Plastiikkakirurgia -> parisuhde
Kaipaan positiivisia kokemuksia siitä, että onko onnistunut muuttumaan kirurgin avulla sen verran siedettävämmän näköiseksi että on voinut saada arvostavan ja kunnioittavan parisuhdekumppanin?
Nyt minulla on varsinkin nenä niin huomattavan ruma, että ei minua kukaan mies halua esitellä ystävilleen/perheelleen jne. Olen jotenkin kummallisen näköinen kokonaisuutena. Nenä on pysty niin että sieraimet näkyvät suoraan eteenpäin eikä myöskään ole todellakaan pienimmästä päästä. Jos olisi ihan pieni niin voisi tietysti olla söpö silloin, nyt näytän vaan Miss Piggylle.
Ikää alkaa olla sen verran etten voi enää odotella kauaa sopivan kumppanin etsimistä jos haluan vielä jälkikasvua saada. En tiedä pitäisikö vaan hyväksyä että minä jäin ilman, yrittää etsiä puolisoa ulkomailta vai mitä. Joka tapauksessa suomalaisille miehille en ainakaan kelpaa tällaisenaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä myös suosittelen korjaamaan jos on jokin piirre, joka haittaa ulkonäköä. Itse olen myös tehnyt niin, vaikka olin jo tavannut mun nykyisen miehen ennen operaatiota. Mutta tein sen itseni takia, ettei aina tarvitse olla tyytymätön omaan peilikuvaan. Kyllä se nostaa itsetuntoa.
Niin. Häpeilen olla kuvissa, yritän vältellä peilejä jne. Seksi mielummin pimeässä...
Häiriintynyt kehonkuva. Siihen on apua. Kirurgia ei auta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Täytettä kunnolla tisseihin niin kukaan ei katso nenää enää koskaan. Sellaiset kunnon HINKIT
Edelleenkin ne rinnat on tiellä, voi aiheuttaa hartia ja pääkipua, voi kapseloitua jolloin leikkaus joudutaan aina uusimaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Kävin leikkauttamassa oman nenäni virossa parikymppisenä. Hinta noin puolet suomen hinnoista. Päivääkään en ole leikkausta katunut, mutta toipuminen kesti pitkään, jopa pari kuukautta kunnes kaikki turvotus ym. oli kadonnut.
Suosittelen!
Riittikö yksi leikkaus vai tarvittiinko vielä myöhemmin joku korjausleikkaus? Mitä googlailin niin ilmeisesti moni joutuu leikkauttamaan nenänsä useamman kerran ennen kun lopputulos hyvä, joillain rusto yrittää väkisin vääntäytyä takaisin vanhaan muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Papananaaman nenä ei muuttunut niin paljoa, että leikkaus olisi kannattanut.
Missä leikkautti? Thaimaassako? Vai Turkissa? En uskaltaisi oman nokkani kanssa mennä kuin korkeatasoiseen länsimaahan.
Ja toisekseen on ihmisiä, joilla on huomattavasti "rumempi" nenä kuin hänellä. Mielestäni hänellä ei edes ollut mitenkään pahannäköinen nenä. Että joku muu voi hyötyä leikkauksesta paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi myös kiinnostavaa kuulla noista kulttuurierosuhteista. Esim deittisovelluksissa minua lähestyy lähinnä vain ulkomaiset miehet. Kielimuuri yms epäilyttää kyllä, kun en ole mikään kaikista kielitaitoisin itse.
Ne lähestyvät kaikkia muitakin naisia, koska he haluavat ihan muuta kuin rakkautta. He yrittävät etsiä naista, joka haluaa nopeasti lapsia ja kansalaisuuden sitä myötä.
Siis ihan korkeakoulutettujakin, opiskelijoita, tänne töiden perässä muuttaneita jne lähestyy paljon enemmän deittipalstoilla kuin mitä suomalaiset miehet ikinä. Olisi pitänyt edellisessä oppilaitoksessa ymmärtää iskeä joku vaihtari, mutta häpeilin liikaa kielitaitoani.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Papananaaman nenä ei muuttunut niin paljoa, että leikkaus olisi kannattanut.
Mun mielestä toi edellinen nenä oli hyvä, itse olisin sellaiseen kyllä ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai että jos on ruma ja tiedostaa olevansa ruma on häiriintynyt kehonkuva? Onko sinun mielestäsi kaikki ihmiset maailmassa yhtä hyvännäköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä leikkautti? Thaimaassako? Vai Turkissa? En uskaltaisi oman nokkani kanssa mennä kuin korkeatasoiseen länsimaahan.
Ja toisekseen on ihmisiä, joilla on huomattavasti "rumempi" nenä kuin hänellä. Mielestäni hänellä ei edes ollut mitenkään pahannäköinen nenä. Että joku muu voi hyötyä leikkauksesta paljonkin.
Niinpä. Mun mielestä sellaista mikä ei ole "rikki" ei tarvitse korjauttaa. Olisin itse tuollaiseen nokkaan ollut tyytyväinen.
Väitetään että naiset juoksee laatikkoleukakirurgien perässä, mutta ainakaan en itse tunne yhtä ainuttakaan tuollaista miestä. Sen sijaan tunnen kyllä kauniita naisia joiden perässä kaikki miehet juoksee, varatutkin. Ja tutkimusten mukaan kaikki miehet lähestyvät deittipalstoilla niitä parikymppisiä, vaikka olisivat itse kuinka punakkaa ja pönäkkää ja ikääkin yli tuplat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muka tiedät minkänäköisiä tyyppejä täällä palstailee?
Olenko ainut jota ärsyttää ne hyvännäköiset ihmiset, jotka hokee et kaikki on vaan asenteesta kiinni? No totta kai sun on helpompi kehittää hyvä asenne jos suurin osa ihmisistä pitää sun ulkonäöstä ja saat siitä jatkuvasti positiivista palautetta. Ruman taas pitäisi päivästä toiseen jaksaa aina vaan kääntää toinenkin poski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa
https://www.bygonely.com/young-clint-eastwood/
Kelpaisiko tällaisella nenällä varustettu mies?
No kyllä tässä nyt aika moni muukin asia pitäisi kohdata, esim arvot. Muutoin on vaikea miettiä yhteistä tulevaisuutta tai yhteisien lasten kasvattamista.
Ikää 30+ ja sijainti helsinki. En ole muuttamassa, alani töitä ei oikein löydy kuin isoimmista kaupungeista.
Asun myös Helsingissä ja ikää 30+. Laita vaikka sähköpostiosoite ni aletaan tutustumaan arvoihin. Voin lähettää kuvan nenästäni 😄 ja voidaan lopulta pitää nenätreffit, jos arvot kohtaavat jne.
Maksatko minulle sen nenäleikkauksen??? Ei vaan, yritän ensin leikkuuttaa itsestäni edes vähän järkevämmän näköisen, pt ja kovaa treeniä, katsellaan myöhemmin...
Jaa, ajattelin että oltaisiin oltu yhdessä ainakin viisikymppisiksi asti lapsen syntymän ja kasvattamisen myötä. Että eiköhän tässä molemmat olisi kuitenkin jossain määrin saanut elettyä elämää ulkonäköönsä ajan saatossa. Noh, jatkan yrittämistä, ehkä jollekin toiselle kelpaa mies Clint Eastwoodin nenällä 😂
Mutta eipä siinä sitten. Toivottavasti pääset lopulta sinuiksi itsesi kanssa ja löydät miehen joka kiinnostuu juuri sinusta, ilman kauneuskirurgioitakin. Hyvää jatkoa ja pärjäilemisiä. Heips 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paikkakunta? Mulla on aika lailla identtinen nenä Clint Eastwoodin kanssa
No kyllä tässä nyt aika moni muukin asia pitäisi kohdata, esim arvot. Muutoin on vaikea miettiä yhteistä tulevaisuutta tai yhteisien lasten kasvattamista.
Ikää 30+ ja sijainti helsinki. En ole muuttamassa, alani töitä ei oikein löydy kuin isoimmista kaupungeista.
Asun myös Helsingissä ja ikää 30+. Laita vaikka sähköpostiosoite ni aletaan tutustumaan arvoihin. Voin lähettää kuvan nenästäni 😄 ja voidaan lopulta pitää nenätreffit, jos arvot kohtaavat jne.
Voitte myös pohdiskella., miltä tulevan lapsenne nenä näyttää. Vaikka sitten luonto voi tehdä tepposensa ja lapsen nenä kaunis muoto tuleekin esivanhemmilta. MIussakin on piirteitä siitä, että joku Sergei on Toivon sijaan ollut asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko minulle sen nenäleikkauksen??? Ei vaan, yritän ensin leikkuuttaa itsestäni edes vähän järkevämmän näköisen, pt ja kovaa treeniä, katsellaan myöhemmin...
Oli kyllä aika rumat pakit, kohotan tässä ensin markkina-arvoa ja katotaan sit, jos en kenellekään muulle kelpaa.
Sanosin että pariutumisen estää nyt ihan joku muu syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä hyvällä kirurgilla jos on rahaa. Itse tein rintani, koska minulla ei oikeasti ollut yhtään rintoja. Ei mitään rintoja ja nyt on edes ihan normaalin näköiset pienet rinnat.
Auttoiko esim parisuhteen saannin kanssa?
Ei, koska miehet olivat jo ennen rintoja kiinnostuneita minuun. Minulla on kauniit kasvot ja muuten hyvä keho, mutta rintoja vain ei ollut yhtään.
Ei hemmetti. Mulla on kyllä sitten käynyt todellinen tuuri. Miehiä jonoksi asti jollain A/B -rinnoilla. Sekä suomalaiset että ruotsalaiset, norjalaiset, saksalaiset, britit, chileläiset, espanjalaiset, italialaiset..
Niin mutta ymmärräthän, että A-B -kuppi on aivan eri asia kuin se, että rintoja ei ole yhtään. Ei edes AA-kupin vertaa. Siis aivan lattea etumus. Sellaisia naisia on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Mama June. Jos sen näköinen on saanut perheen ja lapsen ja päässyt julkkikseksi niin sinullakin on mahdollisuus.
Ja pitäisi tyytyä sellaiseen hampaattomaan, juoppoon punaniskakääpiöön mikä Mama Junen lasten isä on?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin auttaa. Halvempaa maksaa kirurgille kuin terapeutille. Ja nopeampi muutos.