sitten käynyt todellinen tuuri. Miehiä jonoksi asti jollain A/B -rinnoilla. Sekä suomalaiset että ruotsalaiset, norjalaiset, saksalaiset, britit, chileläiset, espanjalaiset, italialaiset..
Vierailija kirjoitti:
Eikö silikoneja ottavat pelkää terveyden puolesta?
Niin... Kyllä munkin ulkonäkö niillä paranisi, mutta sitten taas liikunta olisi haasteellisempaa ja toisaalta esimerkiksi mammografiasta ei ole enää samalla tavalla hyötyä kun implantit tekee varjon kuviin. Eli syöpä vaikeampi seuloa implantin kanssa. Ja moni joutuu vaihtamaan ne ainakin jossain vaiheessa elämää.