Lapsi jäi taksiin - vanhemmat tekivät RIKOSILMOITUKSEN (IS)
Uskomatonta. 5-vuotias on jäänyt taksiin ja vanhemmat juoksevat poliisiasemalle.
Oliskohan syytä opettaa sille eskarilaiselle, kuinka huudetaan sieltä takapenkiltä, jos oma pysäkki jää väliin. Ei ne taksikuskit mitään lapsenvahteja ole.
Mun mielestä vanhemmat voi itse kuskata lapsensa, jos lapsi on todellakin niin urpo, ettei saa suutaan auki. (Erityislapset on sitten erikseen.)
Kommentit (35)
Aika outoja taksikuskeja teillä!
Meillä on ainakin tosi mukava naiskuski, joka ottaa tarkalleen ylös missä lapsen on tarkotus jäädä pois ja nousta kyytiin ja sille voi soittaa millon vaan kun siltä tuntuu.
Ei se nyt hyvänen aika pieneltä lapseltä kysy että " missä sun pitää jäädä pois"
joka ei ole opettanut lapselleen että suun voi avata ja sanoa että on taksissa. Voi herranjumala minkälaisia lapsia KOTIÄIDIT kasvattavat. Eivät saa suutaan auki...
Ylireagointia se varmasti on, mutta en todellakaan ihmettele että vanhemmat ovat hädissään ja vihaisina tehneet tuollasen päätöksen. Olisin hyvin voinut itsekin syyllistyä samaan.
ollu siinä pysäkillä vastassa, vaikka oliskin ollu ihan kotipihan portilla se pysäkki. mä olen joka vuosi näitten pienten alottaessa taksilla eskarin ollu vastassa just tän takia että ne jätetään oikeessa paikassa pois
ovat itse ottaneet ihteyttä Iltasanomiin palkkoin toivossa !
Jos ei eskarilaiselle lapselle ole opetettu sitä että jos taksi ajaa kodin ohi ja sen lisäksi jää taksiasemalle seisomaan eikä lapsi saa suutaan auki. Vika ei voi olla kuin vanhemmissa !!! sen vielä ymmärtää että lapsi ei uskalla sanoa että ajetaan kodin ohi. Mutta sitä ei voi ymmärtää että lapsi EI SANO MITÄÄN jos taksi ajaa asemalle parkkiin. Tällainen lapsi ei voi olla kypsä edes eskariin. Tällaisia ne kotiäitien kasvattamat lapset ovat !!!!!!!!
Entä jos olisi ollut talvi ja lapsi olisi jäänyt ulos autoon?
vähän kuulostaa tämä aloitus vastauksineen, huutamisineen, huutomerkkeineen ja nimittelyineen ylireagoinnilta
Tällaisia ne kotiäitien kasvattamat lapset ovat !!!!!!!!
[/quote]
Ei se taksikuskinkaan työ kovin vaativaa ole: pitäis vaan osata laskea monta lasta on ottanut sisään ja monta on lähtenyt ulos.
että äiti on kotiäiti? Hoitopaikka ainakin oli eskarilaisella jutun mukaan. Mutta ei voi mitään jos jollakin on niin surkea olo että on pakko haukkua koti- tai työäidit ja sotkea sekin kiista joka asiaan riitaa haastaen
Saatanan EU...Eikä ole mikään ainoa esimerkki, itse olen isossa valtion virastossa töissä, jossa siivouspalvelut on tietysti kilpailutettu...no jos ei niistä palveluista makseta, niin kukas niitä viitsisi kunnolla tehdä. Itse siellä saa jo siivota, vaikka ulkopuolisin silmin todella arvostettu paikka...
esikoululaisten ip-hoitopaikka tai sitten lapsen varahoitopaikka. Sitä ei artikkelissa selostettu. Kotiäiti/työssä käyvä äiti, se ei ole tässä nyt lainkaan olennaista. Siksi toisekseen, oletteko kuulleet, että töissäkäyväkin vanhempi voi saada lyhennetyn työpäivän?
Jos ei saa suutaan auki, ei voi syyttää kuin itseään.
Meillä ainakin on taksikuskille kännykkänumero ja jos jotakin ilmenee niin tottakai otan ekana yhteyttä häneen.
Minun mielestä vähän liikaa toi rikosilmotuksen teko.
Ei varmaan kovin hyvät välit tolla taksikuskilla ja vanhemmilla enää jatkossa jos se lapsi aikoo vielä samalla taksilla kulkea.
siinä on vaan tullut joku inhimillinen erehdys.
tuskin se taksikuski tahalleen pitää tyttöä kyydissä!