Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plastiikkakirurgia -> parisuhde

Vierailija
05.05.2021 |

Kaipaan positiivisia kokemuksia siitä, että onko onnistunut muuttumaan kirurgin avulla sen verran siedettävämmän näköiseksi että on voinut saada arvostavan ja kunnioittavan parisuhdekumppanin?

Nyt minulla on varsinkin nenä niin huomattavan ruma, että ei minua kukaan mies halua esitellä ystävilleen/perheelleen jne. Olen jotenkin kummallisen näköinen kokonaisuutena. Nenä on pysty niin että sieraimet näkyvät suoraan eteenpäin eikä myöskään ole todellakaan pienimmästä päästä. Jos olisi ihan pieni niin voisi tietysti olla söpö silloin, nyt näytän vaan Miss Piggylle.

Ikää alkaa olla sen verran etten voi enää odotella kauaa sopivan kumppanin etsimistä jos haluan vielä jälkikasvua saada. En tiedä pitäisikö vaan hyväksyä että minä jäin ilman, yrittää etsiä puolisoa ulkomailta vai mitä. Joka tapauksessa suomalaisille miehille en ainakaan kelpaa tällaisenaan.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on riittävän ruma kukaan ei edes halua nähdä pintaa syvemmältä. 

Vierailija
2/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian ruma, lapset pelkää eikä liian kaunis, kun muut vie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa satsata modauksiin berberi- ja tissiosastolle.

Vierailija
4/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa satsata modauksiin berberi- ja tissiosastolle.

Miksi? Olen mielummin pienirintainen, kätevämpää urheilun kannalta. Takalistoa toki treenaan muun treenin ohella, mutta sinnekään en aio mitään täytteitä laittaa. Voisin toki olla paljon laihempikin ennen kuin tulee alipaino vastaan. Olen harkinnut pt:n palkkaamista, jotta voisin laihduttaa turvallisesti normaalipainon sisällä, ilman kuukautis- tai kilpirauhasongelmia. 

Vierailija
5/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös kiinnostavaa kuulla noista kulttuurierosuhteista. Esim deittisovelluksissa minua lähestyy lähinnä vain ulkomaiset miehet. Kielimuuri yms epäilyttää kyllä, kun en ole mikään kaikista kielitaitoisin itse. 

Vierailija
6/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun lapsille tulee sinun nenä?

Vierailija
7/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä hyvällä kirurgilla jos on rahaa. Itse tein rintani, koska minulla ei oikeasti ollut yhtään rintoja. Ei mitään rintoja ja nyt on edes ihan normaalin näköiset pienet rinnat.

Vierailija
8/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Mama June. Jos sen näköinen on saanut perheen ja lapsen ja päässyt julkkikseksi niin sinullakin on mahdollisuus.

Vierailija
9/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun lapsille tulee sinun nenä?

Niinpä. Siksi pitäisi löytää mies joka näyttää edes normaalille, ainakin sen nenän kohdilta. 

Vierailija
10/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä hyvällä kirurgilla jos on rahaa. Itse tein rintani, koska minulla ei oikeasti ollut yhtään rintoja. Ei mitään rintoja ja nyt on edes ihan normaalin näköiset pienet rinnat.

Auttoiko esim parisuhteen saannin kanssa? 

Vierailija
11/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Mama June. Jos sen näköinen on saanut perheen ja lapsen ja päässyt julkkikseksi niin sinullakin on mahdollisuus.

Hänellähän on aivan normaalin näköinen nenä?

Vierailija
12/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ekalle kierrokselle ihan luomuna, mutta tein ekan liiton aikana pienen leikkauksen, joka jälkeenpäin ajateltuna olisi kannattanut tehdä jo vuosia aikaisemmin. On nostanut itsetuntoani kummasti. Paljon paremmalla itsetunnolla nyt toisella kierroksella.

Jos se on se yksi piirre, joka sinua kovasti häiritsee, käy toki korjauttamassa. Ja valitse sitten mieheksi sellainen mies, jonka nenä on ominaisuuksiltaan (jopa liioitellusti) oman alkuperäisen nenäsi vastakohta, jotta lapsilla olisi todennäköisemmin tasapainoisemmat piirteet.

Vierailija
13/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsä nenä on hirveä. Ihan sama miten kiva ihminen on niin minä en vain kestä katsoa sellaista. Olen pelkästäänkörsä nenän takia jättänyt jutut etenemättä. Että jos haluat sellaisen leikkauttaa pois niin ihmeessä tee niin.

Vierailija
14/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista on maailmalla ihan haastettu oikeuteen. Mies, jolle on myyty "väärennetty tuote" ns. vikoja peitellen ja lapsi syntynyt äidin näköisenä -> ero ja oikeustaistelu korvausvaatimuksineen.

Vierailija
15/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin ekalle kierrokselle ihan luomuna, mutta tein ekan liiton aikana pienen leikkauksen, joka jälkeenpäin ajateltuna olisi kannattanut tehdä jo vuosia aikaisemmin. On nostanut itsetuntoani kummasti. Paljon paremmalla itsetunnolla nyt toisella kierroksella.

Jos se on se yksi piirre, joka sinua kovasti häiritsee, käy toki korjauttamassa. Ja valitse sitten mieheksi sellainen mies, jonka nenä on ominaisuuksiltaan (jopa liioitellusti) oman alkuperäisen nenäsi vastakohta, jotta lapsilla olisi todennäköisemmin tasapainoisemmat piirteet.

Minkä piirteen leikkautit?

Vierailija
16/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska miehet olivat jo ennen rintoja kiinnostuneita minuun. Minulla on kauniit kasvot ja muuten hyvä keho, mutta rintoja vain ei ollut yhtään.

Vierailija
17/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsä nenä on hirveä. Ihan sama miten kiva ihminen on niin minä en vain kestä katsoa sellaista. Olen pelkästäänkörsä nenän takia jättänyt jutut etenemättä. Että jos haluat sellaisen leikkauttaa pois niin ihmeessä tee niin.

Jep, kelpaisin pelkkään seksiin tms, mutta parisuhteeseen ei huoli kukaan. Ja ystäviä kyllä on, joten vika ei luonteessa vaan ulkonäössä. 

Vierailija
18/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisista on maailmalla ihan haastettu oikeuteen. Mies, jolle on myyty "väärennetty tuote" ns. vikoja peitellen ja lapsi syntynyt äidin näköisenä -> ero ja oikeustaistelu korvausvaatimuksineen.

Niin, jossain kiinassa. Ei menisi suomessa ikinä läpi, lakimies tukehtuisi nauruunsa. 

Vierailija
19/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska miehet olivat jo ennen rintoja kiinnostuneita minuun. Minulla on kauniit kasvot ja muuten hyvä keho, mutta rintoja vain ei ollut yhtään.

Ok...

Vierailija
20/74 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa

https://www.bygonely.com/young-clint-eastwood/

Kelpaisiko tällaisella nenällä varustettu mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän