Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on surkein saamasi lahja?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.

Kommentit (925)

Vierailija
21/925 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonolaatuiset, valmiiksi rähjäiset sukat koko 39-44. Olen hyvin pienikokoinen nainen, lahjan antaja usein kauhistellut pikkuisia jalkojani. Joo-o.

Vierailija
22/925 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi. Kuulemma Himalajalta. Ihan peruskiveltä se kuitenkin näytti. Harmaa möhkäle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/925 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL-kokoinen sukulainen on antanut useamman kerran joko käyttämättömiä tai vanhoja kuluneita paitojaan minulle lahjaksi, käytän itse yleensä S-koon yläosia...

Vierailija
24/925 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kasa lahjan antajan omia vanhoja vaatteita ja muuta tarpeetonta roskaa kaappien perukoilta. Joka hiton syntymäpäivä!!

Vierailija
25/925 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi pilttipurkki, johon pursotettu kotisinappia, ja päälle kirjoitettu Joulusinappi.

Vierailija
26/925 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akneihonhoitotuotteet, joita olen jo kokeillut ja todennut toimimattomiksi, [b]ja sitten toinen vielä muistuttaa ettei näe minusta muuta kuin aknen :([/b]

Olen antanut lahjaksi ihonhoitotuotteita jotka olen itse kokenut toimiviksi. Toivottavasti kukaan lahjan saaja ei ole luullut, että ajattelisin että heidän ihonsa on huono, sillä näin en todellakaan ole ajatellut!

Vierailija
27/925 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akneihonhoitotuotteet, joita olen jo kokeillut ja todennut toimimattomiksi, [b]ja sitten toinen vielä muistuttaa ettei näe minusta muuta kuin aknen :([/b]

Olen antanut lahjaksi ihonhoitotuotteita jotka olen itse kokenut toimiviksi. Toivottavasti kukaan lahjan saaja ei ole luullut, että ajattelisin että heidän ihonsa on huono, sillä näin en todellakaan ole ajatellut!

Akne on sairaus. Aivan sama kuin antaisit lahjaksi emätinvoidetta vaihdevuosi-ikäiselle tai hiivavoidetta vihjeenä että kaverin toosa haisee.

Kärsin monirakkulaisista munasarjoista ja takana on vaikea akne useine isotrerinolikuureineen. Olin kokeillut ruokavaliota (joka muutenkin oli kunnossa), olin tuhlannut tuhansia euroja kosmetologin ihonpuhdistuksiin ja hoitoihin sekä eri kosmetiikkasarjoihin.

Oli todella ärsyttävää kuulla kommentteja "pesetkö kasvosi kunnolla", "oletko kokeillut mustikkaa" (pakastin täynnä, 2 dl joka aamu), "kannattaisi varmaan käydä säännöllisesti kosmetologilla" jne. Jos ongelma olisi noin helppo ratkaista, niin jokainen akneongelmainen olisi kyllä ratkaisun löytänyt.

Vierailija
28/925 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriakorvikepatukoita ex-anopilta. Olin normaalipainoinen, anopilla oli ortoreksia.

Lapselle tarkotettuja, kissanmallisia pinkkejä hiuspinnejä siskoltani jolle olin itse ostanut hajuveden. Olin tuolloin 22v, en 12v.  Sisko  oli todella kiusaantuneen oloinen  ja alkoi kiivaasti selittää huonoa rahatilannettaan. Äidille oli kuitenkin ostanut paksun kirjan ja isälle  hiustenleikkuukoneen...

Tupakka-askin ja Fazerin sinisen exältä joka lipsautti ettei ollut ensin  edes muistanut synttäreitäni niin oli hätäpäissään hakenut ärrältä jotkut lahjat. 

Vierailija
29/925 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies oli mestari näissä  huonoissa lahjoissa. Osti  äijälle kalliita lahjoja tyyliin partakone ja lahjakortti tatuointiliikkeeseen,  sain itse

- Ilmapalloja, ei siis mitään "i love you" tms foliopalloa vaan pussillisen tavallisia, eri värisiä ilmapalloja

- Lasten lompakon joka oli semmoista pehmoista meteriaalia, sininen ja  nallekuvioitu

- Hammastahnaa ja sytkärin

- Peukalon kokoisen keraamisen kaktuksen

En vieläkään tiedä, oliko kyseessä puhdas junttius ja vi""lu.  Opin kuitenkin läksyni ja viimeisenä yhteisenä jouluna paketoin miehelle sukulakun ja punaiset pörrösukat .

Vierailija
30/925 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoaksi joululahjaksi hajuvesirasia, jonka sisältä paljastui hauska tiskiharja. Silloiselta miesystävältä. Oli pakannut rasiaan, etten arvaa mitä siellä on.  Merkki hajuveden oli antanut äidilleen. 

Vierailija
31/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoaksi joululahjaksi hajuvesirasia, jonka sisältä paljastui hauska tiskiharja. Silloiselta miesystävältä. Oli pakannut rasiaan, etten arvaa mitä siellä on.  Merkki hajuveden oli antanut äidilleen. 

Aika mulkku veto :D

Vierailija
32/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiä. Antaja oli käävistä innostunut asperger, joten arvostin kyllä ajatusta. Varmasti se oli hänestä huippuhieno lahja.

Vierailija
33/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna leipää (mikä sinänsä ihan ok), mutta päiväys oli mennyt umpeen ja sen kyllä huomasi...

Vierailija
34/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin aina miesystävää syntymäpäivinään. Hän ei muistanut edes sanallisesti omaani.

Sellainen huono lahja sitten.

Vierailija
35/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenen työpaikan logolla varustettu t-paita. Eikä edes mikään hauska logo, vaan pelkkä teksti tyyliin Alepa.

Vierailija
36/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululahjaksi mieheltä saatu leikkausveitsi-setti, jota hän itse kuitenkin enimmäkseen käyttää. Itse käytän niistä ainoastaan leipäveistä, en muita. Ne on liian erikoisia ja teräviä. Muutekin mies antaa lahjoja, joista se itse hyötyy eniten.

No ne lahjatkan tulevat kuitenkin yhteiseen huusholliin, yhteiseen kotiin ja niillä on käyttöä molempien iloksi.

Minusta tuo on erittäin hyvä ratkaisu. Ostaa käytännöllisiä esineitä lahjaksi kotiin.

Vierailija
37/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjaksi (ex) puolison vanhemmilta peilitaulut joissa peilin täyttävät kotkan kuvat. Pahvikehyksillä. 50x 50cm kokoiset. 2kpl.

Luoja, ne olisivat olleet 80-luvun teinipojalle nappivalinta, mutta häälahjaksi nuorelle parille 😭.

Pelit piti puolison toiveesta sitten vielä viritellä olohuoneeseen seinälle ihan paraatipaikalle 😂.

Vierailija
38/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet jotka ovat kauniita ja ihania, mutta eivät istu päälleni😫 Vaikka kokokin olisi oikea, niin joku kohta on sellainen että vaate ei sovi. Nämä harmittaa ihan älyttömästi, kun muuten kivaa lahjaa ei voi käyttää.

Vierailija
39/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Sain syntymäpäivälahjaksi dildon.

Ohut, lyhyt ja vieläpä sileäpintainen. Ei mitään tuntumaa. Aivan turha vehje.

Tuo muuten on hassua. Kun mies ostaa, se pitää huolen siitä että dildo on vielä mitättömämmän kokoinen kuin hän itse. Luuleeko ne oikeasti, että ne jäävät tarpeettomiksi jos dildo onkin muhkeampi ja ihanampi, vai onko ne niin pöljiä että luulevat värkin venyvän pilalle? Sitähän se ei tee edes synnytyksessä, kun kymmenenkin lapsen jälkeen edelleen vattu miehelle maistuu. 

Vierailija
40/925 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee Jackpot:

Sain joululahjaksi vastavihityltä mieheltäni muovisen "lintulaudan", jonka tämä oli ostanut vitosella lähimmältä huoltoasemalta. Se oli siis käytännössä erittäin heikkolaatuinen kiinalainen muoviroska, jonka mainoskuvassa kaksi synteettistä tipua istui rautalangalla orsiin kiinnitettynä muka herkuttelemassa siemeniä.

Tätä alemmas menee ehkä pekoninhajuinen Wunderbaum. Mullahan ei ollut autoa.

Jaksoin katsella tätä henkilöä peräti kolme vuotta ennenkuin erosin.